Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Silverarrow
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Silverarrow

    *VERKOCHT* Honda NX250 '89

    Gekocht met het idee om op te knappen, maar nu te koop wegens niet gebruiken: een Honda NX250 uit '89. Rijdend gekocht, een tijd op gereden en sindsdien verschillende dingen aan gedaan, waaronder: - Een nieuwe Marving uitlaat gemonteerd - Gare startmotor vervangen door een goede tweedehands -...
  2. Silverarrow

    Remklauw revisie

    Vandaag heb ik de remklauw van m'n NX250 gereviseerd. Dat liep op zich prima: de klauw schoongemaakt, groeven met scotchbrite vrij gemaakt, o-ringen netjes in ATE remvet gezet en vlak in de groeven gemonteerd en zelfs nieuwe zuigers geplaatst. De boel op de motor gebouwd, remvloeistof erin en...
  3. Silverarrow

    Gat uitlaat demper NX250 laten lassen omg. Tilburg

    Een paar weken terug heb ik een NX250 gekocht, waarbij er helaas een gat in de demper bleek te zitten. Een goede tweedehands is niet te vinden voor een redelijke prijs (over het algemeen zijn ze allemaal rot) en een nieuwe aftermarket kost me 50% van de aanschafprijs van de motor. Lassen lijkt...
  4. Silverarrow

    Dynojet naalden ZZR 600D

    Omdat ik zelf meer aan m'n motor wil gaan sleutelen en over de techniek wil leren, leek het me interessant om de carburateurs van m'n motor (ZZR 600D) eens los te halen en de boel van binnen te inspecteren. Nu kon ik natuurlijk de carburateurs uit m'n eigen motor op de slachtbank leggen, maar...
  5. Silverarrow

    Voorstellen

    Hallo, In 2013 heb ik m'n motorrijbewijs gehaald en ik lees sinds die tijd al trouw mee hier op het forum. Aangezien ik zelf meer aan de motoren wil gaan sleutelen heb ik me hier maar geregistreerd; in eerste instantie om te leren en later ook zelf nuttige bijdrages te kunen leveren ;) . Op...
Terug
Bovenaan Onderaan