Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Gekocht met het idee om op te knappen, maar nu te koop wegens niet gebruiken: een Honda NX250 uit '89. Rijdend gekocht, een tijd op gereden en sindsdien verschillende dingen aan gedaan, waaronder:
- Een nieuwe Marving uitlaat gemonteerd
- Gare startmotor vervangen door een goede tweedehands
-...
Vandaag heb ik de remklauw van m'n NX250 gereviseerd. Dat liep op zich prima: de klauw schoongemaakt, groeven met scotchbrite vrij gemaakt, o-ringen netjes in ATE remvet gezet en vlak in de groeven gemonteerd en zelfs nieuwe zuigers geplaatst. De boel op de motor gebouwd, remvloeistof erin en...
Een paar weken terug heb ik een NX250 gekocht, waarbij er helaas een gat in de demper bleek te zitten. Een goede tweedehands is niet te vinden voor een redelijke prijs (over het algemeen zijn ze allemaal rot) en een nieuwe aftermarket kost me 50% van de aanschafprijs van de motor. Lassen lijkt...
Omdat ik zelf meer aan m'n motor wil gaan sleutelen en over de techniek wil leren, leek het me interessant om de carburateurs van m'n motor (ZZR 600D) eens los te halen en de boel van binnen te inspecteren. Nu kon ik natuurlijk de carburateurs uit m'n eigen motor op de slachtbank leggen, maar...
Hallo,
In 2013 heb ik m'n motorrijbewijs gehaald en ik lees sinds die tijd al trouw mee hier op het forum. Aangezien ik zelf meer aan de motoren wil gaan sleutelen heb ik me hier maar geregistreerd; in eerste instantie om te leren en later ook zelf nuttige bijdrages te kunen leveren ;) . Op...