Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: assassin075
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. A

    Te koop gevraagd: Bmw K1200R

    Gevraagd in de kleur zwart/grijs (grijze topkuip, zwart motorblok en velgen) Bouwjaar 2005-2007 Abs en handvatverwarming moet erop zitten Budget is rond de 4500 euro Laat weten als je wat hebt Groeten
  2. A

    Gestolen BMW S1000rr

    Tussen gistermiddag 16 uur en vanavond om 19.30 uur is mijn BMW S1000rr uit 2013 met kenteken 98-MD-GK, kleur rood, wit, zwart uit de afgesloten parkeerkelder van ons appartementencomplex gestolen in Zaandam. De motor was beveiligd met alarm, een remschijfslot en kettingslot. Een ieder...
  3. A

    Gevraagd: Yamaha FJ 1200

    Hallo mensen Zoals de titel het al zegt ben ik op zoek naar een FJ 1200 Het liefst eentje zonder schade en een motorblok dat nog goed loopt, gebruikerssporen zijn geen probleem. Ik ben bereid tot 600 euro te bieden, afhankelijk van de staat en bouwjaar
  4. A

    Motorspuiterij gezocht

    Omdat ik van plan ben om de kuipdelen van mijn k1200s in een andere kleur lak te laten spuiten ben ik op zoek naar een goede spuiter die ook nog een beetje betaalbaar is. Graag in de omgeving van Amsterdam. Laat maar horen als jullie tips hebben. Gr.
Terug
Bovenaan Onderaan