Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Mazzia
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Mazzia

    Suzuki DR800 BIG

    Graag ff wat raad van kenners: ;) Een kennis van mij wil graag een Off/Allroad motor kopen. Hij dacht eerst aan een Africatwin maar nou heeft hij bij Arjan Brouwer een Suzuki DR800 BIG uit 1991 zien staan die hem op het eerste gezicht wel erg beviel. Zijn vraag aan mij --> dus aan jullie...
  2. Mazzia

    TK: IXS dames motorjas mt 38/40

    Te koop: IXS dames motorjas in maat 38/40 * CE-protectoren op elleboog/schouder/rug * uitneembare wintervoering * rondom koppelbare rits voor broek * 2 buiten- en 2 binnenzakken * waterproof * Soltotex (breathable membrane) De jas is ruim 3 jaar oud maar ik heb em eigenlijk nauwelijks...
  3. Mazzia

    BMW R1200R

    Daar istie dan!!!! De BMW R1200R!!! *O* Vanaf september in Nederland verkrijgbaar. Heel eerlijk gezegd vind ik hem het minst vernieuwend van de hele 1200 lijn. Ik ben wel benieuwd naar de verschillende kleuren en uitvoeringen die gaan komen want daar vallen of staan de looks bij...
  4. Mazzia

    Chopperdag Alphen a/d Rijn

    Op zondag 28 mei 2006 zal de 1e Alphense Chopperdag een feit zijn. Dit evenement zal jaarlijks plaats gaan vinden. Om het jaarlijks bij de Classic Demorace in grote getale toegestroomde publiek te kunnen laten genieten van een grote verscheidenheid aan motoren, hebben de MVA en De Boerderij...
  5. Mazzia

    TKA: Honda Shadow VT600 VLX

    Een vriend van mij biedt zijn Honda Shadow VT600 VLX te koop aan: Bouwjaar 1990 Km-stand 21.500 miles (ca. 35.000 km) Goede staat, richtprijs 2500 – 2700 Inlichtingen: db-tje@zonnet.nl
  6. Mazzia

    Voering leren motorbroek steeds weer kapot

    Ik heb een leren broek van Alpinstars waarvan de voering steeds kapot gaat. Helaas begon dat net na de garantie en ik ben teruggegaan naar de zaak waar ik hem heb gekocht en ze hebben er voor mij een nieuw stuk voering in laten zetten. Maar na twee weken (intensief gebruik: vakantie) is ie...
  7. Mazzia

    Tips integraal(systeem)helm??

    In de zomer rijd ik het liefst met een potje maar in de winter en met regen is het toch wel relaxed om een integraal te dragen. Nou heb ik er wel eentje maar die is aan vervanging toe. Omdat ik dus echt met goed weer met een potje rijd dacht ik met een ROOF BOXER de ultieme helm gevonden te...
  8. Mazzia

    Hellowwww

    Ik had al ff geleden een profieltje aangemaakt maar me nog niet voorgesteld. Dus bij deze! Ik ben dus Mazzia en rij een Honda Shadow VT600. Ik ben meestal op Bikenet *D te vinden maar ben nieuwsgierig of het hier ook gezellig is!
Terug
Bovenaan Onderaan