Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: MauritsVM
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. MauritsVM

    Reparatie schroefdraad olie carter pan

    De schroefdraad van mijn carter pan is helaas niet best meer. Ik wilde dit gaan repareren door ofwel een time-sert ofwel een helicoil toe te passen. Een set kopen is redelijk prijzig en de garage vraagt ook een hoop voor het herstellen. Omdat een dergelijke set volgens mij nooit...
  2. MauritsVM

    Kleine scheur in kuip

    Hallo allemaal, Ik heb een motor gekocht die wat werk nodig heeft. Waar het mij nu om gaat is de top kuip. Hier zitten 3 scheurtjes in. Foto vanaf binnen, gemarkeerde stukjes zitten de scheurtjes: Vanaf de buitenkant is het wel te zien, maar niet super goed: Er is al heel veel...
  3. MauritsVM

    Honda VFR 800 FI 2000 Work in progress

    Beste leden, Afgelopen week een rode VFR opgehaald. Gekocht voor een hele leuke prijs op een veiling. Verder dan de optische staat van de motor, kon ik niet oordelen. Huidige staat: Niet rijdende Accu vol ( nieuwe) Startmotor draait De motor draait zelf nog niet. Wat tot nu...
  4. MauritsVM

    Klussen / stallen

    Beste leden, Gister avond een motor gekocht op een veiling voor een hele leuke prijs 8-) Alleen nu heb ik een klein dingetje: Ik weet 100% zeker dat hier het een en ander aan moet gebeuren. Ik heb alleen geen plek thuis. Ik zou hem buiten kunnen zetten, maar ik zie dat niet per se...
  5. MauritsVM

    Gezocht: Geschikte motor voor woon/werk. Berijder 2.05m

    Hallo MF'ers, Ik ben nu een tijdje al op zoek naar een motor. *Budget 2000 *Hoeft niet "mooi" te zijn, zal een groot gedeelte van de tijd buiten staan En nu het probleem (het is maar hoe je het bekijkt) : Ik ben 2.05m. Op de meeste motoren is het net allemaal te klein.... Qua stijl...
Terug
Bovenaan Onderaan