Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Kiwi
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Kiwi

    Laarzen maat 35-36 zgan

    Te koop: De motorlaarzen van mijn dochter. Merk Buse. Erg stevige en waterdichte laarzen. Vorig jaar nieuw gekocht en zo'n 3 ritten gebruikt achterop. Geen kans gehad om te slijten ;) Maat is 36, maar in de praktijk zijn de laarzen vrij krap, dus beter geschikt voor als je schoenmaat 34-35...
  2. Kiwi

    TomTom Rider 42

    Te koop: mijn Tomtom Rider 42. Werkt goed en ziet er nog zeer netjes uit. Voorzien van de nieuwste kaarten - deze kun je ook zelf gratis blijven updaten in de toekomst. Kent natuurlijk ook de 'Plan een spannende route' optie. Voorzien van gloednieuw installatiemateriaal. De RAM mount set is...
  3. Kiwi

    Rev’it Mangrove XXL [nieuw]

    Te koop: een paar handschoenen van Rev’it, type Mangrove. Mooie zomerhandschoenen. Zelf net nieuw gekocht & ontvangen via een webshop maar na 15min rijden was duidelijk dat ze mij te krap zijn. Heb normaal bij andere merken wel XXL. Vind het niet netjes om ze terug te sturen (retourrecht) na...
  4. Kiwi

    Buse tanktas voor kunststof en metalen tank

    Te koop: zo goed als nieuwe Buse Travelpack tanktas. Zelf gekocht voor op de kunststof tank van mijn BMW F800S, maar door de plaatsing van de navigatie paste dat eigenlijk direct al niet meer. Ziet er nog erg netjes uit en werkt gewoon goed. Mag weg omdat hij bij de nieuwe motor (NC750X) óók...
  5. Kiwi

    Koplamp-ruit Puig

    Te koop: koplamp ruitje van Puig. Ligt al jaren bij mij in de kast, maar ik koop blijkbaar geen nakeds meer waar hij goed op zou kunnen. Staat is zoals op de foto's te zien. Niet als nieuw, maar ook geen krassen of barsten. Afstand tussen klemmen, oftewel ruimte voor de koplamp is 22cm (al is...
  6. Kiwi

    Alpinestars Vega Drystar 3XL

    Te koop: Alpinestars Vega Drystar handschoenen in de maat 3XL / 13. All weather type, behoorlijk dikke voering. Al een paar jaar liggen deze bij mij in de kast, maar ze zijn mij te groot. Elk jaar als het wat frisser wordt, pak ik deze handschoenen weer voor één ritje, om er daarna achter te...
  7. Kiwi

    Oxford Humpback tanktas

    Te koop: Oxford Humpback / lifetime luggage Hele fijne tanktas, welke vastgezet wordt met 6 sterke magneten (stevig beschermd, bij mij nooit krassen opgeleverd). Mag weg omdat ik een motor met kunststof tank heb gekocht. Op meerdere manieren te gebruiken, naast gewone tanktas. Enkel als...
  8. Kiwi

    [Verkocht] Suzuki GSX400E

    Verkocht
  9. Kiwi

    Oxford Humpbag zadeltassen zgan

    Te koop: een zo goed als nieuwe set zadeltassen / panniers type Oxford Humpbag. Heb ze zelf gekocht voor een grote rondreis - dit zijn helaas slechts twee dagen geworden (zie foto met goudkleurige motor). De tassen zijn goed bevallen deze twee dagen, maar ik heb inmiddels een BMW met koffers...
  10. Kiwi

    HJC R-PHA 10 maat L

    Te koop: HJC R-PHA10 helm in de maat L. Dit is een zeer lichte helm en het topsegment van HJC helmen - nieuw was hij zo’n €400. Ik heb inmiddels een andere motor en een ander pak + helm. De helm is gebruikt, maar zoals op de foto’s te zien nog in nette staat. Natuurlijk nooit gevallen. Om hem...
  11. Kiwi

    €500 challenge 2019: Kiwi en de Gouden GSX

    Voor de Challenge heb ik een Suzuki GSX400E opgebouwd. Hij is mooi geworden, binnen budget en rijdt prima...maar ik vind hem toch wat aan de kleine kant voor mijn formaat / de snelweg / de Challenge. Vanuit het thuisfront kreeg ik de opmerking 'och dan koop je er toch nog één?'. Dat hoeft ze...
  12. Kiwi

    €500 challenge 2019: Suzuki GSX - wat kan er mis gaan?

