Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: speedyjan
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. speedyjan

    ONK/EK/GP

    Hoe kan het eigenlijk dat het verschil tussen de GP en EK/ONK zo groot is. Als je het verslag leest op racesport.nl van Patrick Lakerveld komt ie 30 km/h te kort op de GP machines. De meeste EK en ONK machines zijn toch ex GP machine's
  2. speedyjan

    Hoeveel schade ??

    Vandaag was het dan eindelijk zover. Op een voorangsweg duikt er op het laatste moment met gierende banden voor ons langs. Mijn vader vol in de remmen en ik ook maar ik raak hem net en glij onderuit. Nu gaan we de auto aansprakelijk stellen maar het "recht "in nederland zecht wie achterop rijd...
  3. speedyjan

    Brug bij strubben

    Op diverse sites lees ik iets van het verwijderen van de brug bij de strubben. Klopt dit en moet je nu helemaal omlopen?
  4. speedyjan

    Hoezo snel is gevaarlijk

    Hier nog maar eens het bewijs dat te snel niet alleen gevaarlijk is. http://212.203.14.92/stroobac/112groningen/Artikel.php?id=1798 Je zal maar 60 op je motortje hebben gereden :? :?
  5. speedyjan

    153 km/u te Hard (ik zelf niet hoor)

    Kwam dit bericht tegen op rtv drenhte. Motor rijdt 153 km/u te hard ERM - De politie heeft een 39-jarige motorrijder uit Nieuw Dordrecht aangehouden omdat hij met 253 km per uur over de N34 reed. Bij Erm kon de man tot stilstand gebracht worden. Volgens de motorrijder kon het geen kwaad om op...
  6. speedyjan

    Two Brothers demper SV650S 2003

    Eindelijk mijn nieuwe demper erop. Ziet er zeer geslaagd uit en het klinkt :9~ :9~ :9~
  7. speedyjan

    ongeval tijdens paasraces Assen

    Paasraces op Assen: Mooi weer, helaas een zwaar ongeval quotte: Voor Marc van der Bulk moest een helikopter worden ingeroepen, Marc was in de bocht “De Bult” rechtuit gegaan. Een trauma helikopter brengt Marc naar Groningen waar hij zal worden onderzocht op hersenletsel /quotte: Hopen dat het...
  8. speedyjan

    Nieuwe moto opgehaald SV650S

    Vandaag eindelijk mijn nieuwe SV650S opgehaald. Eerste indruk is echt super. Injectie rijd best prettig. Nu eerst inrijden :r :r piccies volgen :]
  9. speedyjan

    racesport.nl

    Net FF op racesport.nl gekeken. Krijg ik een website met deze melding \" This site is registered by Ladot \" Vanaf nu geen racesport meer ?? Weet iemand er iets vanaf :?
  10. speedyjan

    Nieuwe modellen Motorbeurs Groningen

    Ik ben net even op de motorbeurs geweest in Groningen. En ja hoor ze zijn binnen. Bij Motoport Leek de Yamaha R6, de Kawasaki ZX6RR , de kawasaki Z1000 en bij Mulders motoren de CBR600RR :9~ :9~ :9~ :9~ Ok weer genoeg gekwijld. :9
  11. speedyjan

    Wat is mijn SV650 S waard ??

    Komend weekend ga ik een aantal dealers bijlangs om mijn SV 650 S in te ruilen Wat denken jullie dat ie waard is ?? Suzuki SV 650 S Blaauw 7000 KM Bouwjaar 2000 De bedoeling is om hem deze maand in te leveren en komend voorjaar een nieuwe R6 of CBR 600 RR op te halen. Wat denken jullie...
  12. speedyjan

    SV650 S modeljaar 2003

    Dan ook direkt tussen al dat 2003 geweld de nieuwe SV650 S :? ik wacht eerst wel tot ik hem in het echt zie
  13. speedyjan

    Henk van de Lagemaat dit weekend Kampioen ??

    Zal henk van de Lagemaat dit weekend nederlands kampioen 250CC worden ?? :?
  14. speedyjan

    Kosten onderhoudsbeurt

    Vandaag heeft mijn Suzuki SV650S een kleine onderhoudsbeurt gehad. De kosten hiervoor bedroegen €102,- Het uurloon was €45,- ( 100 gulden !!!) zijn dit normale tarieven of is het motoport een beetje in de bol geslagen?? :?
Terug
Bovenaan Onderaan