Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Vault111
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. V

    Aangereden door een auto! :(((

    Hallo allemaal! Ik heb hulp nodig.. Gisteren ben ik aangereden door een auto terwijl ik op een motor zat te rijden. Ik was op een rotonde, en zij (auto) reed door haaientanden en raakte mij volop mijn rechter zijkant. Ambulance en politie is ter plekken gekomen en er waren ooggetuigen dat...
  2. V

    Knipperlicht kapot, krijg hem niet los

    Hallo allemaal, mijn linker knipperlicht (voor) knippert niet meer, ik heb hem open gemaakt en heb gezien dat de lamp verbrand is van binnen. Ik heb geprobeerd om hem eruit te halen, maar het lukt niet. Ik heb geduwd en gedraaid zoals je in een auto doet, maar hij draait maar door. Ik heb hem...
  3. V

    Achtervering / schokdemper / rear suspension

    Hallo allemaal, Ik heb samen met enkele vrienden nu al een paar keer geprobeerd om mijn achtervering van mijn Honda CBF 600 N af te stellen, maar het lukt ons niet. Maakt niet uit hoeveel kracht we erop zetten, het draait niet. In mijn manual staat simpelweg aanpassen met die sleutel die...
  4. V

    Betreft het air intake achter mijn carburateur?

    Hallo allemaal, Ik heb een Honda CBF 600 NA uit 2004 overgenomen van iemand paar weken geleden. Naar zijn zeggen zou ik er nog vele kilometers en jaren rijplezier mee hebben. Echter al direct moest ik een afspraak maken om mijn carburateur schoon te laten maken, en werkt 1 cilinder tot 70...
Terug
Bovenaan Onderaan