Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Zwetje
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Zwetje

    Voorjaar 23 maart: reparatie motor meet en greet 3e editie!

    *O*Na de vorige succesvolle sleuteldagen meet and greet komt er nu een deel 3!*O* Wanneer: 23 maart 2024, vanaf een uur of 10.00 (niet eerder a.u.b.) tot ongeveer 17.00 uur. Waar: Eck en Wiel (Gelderland, redelijk centraal in Nederland) Waarom: Gezelligheid, motoren, sleutelen en BBQ lunch...
  2. Zwetje

    GEZOCHT: iemand met T800 UPMAP Aprilia

    Hallo! Is er iemand in het bezit van een T800+ UPMAP voor Aprilia (RSV4 RF 2016) die voor mij (uiteraard tegen betaling van de map + extra) dit kan inladen voor mij? Groetjes Mario
  3. Zwetje

    Winter lunch-BBQ meet&greet

    Na de vorige succesvolle sleuteldag meet and greet komt er nu een Winter Lunch-BBQ. Wanneer: 18 november 2023, vanaf een uur of 13.00 Waar: Eck en Wiel (Gelderland, redelijk centraal in Nederland) Waarom: Gezelligheid, motoren en BBQ lunch Waarom niet: geen goede redenen denkbaar Graag een...
  4. Zwetje

    Spoed: tandwieldrager rsv4

    Kan ik een tandwieldrager met lager overnemen van iemand of eventueel lenen? Maandag op vakantie maar helaas lager kapot:
  5. Zwetje

    Spoed: tandwieldrager RSV4 rf gezocht

    Kan ik van iemand een tandwieldrager met lager overnemen/lenen morgen? Maandag op vakantie maar helaas lager kapot:
  6. Zwetje

    OPGELOST! gezocht: IRC blipper sensor RSV4

    Hoi, Kan iemand op zeer korte termijn een IRC blipper sensor voor een RSV4 regelen/leveren/lenen? Die van mij heeft het net begeven, maar maandag heb ik net een circuitdag met begeleiding geboekt. Alvast bedankt :)
  7. Zwetje

    10 september: Reparatie motor meet en greet 2e editie!

    Na de vorige succesvolle sleuteldag meet and greet komt er nu een deel 2! Wanneer: 10 september 2023, vanaf een uur of 10.00 Waar: Eck en Wiel (Gelderland, redelijk centraal in Nederland) Waarom: Gezelligheid, motoren, sleutelen en BBQ lunch Waarom niet: geen goede redenen denkbaar Graag een...
  8. Zwetje

    Gezocht: 15 mei Mettet groepje geel of blauw (liefst zelfs 2)

    Hallo, Ik sta op de reservelijst, maar misschien dat ik van iemand een plekje kan overnemen in groepje geel of blauw. Ook voor een vriend heb ik interesse. Dus mocht je 1 of 2 plekken hebben hoor ik het graag :) Gaat dus om Mettet 15 mei bij Mertens.
  9. Zwetje

    Gezocht: Circuit-Caravan (Caravan waar een motor in kan)

    Hallo, Ik ben op zoek naar een caravan waar een motor in kan (dus met een mooi luik aan de achterzijde o.i.d.). Mag ook wat werk aan zitten. Mocht je wat hebben of weten hoor ik het graag. Groetjes Mario
  10. Zwetje

    Te HUUR: Motorstalling in geïsoleerde beveiligde loods in de gemeente Buren (met stofhoes)

    Wij bieden per direct plekken aan voor winterstalling van uw motor. Het betreft een goed geïsoleerde loods/schuur van ruim 100m2 waar al meerdere motoren en auto’s staan opgeslagen. Motor halen/brengen op locatie is bespreekbaar. Locatie: Eck en Wiel (gemeente Buren) Kosten: 35 euro per maand...
  11. Zwetje

    Yamaha Thundercat YZF600R 2002

    Bij deze bied ik mijn Yamaha Thundercat (YZF600R uit 2002) aan. Ik heb de motor inmiddels enkele jaren en ik doe hem weg omdat ik tegenwoordig een betere optie heb om mee op het circuit te rijden. Kmstand rond de 40.000. De Thundercat beschikt gewoon over een kenteken en deze is samen met de...
  12. Zwetje

    2 accu's opladen met Optimate 4?

