Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. C

    750 of een 1100 of groter?

    Beste Ik ben op zoek naar een chopper, ik dacht aan de shadow 750 of de 1100, ze zijn niet enorm prijzig en op 2dehands zijn er redelijk wat modellen in een goeie staat. Mijn vraag nu, een 750 of een 1100cc, reden waarom, ik rijd nu met een sv650n en ik doe redelijk wat snelweg kms, en...
  2. C

    R6 vraag

    Beste Ik ben opzoek naar een r6 uiteindelijk na veel nadenken en uitzoeken welke motor ik echt wou en best zou passen voor mij. (Heb hier een topic over gemaakt met de twijfel tussen een naked, enz) (het kan dat het nog verandert na testritten maar tot nu toe is de r6 degene die ik in...
  3. C

    Moto advies

    Dag iedereen Ben dus begonnen op zoek naar mijn eerste motor, ik heb al ooit een brommer voor 4j gereden in tenerife (op de weg rijden enz ipv op fietspaden zoals je in Belgie vaak ziet) en een varadero 125cc en dan ff gewacht tot mn 25j voor volledig mijn A rijbewijs te behalen Heb een z750...
  4. C

    Van huis naar gym en dan werk of omgekeerd

    Dag iedereen, ik heb een vraagje Als ik mijn moto heb ben ik die van plan om meer dan mijn auto te gebruiken Ik werk met shiften en fitness is een van mijn hobbies zijn er mensen die van huis naar de fitness gaan en direct ma werk nadien? Het is om te weten hoe jullie dit doen om inzicht te...
  5. C

    Moto advies

    Beste Ik heb eindelijk mijn rijbewijs gehaald voor de moto, de A Nu ben ik opzoek naar een moto, wil er zsm eentje hebben maar zal me ook niet haasten want wil ze deftig testen en weten wat het best met me past Ik ga meestal snelweg rijden een goei 30kms heen en terug Ik weet direct naar...
  6. C

    Beetje advies voor nieuwe motor aub

    Dag iedereen, heb juist mijn rijbewijs van de moto gehaald, de A dus eindelijk kan ik beginnen zoeken Ik heb al veel rondgekeke en heb al wa modellen in mijn hoofd qua beginnerswijs, heb wel al met ee varadero 125cc gereden maar niet zo lang en al eventjes geleden. Ik ben van plan om mijn...
  7. C

    Hallo Iedereen

    Hallo, ik ben nieuw hier Mijn naam is Dimitri, 25 jaar oud volgende week en eindelijk heb ik mijn A rijbewijs gehaald naar lang wachten en volhouden tegen mijn goesting maar eindelijk is het zover Ik ben altijd verliefd op motos geweest, om mijn 14j een scooter, aprilia sonic, daarna als ik 16...
Terug
Bovenaan Onderaan