Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Jas-Per
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. J

    Kinderhelm meisje

    Kinderhelm gezocht voor een meisje van 7. Kindermaat xs.
  2. J

    Macna jas, spidi handschoenen, diadora laarzen. ALLEN TEAB

    Macna jas, goede staat, maat 2XL Klik hier voor foto's Spidi handschoenen, zo goed als nieuw, Maat M. Klik hier voor foto's Diadora sport laarzen, zo goed als nieuw, maat 42. Klik hier voor foto's Ophalen kan tot 21-10-2017 in Oisterwijk bij vrienden van mij. Verzenden is ook mogelijk...
  3. J

    Diadora Extreme sportmotorlaarzen, z.g.a.n

    Omdat ik stop met motorrijden verkoop ik mijn outfit, zie ook mijn andere advertenties. Interesse ?, stuur even een PM, die zie ik sneller dan een reactie in het topic. Diadora Extreme sportmotorlaarzen, z.g.a.n. Maat 42. Vraagprijs = 50 euro.
  4. J

    Alpinestars motorjeans

    Omdat ik stop met motorrijden verkoop ik mijn outfit, zie ook mijn andere advertenties. Interesse ?, stuur even een PM, die zie ik sneller dan een reactie in het topic. Alpinestars motorjeans, maat 38 maar valt als 36. Mooie kevlar broek met harde kniebeschermers. Bijna niet gebruikt en...
  5. J

    Revit combipak, maat 56

    Omdat ik stop met motorrijden verkoop ik mijn outfit, zie ook mijn andere advertenties. Interesse ?, stuur even een PM, die zie ik sneller dan een reactie in het topic. Revit combi, zwart met witte accenten. Pak is niet nieuw maar kan nog wel eventjes mee. Indien gewenst met kneesliders...
  6. J

    Nolan N87 Helm mét Ncom syteem, zo goed als nieuw

    verkocht
  7. J

    Gezocht: stuurdemperset R6

    Heeft iemand nog een goed werkende set liggen voor een R6 99-'02 ?
  8. J

    Spidi Viper 2-delige combi maat 54

    Verkocht
  9. J

    Gezocht : model '99 R6 Racekuip

    Heeft er nog iemand een racekuip liggen ? Mag ook best wat opknap werk aan zitten.
  10. J

    Het Yamaha YZF-R6 Topic Deel #48 : Wake Up Call

    disclaimer :Deel 47 is gesloten op 21 december 2016, hierna heeft niemand een deel 48 geopend ?!? Ik ben dus maar zo vrij geweest om het even te doen... [hr] Welkom in het Yamaha YZF-R6 Topic [hr] Informatie : Algemeen : De Yamaha YZF-R6 is een motorfiets uit de supersportklasse van...
  11. J

    Koppeling niet geheel in te knijpen

    Motor : MV agusta F4 750 Situatie : De koppeling slipt niet. Bij inknijpen van de koppeling komt de motor goed "vrij" Schakelen gaat prima zoals het hoort. Niets aan de hand zou je dus zeggen, maar... Het "probleem" : Mijn hendel is niet in te knijpen tot aan het handvat...
  12. J

    Alpinestars handschoenen

    Goede staat, maat L. Mag ook voor 50 euro weg.
  13. J

    Zeer mooie Helm, zgan

    Vemar Helm, rijdt oa Alex di Angelis mee. Half seizoen gebruikt, zeer netjes. Maat xl maar valt klein, heb van andere merken (agv/nolan/arai) maat L. Mag weg voor maar 50 euro.
  14. J

    Alpinestars motorschoenen, zo goed als nieuw

    Leuke motorschoenen met bescherming van alpinestars. Vorig seizoen gekocht maar zelden gebruikt. Maat 41.
  15. J

    Yamaha racing grote tas/troley

    Heel grote tas. Aparte rubber zak er in voor vuile kleding/laarzen. Stevige bodem met wieltjes en uittrekbaar handvat. 45 euro ex verzenden.
  16. J

    Het Husqvarna TC/TE/SMR/FE/FC/FS Topic Deel 6

    Het Husqvarna TC/TE/SMR/FE/FC/FS Topic Deel 6 Links Algemeen Officiele Husqvarna site - Klik hier. Forums Cafe Husqy Verenigde Staten - www.cafehusky.com/forums/ Husqvarna ThumperTalk - http://www.thumpertalk.com Husqvarna Forum Duitsland - Husqvarna - Forum -...
  17. J

    Macna motorjas, zo goed als nieuw

    Zeer mooie motorjas van het merk macna. In 2014 gekocht bij mjk motorkleding en niet vaak gebruikt. Maat 2xl, valt ruime maat kleiner. Ik maak hem nog even schoon/vlieg vrij voor de verkoop :) Prijs: Doe maar een gepast bod, komen we vast wel uit.
  18. J

    Keuze Italiaanse motor....

    Na lange tijd heb ik besloten om weer op straat te gaan motorrijden. Ik heb "vroeger" al een krappe twintig japanners versleten en nu wil ik wat anders. Het moet een Italiaan worden, een motor met karakter. Het budget voor de motor is ongeveer 6000 euro. Hoe dichter naar de 5000 is leuk, maar...
Terug
Bovenaan Onderaan