Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Sjefske
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Sjefske

    Wanneer 't drukst?

    Ik vroeg me af wanneer het 't drukst is op MF. Dus welk dagdeel, tussen zo laat en zo laat. Ik weet 't, 't heeft geen nut om zoiets te weten maar ben gewoon benieuwd ;)
  2. Sjefske

    Den Helder - Classic Demo Races

    Mochten er mensen zijn die zich vandaag vervelen, in Den Helder zijn er de Classic Demo Races. Altijd gezellig! :] • Originele fabrieks en productieracers van voor 31-12-1972. van 8:00 tot 9:30 Technische Keuring van 10:00 tot 11:40 Trainingen PAUZE van 12:30 tot 17:00 Races, elke klasse...
  3. Sjefske

    Contactslot vervangen

    Na een gevalletje waterschade van m'n motor, heb ik uit België een wrak gekocht voor het motorblok en wat donoronderdelen. Nu blijkt dat ik m'n contactslot ook moet vervangen. Met m'n originele, doet m'n motor helemaal niks, totaal geen stroom. "Geen probleem! Ik heb er nog zo'n eentje...
  4. Sjefske

    Accu kopen

    Ik moet een nieuwe accu kopen voor m'n RF600R. Nou heb ik net een prijs doorgekregen van een lokaal dealertje van € 89,- "Origineel, blablabla, beter, blablabla, garantie, blablabla, inbouwen (motor rijdt niet dus lekker inbouwen |( ), blablabla... Volgens mij is het heel veel geld... of...
  5. Sjefske

    Waterschade aan motor... wat nu?

    Ik heb met m'n domme hoofd 2 weken geleden een bochtje gemist en belandde daardoor in een heel vies stinkend boeren slootje. M'n RF heeft ongeveer een uur in dat slootje gelegen en is er door een berger uitgetakeld. Na een paar dagen is er een schade-expert bijgeweest en die haalde, samen met...
  6. Sjefske

    Suzuki RF600R en RF900R 'Meeting'

    Naar aanleiding van dit topic, hier maar even een topicje aangemaakt. Die andere raakte een beetje 'off-topic' en misschien, bereiken we zo wel meer mensen met dit fantastische idee! (wat overigens niet de mijne was) ;) De bedoeling is dus dat we met de RF-rijders van het MF een dag en plek...
  7. Sjefske

    Whoehoe!! M'n eerste motor!!

    Jaja... kon het toch niet laten om het even te melden. Ik heb vanmiddag m'n eerste motor aangeschaft. Na een testritje op een RF600 en een ZZR600 is mijn keuze toch gevallen op een rode RF600! *D Hij reedt toch net ff wat lekkerder, kon er iets beter op zitten, was net ff wat feller en niet...
Terug
Bovenaan Onderaan