Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: peekaa
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. peekaa

    Spidi Laser Pro overall maat 54

    Richtprijs rond de 200 euro. Mijn maten: 181 cm 80 kg Sportieve bouw Pak is nog geen 2 jaar oud, helaas een schuivertje mee gemaakt wat de nodige sporen heeft achtergelaten (zie foto’s) Ondanks de optische schade is het leer nog in orde, nergens doorgescheurd oid. Binnenvoering is geheel intact.
  2. peekaa

    VERKOCHT De Chrono Liegt Niet deel 1 & 2

    Beide boeken zijn gelezen maar onbeschadigd. Setprijs: 55 euro Deel 1 los: 25 euro Deel 2 los: 35 euro Bij verzending zijn de verzendkosten voor de koper.
  3. peekaa

    Dainese Carve Master 2 Gore-Tex broek

    Maat 50 Nog in zeer goede staat en goed onderhouden Gore-Tex broek. Geen beschadigingen. Doet wat het moet doen, blijft ademend maar toch waterdicht als het moet. Ik verkoop deze broek omdat ik ben afgevallen en de broek mij niet meer goed past. Zie ook mijn andere advertentie van de...
  4. peekaa

    Dainese Carve Master 2 Gore-Tex Jas

    Maat 50 Geen beschadigingen en goed onderhouden. Jaren lang plezier gehad van dit mooie jack. Door de gebruikte Gore-Tex materialen is het jack waterdicht maar toch ademend. Mocht de jas toch gaan lekken dan geeft Gore-Tex levenslange garantie! Ik heb door meerdere flinke regenbuien gereden...
  5. peekaa

    VERKOCHT

    300 euro of doe een goed bod. Circuitkappen Conversie set geschikt voor de Ducati Panigale 959 of 1299. De originele koplamp unit kan behouden worden zodat je met deze kappen ook op straat kan rijden. Incl. spiegel afdekplaatjes. Zijn slechts 3 keer gebruikt op het circuit en NIET mee...
  6. peekaa

    Bike-Lift paddockstand easy mover

    160 euro Handige verrijdbare paddockstand van het merk Bike-Lift incl adapters. Door de wieltjes gemonteerd aan de onderzijde is de motor zijdelings te verplaatsen. Ideaal voor krappe ruimtes of gewoon om de motor makkelijk te verplaatsen. Ik doe de paddockstand weg omdat deze voor mij...
  7. peekaa

    Dainese TRQ Tour Gore-Tex laarzen

    135 euro. Laarzen zijn gebruikt dus hier en daar wat gebruikers sporen maar nog volledig waterdicht! Ritssluitingen in goede staat. Maar 42 (Dainese valt klein dus bij voorkeur een maat groter nemen dan de schoenmaat)
  8. peekaa

    Aangeboden: Circuitdag Zandvoort MSL 30 mei 2023 niv 2

    Omdat ik zelf door onverwachte omstandigheden helaas niet kan, bied ik aan: 1x Circuitdag Zandvoort georganiseerd door MotorSportLifestyle. Groep 2 5 sessies van 20 min. Prijs: 225 euro.
  9. peekaa

    Te koop: Bochtentraining Midland zaterdag 22 april 2023 125 euro.

    Aangeboden een bochten/opstaptraining (niv. 2) op het Midland Circuit met MotorSportLifestyle voor zaterdag 22 april. Het betreft een hele dag met 8 sessies van 15 min. Vanwege omstandigheden kan ik helaas niet deelnemen. De inschrijving kostte mij 149 euro maar voor 125 euro draag ik 'm over...
  10. peekaa

    Jumpstarter powerbank

    Ik ben op zoek naar een betrouwbare Jumpstarter in klein formaat (model powerbank) om mee te nemen tijdens de reizen die ik met de motor maak. Op het www zijn er meerdere te verkrijgen echter ben ik benieuwd naar de goede en slechte ervaringen en welke jullie eventueel aanraden?
  11. peekaa

    VERKOCHT Originele GPS steun Yamaha

    In verband met de aanschaf van een andere gps steun heb ik deze (gebruikte) te koop. Was gemonteerd op een Tracer 900 GT 2019. Betreft de originele steun van Yamaha en past op de volgende modellen; Yamaha MT-09 2014, 2015, 2016, 2021 Yamaha MT-09 SP 2021 Yamaha MT-10 2016, 2017, 2018...
  12. peekaa

    OEM Cartridges + schokdemper Yamaha Tracer 900 GT 2019

    Omdat ik de originele veringscomponenten heb vervangen door cartridges van Andreani en een schokdemper van Wilbers heb ik de originele te koop. Ideaal om van de standaard Tracer een GT te maken (qua vering...) Zowel de OEM cartridges als de OEM schokbreker hebben ongeveer 4300 km op de Tracer...
  13. peekaa

