Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Jir
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. J

    Brembo RCS 19

    Wegens overbodig verkoop ik deze RCS 19 rempomp van Brembo. Deze is net terug van revisie (factuur aanwezig). - Remlichtschakelaar aanwezig - HPK CNC stuurklem (Nieuwprijs +-35 euro) - ZGAN hendel (1 seizoen oud; nieuwprijs +- 160euro) - Reserve hendel (perfect bruikbaar, het verstelwieltje...
  2. J

    Brembo RCS19

    Wegens overbodig verkoop ik deze RCS 19 rempomp van Brembo. Deze is net terug van revisie (factuur aanwezig). - Remlichtschakelaar aanwezig - HPK CNC stuurklem (Nieuwprijs +-35 euro) - ZGAN hendel (1 seizoen oud; nieuwprijs +- 160euro) - Reserve hendel (perfect bruikbaar, het verstelwieltje...
  3. J

    Suzuki GS500 (E) valbescherming

    Niemand hier heeft toevallig nog een setje (gebruikte) valbeugels voor een Suzuki GS500(E) die nietmeer gebruikt worden:) Graag PB indien dat het geval is! Voorbeeldje:
  4. J

    Set Honda CBR600RR PC40 velgen

    Aangezien ze overbodig zijn geworden verkoop ik deze set velgen. Ze passen op een CBR 600 RR van 2007-2016. Het zijn gebruikte velgen maar ze zijn net opnieuw gepoedercoat dus ze zien eruit als nieuw! Er zijn reeds haakse ventielen gemonteerd. De wielbussen zijn erbij, in overleg kunnen dat ook...
  5. J

    Suzuki GS450L

    -
Terug
Bovenaan Onderaan