Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: IsaacR
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. IsaacR

    Vloeistof komt uit dit slangetje -> is dit een probleem?

    Hallo, Ik liet mijn gs500f net warmdraaien en toen begon ie wat te roken. Het is een slangetje waarvan ik niet weet/zie waarvandaan het komt. Er komt wat vloeistof uit het slangetje, die ligt rust ook op de uitlaat waardoor het wat rook veroorzaakt. Het slangetje ga ik op een andere manier...
  2. IsaacR

    Elektrisch probleem? Motor viel stil en start niet meer.

    Ik kwam vorige week thuis van een ritje en stond ik met mijn gs500f uit 2005 te wachten op de garagepoort die openging. Na 20 seconden stationair te draaien viel mijn motor stil. Wanneer ik op de startknop duwde gebeurde er niets. Licht en dashboard verlichting bleef werken, maar ik hoorde nog...
  3. IsaacR

    Benzine Poll: Euro 95 (E10) of Euro 98 | Een gevaar?

    Ik krijg van meer en meer mensen te horen dat ik moet overschakelen naar Euro 98. De Euro 95 (E10) zou zogezegd rubber aantasten, o.a. de rubberen brandstofslangen en O-ringen in de carburateurs. Maar ook heb ik gehoord dat de zuigers en kleppen aangetast kunnen worden. Sommigen beweren weer...
  4. IsaacR

    A2 naar A. 22 jaar, A2 rijder voor bijna 2 jaar. Wat nu?

    In de eerste maanden van 2018 ga ik mijn A2 rijbewijs voor 2 jaar hebben. Tegen die tijd ben ik ook 22 jaar oud. Wat gebeurt eigenlijk in die overstap? Op een Belgische website zag ik dat ik nog 4 uur moet lessen + examens. Welke examens zijn dit? Theorie, examen op privé terrein (8tje etc..)...
  5. IsaacR

    Moeite met ver kijken in bocht

    De laatste tijd ben ik mijn bochten techniek aan het verbeteren. Knie dichter en dichter bij de grond, bil van zadel, hoofd laag bij spiegel etc.. Nu merk ik dat ik vaak te veel 'hap' in een bocht, dus dat ik 'm in meerdere delen neem ipv 1 vloeiende bocht. Ik weet dat ik naar het einde van...
  6. IsaacR

    Afgeslepen bout helemaal vast in motorblok (met foto's)

    Een tijdje terug heb ik een motorblok bij een sloperij gekocht voor mijn gs500. De meneer die 'm aan mij verkocht heeft die bout er niet uit gekregen en heeft 'm dus maar afgeslepen aan beide kanten. Ik heb met hamer en een andere dikke bout die ik nog had flink op gemept. WD40 meerdere keren...
  7. IsaacR

    Pakking carterdeksel vervangen, hoe kan ik deze verwijderen?

    Ik had een lekje bij m'n linker carterdeksel. Vandaag is de Loctite 5910 aangekomen en wou ik deze gaan gebruiken. Toen ik aan één van die flapjes trok - wat volgens mij dik papier is - scheurde het gelijk eraf. Ik kan dus de pakking niet in z'n geheel eraf. Zou ik gewoon met een mesje alles...
  8. IsaacR

    Lege motor accu - kan ik deze opladen met de auto accu?

    Ik ben afgelopen tijd bezig geweest met een nieuw (gebruikt) motorblok in mijn gs500 te sleutelen. Alles zit nu op z'n plaats behalve de benzine tank. De accu werkt wel, ik kan namelijk de sleutel omdraaien en dan gaan alle lichten mooi aan. Gisteren probeerde ik 'm voor het eerst in ong. 6...
  9. IsaacR

    Olieaftapplug zit vast, krijg 'm onmogelijk los. Wat nu?

    Bij mijn gs500 krijg ik de olieaftapplug niet los. De kop is 6-kantig 17mm, met een 12-kantige ringsleutel heb ik het al geprobeerd, maar die sloeg er een paar keer weer van los. Nadat ik de uitlaat eraf heb gehaald, kon ik er beter bij en kon ik beter druk zetten op de bout. Nu blijft ie nog...
  10. IsaacR

    Gezocht: GS500 motorblok, zwart of grijs

    Ik heb 'm nu gekocht. Thread mag op slot.
  11. IsaacR

    Radarverklikker: Gebruiken jullie één?

    Ik weet niet of ik het hier mag posten omdat ze illegaal zijn, maar ik probeer het toch even :+. Ik ben het een beetje moe om steeds voor flitspalen te checken, en zeker voor geparkeerde auto's die langs de weg stil staan die een mobiele flitser kunnen zijn. Ik weet het, ik kan me gewoon...
  12. IsaacR

    Welke zaken voor suzuki onderdelen zijn er? - MOTORBLOK

    Hallo, Sinds een paar weekjes zoek ik een nieuw (gebruikt) motorblok voor mijn gs500, de grijze en nieuwere versie. Nu heb ik al rondgekeken op allerlei sites zoals marktplaats.nl en 2dehands.be maar om een niet al te beschadigt blok te vinden waarbij de km's en het bouwjaar gekend zijn is...
  13. IsaacR

    Suzuki GS500f - welke koplampen?

    Hallo MF-ers, Ik heb sinds 2 en halve maand mijn eerste motor, Suzuki GS500f (2005) Jammer genoeg is het dimlicht erg slapjes, net alsof het een klein fietsje is. Na zelf het kleiner lampje eruit proberen te wringen, ben ik bij een motorzaak geweest, die man keek ernaar en brak het gelijk...
Terug
Bovenaan Onderaan