Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Paatse
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. P

    Licht gaat uit bij gas geven

    Wie weet wat hier het probleem zou kunnen zijn? De Kawasaki Vulcan start direct en draait heel goed stationair, kortom die start en rijd goed om van 1985 te zijn. Nu bij het gas geven en hij staat op dimlicht(dus niet op groot licht) gaat het licht uit zowel achteraan als vooraan. Bij...
  2. P

    Honda Cx500

    Hallo bikers, Ik heb een vraagje ik heb mijn cx nu al een jaar toch. Wat er van bij het begin dat ik hem heb me op valse dat hij moeilijk start. Nadat ik hem aan de praat gekregen had kon ik blijven mee bollen geen probleem, ook het starten is zelfs opgelost als hij eens warm gereden was en...
  3. P

    Vt500e

    Beste bikers, Ik heb me een Honda vt500e aangekocht en zou alle info over deze moto willen verkrijgen op elk vlak. Naar wat ik gehoord heb zou deze enkel in Duitsland op de markt gekomen zijn, zou deze info kloppen? Alle handleidingen en info welkom, Dank bij voorbaat, Mvg, Paatse.
  4. P

    Honda cb250 g5

    Hallo, kan er mij iemand vertellen waar ik aan een pakking(dichting) kan geraken voor bovenvernoemde motor? Ik heb het oliefilter gekuist en heb gezien dat de pakking gescheurd zit. Dus ga ik er een nieuwe moeten voor vinden, mvg, Geert
Terug
Bovenaan Onderaan