    Geen kampeer ervaring - geen verre motorreis ervaring – weinig relevante sleutelervaring Oftewel, de ideale basis om mee te doen aan de €500 Challenge! Wat kan er mis gaan? Het leidend voorwerp in deze, behalve ik zelf dus, is een 29 jaar oude Suzuki GSX400E. Als groot fan van de jaren...
  13. Kiwi

    Tankinhoud niet volledig beschikbaar

    Mijn motor, Suzuki GSR600 uit 2007, heeft een 16,5 liter tank volgens fabrieksopgave. Bij een verbruik van 1:17 komt dit neer op een theoretische actieradius van 280km. In de praktijk rijd ik ook 1:17. Bij mij begint het eerste reserve-symbool al bij 150km te knipperen, vanaf 200km...
  14. Kiwi

    Rollende Motorschuur

    Te koop: Mijn motorschuur op wielen. Ik heb de schuur zo'n 2,5 jaar geleden gebouwd om mijn motor droog & beschermd te stallen, zonder de halve tuin in beslag te nemen. Hij is erg handig in gebruik gebleken. Over een paar weken ga ik onze tuin volledig onderhanden nemen, en deze schuur past...
  15. Kiwi

    Probolt motorblok kit

    Ik vind de kleine details altijd mooi, dus zo'n kit met inbusbouten voor de blokdeksels ook. Men geeft op de Probolt site aan "M6 threads with a 5mm Allen key drive. Our bolts are made from 7075 aluminium". Nou ben ik mij er helemaal van bewust dat het gros hier het geldverspilling...
  16. Kiwi

    [TK] Lesboek + oefen cd-rom

    Te koop: Een setje Vekabest lesmateriaal. -boek met theorie -cd-rom met 500 oefenvragen in examenstijl Bevat nog geen regels mbt 11kw/35kw, maar verder erg compleet. Mijn vriendin heeft met deze set probleemloos / in 1x het theorie examen gehaald twee weken geleden.
  17. Kiwi

    [TK] Box helm maat S (56)

    Te koop: Merk: Box Helmets (onderdeel van Oxford, van o.a. de sloten) Type: BX-2 Maat: S (56) Gewicht: 1400gr Inclusief: een Box helmtas Staat: enkele keren gedragen door duo passagier. Geen valpartijen, helemaal strak & functionerend. Reden verkoop: we hebben matchende witte helmen...
  18. Kiwi

    [TK] X-Lite X-801RR

    Mag weg omdat ik een (witte) helm zoek die bij mijn pak/motor past. Merk: (Nolan) X-Lite Type: X-801R Tribal2 (topmodel uit de serie, voorloper van de huidige X-802) Maat: XL - 61/62 Kleurstelling: Oranje/blauw 'tribal'. Je hoeft je geen zorgen te maken dat je je helm niet weer kunt...
  19. Kiwi

    LED hitte en aansluiting

    (leuk) geval van eerst monteren - dan pas vragen :+ Heb vandaag 2 led knipperlichten gekocht en gemonteerd. Ik wist dat ik weerstandjes nodig was, dus meteen goede gekocht met koelribben, 25watt en 8ohm. Lijkt hier veel op, maar dan met 8ohm: Ik begreep al niets van de kabel setup (had...
  20. Kiwi

    Motorschuur..op wieltjes

    Naar aanleiding van een topic over een rollende motorschuur, ben ik zelf ook maar eens gestart. Ik ben tot dit besluit gekomen omdat mijn stenen schuur van 4x3 meter niet toegankelijk is voor de motor (te krappe hoek, erg hoge drempel etc), er te weinig ruimte is voor een kant-en-klare...
  21. Kiwi

    Kawasaki ZR-7 voor €2250

    Te koop: Mijn Kawasaki ZR-7 Bouwjaar: 2000 Km-stand: 31.300 km Kleur: Champagne gold metallic De motor start direct, rijdt en schakelt goed. Kan lekker sportief rijden, maar ook goed voor rustig toeren en woon-werk: echt een allround motor. Ook zeer geschikt om met een duo passagier te...
  22. Kiwi

    Motor houdt in op de snelweg

    Mijn motor houdt sinds kort in bij hogere toerentallen of op de snelweg. Ik kan het nog niet helemaal verklaren, dus misschien hebben jullie tips. De motor is een ZR-7 (740cc naked, 4 in lijn) Relevant onderhoud: -Ik heb de motor nu 1.5 jaar. Bij 27.000km gekocht. -Bij 27.000km heeft hij...
  23. Kiwi

    [Te koop] Pinlock voor Nolan/X-Lite

    Te koop: een pinlock Geschikt voor: Nolan N94 X-Lite X801 X-Lite 701 X-Lite 602 X-Lite 601 Type: Helder, met een siliconenlaag voor betere aansluiting (nieuwe/duurdere versie) Inclusief: Pinlock zelf, verpakking, nieuw zakje montage pinnen, bon Reden: Gaat weg omdat de...
  24. Kiwi

    [Gratis] Anti-winterdip

    Gratis af te halen: een stapel motortijdschriften periode 2004-2009 om de winter mee door te komen. In totaal 96 stuks, waarvan de meesten Motor Magazine, maar ook redelijk wat ProMotor, Moto73 en..nouja zie foto. Omdat ik lid ben van Moto73 zitten er ook wat van 2010 bij. Ze zitten in...
  25. Kiwi

    Demper niet legaal ondanks db-killer/e-keur/certificaat :O

    Ik heb vorige week een sportdemper voor mijn motor (Kawa ZR-7) gehaald: Bos aluminium rond, een losse bolt-on demper. Inclusief een dB-killer, een e-keur en een certificaat van de fabrikant i.v.m. de e-keur. Gemonteerd, dB killer er uit en een paar rondjes gereden. Gisteren ben ik...
Terug
Bovenaan Onderaan