    Hallo, Ik kan het antwoord niet vinden op het web of op dit forum. Ik heb een Optimate 4 druppellader, werkt natuurlijk prima. Maar hier zijn dus Y splitters voor te krijgen, waarmee je dus twee accu's kan opladen. Toch wordt er nergens over gesproken op de verkopende websites of op het...
  13. Zwetje

    Standaard instellingen schokbreker R6 2012

    Hallo, Zou iemand voor mij misschien even in zijn werkplaatshandboek willen kijken wat de standaard instellingen zijn voor een schokbreker van een Yamaha R6 uit 2012? Ik heb echt gezocht maar ik kan het niet vinden op het wereld wijde web 😢 Alvast bedankt
  14. Zwetje

    Stationair probleem Speed Triple 955i

    Gegevens: Motor: Triumph Speed Triple 955i 2001 KMstand: +-55.000 Probleem: De motor, als hij warm is, wil 2000 toeren stationair lopen. Dit gebeurd zowel met en zonder koppeling in (dit merk ik aan het rijden op een kleine rotonde bijvoorbeeld in zijn 1). Hij wil dus graag 2000 toeren...
  15. Zwetje

    Triumph Speed Triple 955i 2001 valt soms uit.

    Het gaat om: Triumph Speed Triple 955i 2001, KM: 50.000 ongeveer Het probleem is: De motor wil soms uitvallen. Dit gebeurd zo nu en dan en ik kan het ook niet 'oproepen' of iets dergelijks. Het wil soms gebeuren als ik wat harder rem, tot stilstand, dat hij op het moment dat ik stil kom te...
  16. Zwetje

    Rubber in koppelingsdeksel

    Hallo, Zie onderstaande foto. Het gaat dus om dat rubber welke in de deksel zit. Het zit aan de binnenkant van de deksel over het voortandwiel en waar het koppelmeganisme in zit. Dit betreft mijn circuitmotor en nu wil ik een hoekje uit die deksel halen (zodat ik omgekeerd kan schakelen)...
  17. Zwetje

    Michelin Pilot Road 4 banden

    Bij deze bied ik mijn Michelin Pilot Road 4 banden aan. Ik doe ze weg omdat ik een sportievere band wil. Maat achterband: 190/55/17 Dotcode achterband: 0717 Profieldiepte achterband: 4,3mm Maat voorband: 120/70/17 Dotcode voorband: 15/17 Profieldiepte voorband: 2,5mm Vraagprijs: €140 Foto's...
  18. Zwetje

    Bouten/Moeren achtertandwiel Triumph Speed Triple 955i

    Hallo, Ik ben op zoek naar 1, of eventueel een set bouten/moeren waarmee je het achtertandwiel vast zet in de hub. Heb je wat liggen hoor ik het graag. Het gaat om een Triumph Speed Triple 955i uit 2001
  19. Zwetje

    TK: Suzuki GSXR600 K2

    Gegevens: Merk: Suzuki Type: GSXR600 K2 Bouwjaar: 2002 KMstand: 39.000 Vraagprijs: €1700 Contact: b.van.boom@live.nl Mooie Suzuki GSXR 600 circuitmotor met veel leuke onderdelen. volledig klaar voor het circuit. Vorig jaar heb ik een kleine schuiver gemaakt. Hierna is de motor weer in...
  20. Zwetje

    TK: Suzuki GSXR600 K2 Circuitmotor

    Voor een goede vriend plaats ik een advertentie voor zijn circuitmotor. Merk/type: Suzuki GSXR600 K2 Bouwjaar: 2002 KMstand: 39.000 Kenteken: Ja Vraagprijs: €1800 Waar te bezichtigen: Nieuw-Vennep (Noord-Holland) Contact graag via de marktplaatslink (i.v.m. spam bij tonen van e-mailadres in...
  21. Zwetje

    Gezocht: Racecracks 28 Aug Assen

    Hallo, Ik ben op zoek naar een plekje op 28 Augustus voor circuitdag Racecracks op circuit Assen, niveau 3 of 4. gr Mario
  22. Zwetje

    Triumph Trophy electrisch probleem?

    Hallo, Ik heb een Triumph Trophy 1200 uit 1999. Nu is het zo dat deze uit de rechter uitlaat ploft bij stationair lopen. Ook, als ik gas geef, gaat de toerenteller dansen (niet synchroon met de toeren dus) en de motor heeft ook de neiging om snel uit te vallen. Wat heb ik gedaan: -...
  23. Zwetje

    Gezocht: plekje in groep 2 18 juni Zandvoort

    Hallo, Na mijn andere topci OOK een plekje in groep 2 gezocht voor 18 juni in Zandvoort. Gr Mario
  24. Zwetje

    Gezocht: plekje in groep 3 18 juni Zandvoort

    Hallo, Ik ben opzoek naar een kaartje/ticket/plek in groep 3 op 18 juni. Graag een berichtje als je er van af wilt. Gr Mario
  25. Zwetje

    Banden (120/70/17 en 190/50/17)

    Hallo, Ik ben opzoek naar banden in de 120/70/17 en 190/50/17 maten voor sportief straatgebruik en mijn eerste rondjes op het circuit. Heb je wat liggen stuur me dan even een berichtje graag. Met vriendelijke groet, Mario
Terug
Bovenaan Onderaan