Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Tijsjuh
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. T

    muziek op de motor

    ja ik weet het niet iedereen is het hier mee eens .... laten we het daar in dit topic niet over hebben. maar ik zit met het volgende. ik heb een sena s10 aangeschaft om met tour ritjes te kunnen ouwehoeren met de rest. nu heb ik daarbij ook de mogelijkheid om iedere dag naar het werk...
  2. T

    Handvatverwarming aansluiten

    Vrijdag op de beurs heb ik handsvat verwarming gekocht. Vandaag meteen alles geinstaleerd. Alleen nu vraag ik me af hoe ik dit het beste electrisch aan kan sluiten. Ik lees vooral dat men dit rechtstreeks op de accu aansluit. Alleen ik ken mezelf en hoogst waarschijnlijk sta ik binnen de...
  3. T

    zelf een bandschuur machine maken

    natuurlijk geen motor vraag. maar hier zit een hoop technische kennis dus ik waag het er op om het gewoon hier te posten. ik wil zelf een bandschuur machine gaan maken om voornamelijk ijzer te slijpen. hij moet dus degelijk en sterk zijn. ik heb al op internet rond zitten zoeken en heb...
  4. T

    Oude meuk

    Hallo Ik ben thuis in de schuur een beetje aan het hobbyen en ik wil met oud ijzer wat model motors in elkaar lassen. Welke oude meuk kan ik allemaal gebruiken: -lagers -tandwielen -ketingen -ander soort plaatstaal Ik hoor het graag als iemand wat over heeft. Ik woon zelf in venray...
  5. T

    Motorlaars weer waterdicht maken

    Weet iemand of deze beschadeging weer waterdicht/afstotend gemaakt kan worden ? Ik krijg nu namelijk een natte teen in de regen B|
  6. T

    Mijn rubber zat vandaag niet meer onder

    Dus... Vandaag was een dag die goed begon maar slecht eindigde... Ik ging vanmiddag kijken voor een leuke motor voor erbij een vfr uit 89 ging allemaal lekker de goeie man verteld ik slaap er nog een nachtje over en dan laat ik je morgen iets weten. Op de weg naar huis door een hele stome...
  7. T

    muziek op de motor

    hoe luisteren jullie muziek op de motor ?? ik heb wel van die op maat gemaakte oordoppen dus gewoon een headset kopen heeft niet heel veel zin. ik heb al een beetje rond zitten kijken maar er zijn zoveel van die setjes die je in je helm doet. wat is nu een degelijk setje voor een normale...
  8. T

    Kosten woonwerk met de motor

    Ik ben service monteur en heb mooi een caddy van de zaak om alle klante langs te gaan. Alleen in december heb ik een bedrijfs ongevalletje gehad en ben ik tijdelijk het kantoor opgegaan. Nu bevalt dat best goed en heb is met mijn leidinggevende gepraat om vast op het kantoor te gaan zitten...
  9. T

    Ketting smeren

    Jaja ik bedoel niet hoevaak en welk spulletje ik moet gebruiken. Wat ik wel wil weten. Hoe pakken jullie dit aan ?? Ik heb namelijk een honda hornet zonder middenbok. Ik zou het wel met 2 man kunnen doen op het standaart en dan het wiel van de grond tillen kan de ander het wiel draaien en de...
  10. T

    Problemen verlichting cb600

    Honda hornet cb600 Pc 36 2004 Hallo Ik heb mijn motor weer uit de schuur gehaald na een blesure aan mijn hand. Alleen nu is mijn voorverlichting er mee opgehouden op dat hele kleine lichtje wat eigelijk geen licht geeft na. Ik ben er wel al achter dat de lampjes niet stuk zijn ik...
  11. T

    Hoe werkt een choke

    Voor de goede orde Honda cb600 hornet Bouwjaar 2004 Pc36 Ik vroeg me af hoe het systeem van een choke werkt. Mijn choke doet namelijk over 80%van zijn berijk eigelijk helemaal niks en op het laatste stuk krijg ik pas een verandering in mijn toeren Nu zat ik zelf te denken dat hier...
  12. T

    Motor mover maken

    Hallo Ik ben van plan om een motor mover te gaan maken voor het achterwiel. Ik heb al rond gekeken bij de zoekfunctie maar ik ben eigelijk op zoek naar een paar voorbeelden of ervaaringen van wat ik wel en niet moet doen. Ik heb geen middebok en wil er eigelijk mijn motor mee kunnen...
  13. T

    Honda hornet start moeizaam

    Hallo Ik heb sinds een maand een mooie honda hornet een pc36 uit 2004 Nu rijdt hij goed (zover ik kan beoordelen als noob :p ) Maar als de motor een paar dagen stilstaat heb ik moeite om de motor aan te krijgen ;( Hij start dan pas na een aantal pogingen en dan lijkt het net of dat hij...
Terug
Bovenaan Onderaan