Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Juupke
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Juupke

    IXS Lederen motorpak/motorcombi Rood/zwart maat 56

    Zoals de titel zegt: IXS Lederen motorpak/motorcombi Rood/zwart maat 56, in goede gebruikte staat, geen beschadigingen emt nog maagdelijke knee sliders Edit Vraagprijs 110 euro
  2. Juupke

    Te Koop: Suzuki Bandit 1200 '97

    Te Koop: Suzuki Bandit 1200 '97 19000 km gelopen opties: - Hyperpro vering voor en achter - Tammosselli superbikestuur - kleine knippers - olietemperatuurmeter - eigen gemaakt valdoppen - orginele uitlaat, ingekort Bos uitlaat (erg mooi maar ook erg hard geluid)en Laser uitlaat...
  3. Juupke

    Te Koop: Jupiler Suzuki SV 650 2003 streetfighter

    Te Koop: Jupiler Suzuki SV 650 2003 streetfighter met vele opties: - ZX7R USD voorvork met wiel en remschijven, WP veren - ZX7R achterwiel met 180er band - Wilbers achterschokdemper - Motogadget dashboard - ABM gefreesde kroonplaat en superbike stuur - Gefreesd Mitesse rem/schakelset en...
  4. Juupke

    Gratis ophalen: Doosje motorbladen

    Doosje met motorbladen gratis op te halen in gronsveld (limburg) Motorbladen van 2002 tot 2007, graag even mailen als je interesse hebt
  5. Juupke

    Incontinente Bandit

    Hallo Iedereen,Mijn bandit lekt een druppeltje olie aan de deksel waar de ontstekingssensor zit. De vorige eigenaar heeft de motor laten vallen of zoiets en daardoor is een stuk uit het carter gebroken. Hij heeft dit bijgemaakt met een of ander twee componenten metaal maar dit is niet helemaal...
  6. Juupke

    Zelf (simpele) spanningsregelaar maken?

    De spanningregelaar van mijn DR is kapot. Omdat het een brik is en ik er geen geld in wil duwen, vraag ik me af of het niet mogelijk is zelf een simpele spanningsregelaar (6V) te bouwen. Hieronder een schama van het laadsysteem van de DR. Ik kan eventueel ook een paar foto's van de regelaar...
  7. Juupke

    Werkplaatshandboek en gegevens Suzuki DR 500 S

    Ik heb vandaag een Suzuki DR 500 S van 1984 aangeschaft. Na 4 jaar stilstaan liep hij van de tweede trap *D en na een vogelnest uit de luchtfilter te hebben gehaald. Heeft iemand hiervan de gegevens en een werkplaatshandboek? Mailen kan ook naar peterlemmens apeding home.nl
  8. Juupke

    Te koop: Sebring E-keur uitlaat voor Bandit 1200/RF 900

    Zoals de titel zegt: Sebring E-keur uitlaat voor Bandit 1200/RF 900. Er komt een iets beter geluid uit dan de orginele demper. Zit ook nog een papier bij dat hij goedgekeurd is door de TÜV. Is een fijne demper voor als je naar onze oosterburen gaat. Prijs: doe eens een bod. O...
  9. Juupke

    Uitlaatvraagjes Bandit 1200 <-> ZX6R

    Vraag 1: Past een uitlaat van een ZX6R (2001 - 2003) op een Bandit 1200 (<2001) ? Steekmaten van de ZX6R zijn 83 mm en van de Bandit 84 mm. Dit past wel maar zit de demper er dan ook recht op? Vraag 2: Ik wil de Bandit laten afstellen met open uitlaat erop. Als je dan een ander merk open...
  10. Juupke

    Foto's/ideeen voor naked bike (bandit) met spaakvelgen

    In de Kicxstart stond een Kawa Z1000 met spaakvelgen. Nu dacht ik dat dat ook wel mooi zou staan onder Bandit. Heeft hier iemand foto's (of van andere moderne naked bikes) van of weet waar je naar deze velgen moet zoeken? En hoe dat gaat met binnenbanden en hoge snelheden? Nu zal het voor mij...
  11. Juupke

    Proefrit met geschorsde motor

    Ik heb mijn bandit 600 te koop staat en omdat ik niet wist hoe snel ik hem zou verkopen heb ik hem geschorst. Het probleem is nu dat als iemand komt kijken, kan hij niet proefrijden omdat hij niet verzekerd is. Ik ben wel bereid om bij een serieuze gedadigde de schorsing op te heffen en de motor...
  12. Juupke

    Te Koop Bandit 600 '96

    Suzuki Bandit 600 van 1996 te koop. Oorspronkelijk een S versie maar nu met gewone koplamp. - 78,6 pk en 59,5 Nm op het achterwiel (+/- 88 pk en 66 Nm op de kruk) - Wilbers/Technoflex progressieve voorveren met 15W vorkolie - Tandwielen + ketting 1000 km oud - Tandwielverhouding 14/48...
  13. Juupke

    Achterschokbreker BMW K75

    Ik zoek een goedkope achterschokbreker van een BMW K75 voor op ons autootje te zetten. Deze is voor de achterwielophanging en 1 daarvan is kapot.
  14. Juupke

    Winterstalling vragen

    Wij willen voor onze oude tractoren/motoren en stationaire motoren een loods hier in het dorp huren om deze te stallen zodat we ze tenminste niet op 6 verschillende plaatsen hebben staan. Nu hebben wij een mooie loods op het oog alleen is de huurprijs voor ons aan de hoge kant. Nu kwamen wij op...
  15. Juupke

    lijst gereageerde topics

    Als ik op mijn nick klik dan krijg ik een lijst met alle topics waar ik in gereageerd heb. Dit gebruik ik wel eens om te kijken of er nog reacties waren op mijn post. is het niet mogelijk om dit in het dropdown menu te zetten zodat je gemakkelijk in die lijst kan? en een tweede vraag bij het...
  16. Juupke

    hoe werkt een benzinemeter van sv 650?

    Ik heb een nieuw dashbaord (van motogadget) op de sv van mijn broer gezet en daar zou ik graag ook een lampje in wil hebben voor als de benzine op is. Nu zou ik graag willen weten hoe de benzine sensor in de tank werkt. Ik heb al gemeten met de tank leeg, vol op de kop en steeds blijf je dezelde...
  17. Juupke

    Multimeter bij de aldi

    Voor iedereen die een simpele multimeter nodig heeft (en dat zullen er weer meerdere zijn nadat de motor weer uit winterstalling komt :) ) voor 3 euro bij de aldi vanaf 26 januari. ja en als de modjes dit spam vinden zal het wel dicht gaan :)
  18. Juupke

    Husqvarna 410 TE

    Husqvarna 410 TE bouwjaar 1999 met belgisch kenteken goede banden, ketting +tandwielen vrprijs 2250 euro foto's komen morgen
  19. Juupke

    Wie weet iets van deze gillet af?

    Deze heeft mijn vader al 20 jaar op zolder staan. Wiet weet het exacte bouwjaar en type van deze Gillet Herstal. We hebben er al vaker gezien maar dan waren ze of met riemaandrijving of hadden ze een ronde ipv vierkante tank. Edit: is een 350 cc 2takt met 2 versnellingen
  20. Juupke

    juupke is in da house

    Ik ben hier al een tijd mee aan mee aan het kijken en nu ook aangemeld. Ik heb m'n A'tje al 3 jaar en rij nu rond op mijn trouwe banditje 600 S van '96 door het mooie berglandschap van het zuiden van NL. 8-) mi moto Mzzl Peter
Terug
Bovenaan Onderaan