    Shoei GT air2 icm Cardo comm systeem

    Volgend jaar wil ik een nieuwe motorhelm aanschaffen en na wat onderzoek wil ik voor de Shoei GT air2 gaan. Deze helm is voorbereid voor een communicatiesysteem van Sena (a 299 euro...) maar ik wil een Cardo Freecom 2+ gaan gebruiken. De Sena kan worden geïntegreerd in de helm, de Cardo niet...
  14. peekaa

    TCX S-Race Motorlaarzen

    Gebruikte motorlaarzen, maat 41. Hier en daar wat gebruikerssporen (vegen en een gebruikte toeslider) maar de ritssluting en het klittenband zijn nog helemaal in orde. Mag weg voor 70 euro.
  15. peekaa

    Alpinestars Huricane regenoverall

    Regen overall van het merk Alpinestars, type Hurricane, maat XL 2 jaar geleden nieuw aangeschaft en een aantal keer gebruik van gemaakt. De overall is voorzien van een diagonale waterdichte ritssluiting aan de voorzijde zodat het makkelijk over motorkleding is aan te trekken. De mouwen en...
  16. peekaa

    MQP leren motorbroek maat 50

    Gebruikte maar nog in goede staat verkerende motorbroek, voor 30 euro mag die weg! Ophalen in Krimpen A/d IJssel.
  17. peekaa

    TCX S-Race motorlaarzen mt 41

    Gebruikte motorlaarzen maar desondanks nog in goede staat. Ritssluitingen enz. werken gewoon goed. Ik heb er een paar jaar met volle tevredenheid mee gereden maar wil nu overstappen naar gore-tex laarzen. Ik vraag er 90 euro voor. Gr.
  18. peekaa

    Bout uitlaat flens afgebroken

    Bij het loshalen van het spruitstuk van mijn Yamaha Fz1 is een boutje afgebroken met een stuk draadeind er nog in. Nu kan ik bij een van de vier uitlaatbochten de flens monteren met slechts 1 bout, dus aan 1 kant ipv beide kanten. De o ringen sluiten verder nog goed af. Kan ik zo rijden of moet...
  19. peekaa

    Dainese Red Line 1pc overall (maat 54)

    Te Koop: Dainese Red Line 1pc leren pak, voorzien van speedhump met waterreservoir. Kleur is grijs/zwart en het pak is een keer of 5 gedragen, derhalve nog in zeer goede staat. Het pak is door mij in 2013 nieuw aangeschaft bij Termaat motoren. Vraagprijs: 600 euro :]
  20. peekaa

    Knipperlichten te snel

    Hallo, Ik heb van die mooie kleine knipperlichten gemonteerd op mijn Fz1. Echter knippert de rechterzijde een paar sec normaal maar daarna gaan ze te snel. Alles zit aangesloten met de juiste adapterkabels. O en het zijn halogeen lampjes dus geen weerstanden nodig. Iemand een idee waar het...
  21. peekaa

    Op zoek naar route Klein Zwitserland in Luxemburg

    He allemaal, deze zomer wil ik, uiteraard op de motor, door belgie en luxemburg rijden :] Een tijd geleden stond er in een motormagazine (het was MOTOR of PROMOTOR, dit weet ik niet meer :o ) een stuk over een route in Luxemburg wat ook wel Klein Zwitserland wordt genoemd. Nu stond er...
  22. peekaa

    Die koekblikkers van tegenwoordig

    Ik :] dus vanavond rond half 6 op de A20 richting capelle aan den IJssel (net na de traject controle), op de linker rijbaan met een gangetje van ong 120 (Ik was auto's aan het inhalen vandaar dat ik op de linker rijbaan reed met 120 ipv de toegestane 100 km/u O-) ) Komt er een Ssang young...
  23. peekaa

    Te kleine helm???

    Op de motorbeurs Utrecht heb ik een SHARK S500 AIR FANTASY :} gekocht. Nu heb ik het gevoel dattie aan de zijkanten iets te krap zit en ook zit ik met t puntj van me neus tege de helm aan. Heb ik m dan tog een maat te klein gekocht :? '( mvg, peekaa
  24. peekaa

    peekaa is nieuw hier!!!

    Hallo Iedereen! Na een paar maanden als 'visitor' op MF rondgekeken te hebben heb ik maar besloten om me ook te registreren! Ik ben 16 (en nee, ik heb niet zo'n herriemakende brommer/scooter)en ik ben ook besmet met het motorvirus :) Ik hoop dat ik het hier naar me zin zal blijven hebbe maar...
Terug
Bovenaan Onderaan