Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Rikky1649
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Rikky1649

    Rug protector: Alpinestars KR-1

    Merk: AlpineStars Leeftijd: 3 jaar (Zie enkel 3000km gereden) Gekocht: Termaat Motoren Reden verkoop: Geen motor meer Locatie: Boxmeer Rugprotector: KR-1 Staat: Z.G.A.N, nieuwe klittenband opgekomen dit omdat het originele klittenband vanaf dag 1 slecht vast bleef zitten Prijs: 75,- Voor meer...
  2. Rikky1649

    Handschoen winter: Alpinestars WR-V GTX maat M

    Merk: AlpineStars Leeftijd: 3 jaar (Zie enkel 3000km gereden) Gekocht: Termaat Motoren Reden verkoop: Geen motor meer Locatie: Boxmeer Handschoen winter: WR-V GTX Goretex Maat: M, vallen iets groter Staat: Z.G.A.N, enkel tijdens afrijden examen gedragen Prijs: 75,- Voor meer vragen, bel of...
  3. Rikky1649

    Handschoen zomer: Alpinestars GP Tech maat L

    Merk: AlpineStars Leeftijd: 3 jaar (Zie enkel 3000km gereden) Gekocht: Termaat Motoren Reden verkoop: Geen motor meer Locatie: Boxmeer Handschoen zomer: GP Tech Maat: L Staat: Z.G.A.N, GP Tech logo verkleurd (was al bij aanschaf), klein plekje linker handschoen wijsvinger Prijs: 150,- Voor...
  4. Rikky1649

    Laarzen: Alpinestars S-MX 6 maat 43

    Merk: AlpineStars Leeftijd: 3 jaar (Zie enkel 3000km gereden) Gekocht: Termaat Motoren Reden verkoop: Geen motor meer Locatie: Boxmeer Laarzen: S-MX 6 Maat: 43 Staat: Z.G.A.N, enkel lichte schaafplekjes rondom Prijs: 150,- (bieden is mogelijk) Voor meer vragen, bel of app naar nul6 twee2...
  5. Rikky1649

    Broek: Alpinestars Missile maat 50

    Merk: AlpineStars Leeftijd: 3 jaar (Zie enkel 3000km gereden) Gekocht: Termaat Motoren Reden verkoop: Geen motor meer Locatie: Boxmeer Broek: Missile Maat: 50 Staat: Z.G.A.N, Knieprotector heeft enkel hele lichte schaafplekjes (niet van asfalt) *is ritsbaar aan de jas Prijs: 200,- (bieden is...
  6. Rikky1649

    Jas: Alpinestars Motegi V1 maat 52

    Merk: AlpineStars Leeftijd: 3 jaar (Zie enkel 3000km gereden) Gekocht: Termaat Motoren Reden verkoop: Geen motor meer Locatie: Boxmeer Jas: Motegi V1 Maat: 52 Staat: Z.G.A.N, inclusief binnenvoering (nog nooit gedragen) *is ritsbaar aan de broek Prijs: 250,- (bieden is mogelijk) Voor meer...
  7. Rikky1649

    AlpineStars motorpak compleet

    Te koop: Motorpak, compleet Merk: AlpineStars Leeftijd: 3 jaar (Zie enkel 3000km gereden) Gekocht: Termaat Motoren Reden verkoop: Motorrijden is niet mijn hobby, motor is dan ook verkocht en daarom mag het pak ook de verkoop in, ik vertrouw mijzelf namelijk voldoende op de fiets voor een...
  8. Rikky1649

    VFR750 RC36-1 USA

    Hallo, 2 weekenden terug was ik aan het toeren met mijn VFR750 RC36-1 (1993) USA. Tijdens het optrekken vanuit stilstand viel hij opeens volledig uit, geen lampje meer aan geen response meer met sleutel omdraaien, gewoon weg niets. Wat ik ondertussen al gedaan dan wel gecontroleerd heb...
  9. Rikky1649

    Honda Shadow VT800 bj 1988/1990

    Hallo, Ik ben opzoek naar het rechter "accu" afwerk kapje van een Honda Shadow VT800 bj 1988/1990. Het zou een cadeautje zijn voor mijn vader. Kan iemand mij aan een nette helpen? Voorbeeld
  10. Rikky1649

    Honda Shadow VT800 1988/1990

    Hallo, Ik ben opzoek naar het rechter "accu" afwerk kapje van een Honda Shadow VT800 bj 1988/1990. Het zou een cadeautje zijn voor mijn vader. Kan iemand mij aan een nette helpen? Voorbeeld
  11. Rikky1649

    Bike to Bike communicatie

    Nu hoop ik dat er niet al een topic online is... ik zie momenteel door de bomen het bos niet meer... Mijn vriendin en ik rijden beide motor, en als we gaan rijden is dat nagenoeg altijd met zijn 2e. Het zou dan ook fijn zijn als we gewoon interactief met elkaar konden praten zoals een...
  12. Rikky1649

    Rikky stelt zich voor!

    Hallo allemaal! Ik ben Rik Jacobs, 26 jaar oud. Mijn passie is Honda, auto's niet zozeer motoren. Zelf heb ik ook altijd een hobby Honda auto erbij gehad, maar nu dat ik motor rijd heeft deze plaats gemaakt voor de motor hobby. Ik ben motor gaan rijden door mijn vriendin. Ze wilde dat...
Terug
Bovenaan Onderaan