Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. T

    Honda cb600 hornet wegligging en verbruik

    Dag iedereen, Onlangs heb ik een tweedehands honda cb600 hornet van 2008 met nog maar 17+++km op de teller. Nu ervaar ik soms in (scherpe) bochten een gevoel van onstabiliteit van het voorwiel. Is het zo als de voorband ter vervanging begint te komen dat dit effectief voelbaar is? Vorige...
  2. T

    Temperatuur koelvloeistof

    Net trotste eigenaar van een Honda cbf 500 uit 2004 geworden :] . Vandaag tijdens het rijden toch iets eigenaardig gemerkt. Het pijltje van de temperatuurmeter ging tijdens het rijden boven het middelste treepje op de teller. Zou dit niet in het midden moeten blijven ? Kan zijn dat dit een...
  3. T

    Voorvork problemen !

    Dag iedereen, Eerst en vooral de beste wensen voor 2018 aan iedereen! Nu ter zake; De voorvork oliekeerringen van mijn Honda cb450s waren aan vervanging toe. Wel alles beginnen uit elkaar halen etc alles ging goed. Tot ik uit pure lompigheid de glide bushing (een bus dat onder de...
  4. T

    Elektrische zooi

    Beste mensen ! Sommigen kennen me al beetje uit de "Brikken en klassiekers" topics. Nu kom ik hier wat uitleg vragen ivm het elektrisch circuit van een motor. Onlangs heb ik deze motor gekocht: Een Honda cb450S uit 1990. KLIK HIER VOOR EEN FILMPJE (is mijn pa hehe). Wel, de vorige...
  5. T

    Nieuwe "brik" !!

    Dag iedereen !!! Wegens ongeduldigheid omdat mijn huidig project even niet vooruit gaat (wegens omstandigheden, bouwen, etc...) en ik toch in de lente en zomer graag wil rondcruisen heb ik me nog een "brikje" gekocht *O* . Deze keer geen sleutelproject maar helemaal rijklaar. Het gaat om...
  6. T

    Mijn eerste project Honda cb350f

    Eindelijk... Mijn eerste projectje kan bijna beginnen !! Deze vrijdag heb ik eindelijk mijn 1973 Honda cb350 f ! De bedoeling is om deze motor helemaal op te knappen en er iets moois van maken. Maar voor ik vol enthousiasme begin te sleutel had ik een paar vragen. Ik ben wel technisch...
  7. T

    Uw mening over deze Honda's

    Ik zou deze Honda cb250 (de rode) kunnen kopen voor €350 of deze Honda cb360 (de grijze) voor €250 maar voor ik dit wil doen wou ik toch eens jullie mening. De honda cb250 draait niet, maar het blokje zit niet vast. En de Honda cb360 draait niet, meer weet ik niet. Ze hebben allebei geen...
  8. T

    Motor invoeren probleem (NL->BE)

    Misschien ga ik van iemand een honda cb250 kopen. Het probleem is: Hij woont in Nederland, en ik in België. Maar dat is niet het enige: Het is een honda cb250 frame, maar met een cb400 motorblok. Is dit zonder probleem in te voeren? Hoe pak ik dat aan? :)
  9. T

    CB250 omtoveren tot een waanzinnige cafe racer

    Hallo iedereen ! Ik heb een zeer mooie aanbieding gekregen om een Honda cb250 (1978) te kopen. Wel, ik zou er graag zoiets van maken: Cafe Racers United.com | Honda CB550 Brat by S&G Heeft er iemand ervaring met het ombouwen van een cb250? Ik zou er al zeker spaakwielen op willen en ook zo'n...
  10. T

    Honda CB oldtimer gezocht

    Hallo iedereen, Ik ben nieuw op dit forum. Ik heb me aangemeld omwille van mijn grote interesse in motoren en meer bepaald cafe-racers. Ik wil heel graag aan mijn eigen projectje beginnen. Maar daarvoor heb ik uiteraard een basis nodig... Ik zoek daarom een oldtimer Honda cb . Mag een cb400...
Terug
Bovenaan Onderaan