Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: evolver86
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. evolver86

    Rev'It seattle jeans mt 32/32

    Vrijwel niet gedragen Rev'it jeans met kniebescherming. Maat is 32/32. Prijs 95 euro. Regio Tilburg
  2. evolver86

    Booster universele zijtassen

    Zijtassen van booster, uitritsbaar. Inclusief regenhoezen. 25 euro, afhalen in houten
  3. evolver86

    Oxford humpback tanktas

    Magnetische tanktas van Oxford. De tas is met een rits te vergroten. Inclusief de bijbehorende regenhoes. 35 euro. Afhalen in Houten
  4. evolver86

    Yamaha Kiron jas mt 54

    Ongebruikte Yamaha Kiron jas in maat 54. Deze jas is gemaakt door Dainese en heeft schouder en elleboog bescherming. Er is ruimte om een rugbeschermer te plaatsen. 135 euro, ophalen in Houten
  5. evolver86

    MQP combi mt 52

    Weinig gebruikte MQP tweedelige combi met lange verbindingsrits. Kleine speedhump op de rug. Geen beschadigingen en gewoon in zeer goede staat. Inclusief protectie op schouder, elleboog, rug, heup en knie en kneesliders. Ik rijd tegenwoordig geen sportieve motoren meer, dus hangt al een heel...
  6. evolver86

    Yamaha (Dainese) Kiron jas mt54

    Te koop: ongebruikte Yamaha Kiron jas in maat 54. Deze jas is gemaakt door Dainese en heeft schouder en elleboog bescherming. Er is ruimte om een rugbeschermer te plaatsen. Doe een bod Regio Utrecht Bij vragen, stuur een pb
  7. evolver86

    2009 Yamaha XJ6SA Diversion met ABS

    Te koop aangeboden: Yamaha XJ6 S Diversion met ABS in de kleur Lava Red. Bouwjaar 2009, eerste eigenaar. km stand: 60500 waarvan het meeste snelweg (75km enkele reis). Bij 56145km onderhoud gehad. Onderhoudsinterval is 10000km. Altijd bij een Yamaha dealer in onderhoud geweest. Ketting en...
  8. evolver86

    MQP lederen combi

    Jas en broek zijn beide maat 52. In de kleurstelling zwart, antraciet met fluo-oranje accenten. Het pak is zeer weinig gedragen ivm verkeerde maat en is in goede staat. De combi is inclusief de originele protectie (schouder, elleboog, knie en rug). De jas heeft twee steekzakken en ventilatie...
  9. evolver86

    BMW logo ipv MF logo?

    Ik heb een BMW logo in mijn taakbalk ipv het oude vertrouwde MF logo. Iedere week een ander merk of is hier een foutje?
  10. evolver86

    Zolder verkoop

    Ik ga de zolder opruimen en kwam het een en ander tegen: Originele ruit Aprilia Caponord verkocht Linker passagier voetsteun Aprilia Caponord +1 extra rubber verkocht Blauwe ORIGINELE Kofferset Aprilia Caponord. Een koffer is beschadigd, 2 originele sleutels aanwezig. (LET OP...
  11. evolver86

    Akrapovic Hexagonal Carbon Slipon FZ1 / FZ1 Fazer e-keur

    Aangeboden Een NIEUWE Akrapovic Hexagonal carbon street-legal slip-on demper voor een Yamaha FZ1 N of een FZ1 fazer heeft dus een E-keurmerk met een uitneembare db-killer (!) Dus je kan hem in Duitsland ook gebruiken. Nooit gebruikt, zit nog in de originele verpakking. Inclusief klemmen...
  12. evolver86

    TK: Yamaha SZR 660 1996

    Te koop: Yamaha SZR 660 Bouwjaar 1996 Kleur is dus blauw (de mooiste!) km stand 30250 in mijn bezit vanaf 9800 (17-04-2004) Vorige weekend (3-5-08) nieuwe Remblokken voor en achter (ferodo) en nieuwe olie en filter. Laatste grote beurt was bij 26500, daar is de accu vervangen...
  13. evolver86

    gevonden buddy BMW

    Geachte BMW rijders, Ik heb gisteren op de krakelingweg te Zeist een Buddyseat gevonden, geheel onbeschadigd. Zo mijn oog mij kon vertellen van een R1100GS. Dus, welke R1100GS rijder rijdt zo roekeloos dat ie zn buddy verliest... :] O-) Ik hoop dat via deze weg de rechtmatig eigenaar...
  14. evolver86

    SZR660(25kw mogelijk)

    Te koop aangeboden: Yamaha SZR 660 van 1996 25kw mogelijk +/-28500 km net grote beurt gehad met nieuwe accu, hoeft voorlopig niets aan te gebeuren
  15. evolver86

    [TKA]Yamaha SZR 660 (25kw mogelijk)

    Te koop: Yamaha SZR 660 Mooie eencilinder kan 25kw (heb de begrenzer liggen) bj 1996 28000 km Michelin pilot powers (70% voor+achter) slijtage delen allemaal nog lang niet aan vervanging toe beurt gehad bij 26000 km super zuinig (1:25) nieuwe foto's toegevoegd Fijne...
  16. evolver86

    Eencilinder meeting nummer 2?

    Nou komt het mooie weer er weer aan en ik heb gemerkt dat er zo op ons forumpje toch stiekem best veel mf'ers zijn die een mono-tje (erbij) hebben! Sonic heeft wel eens een meeting georganiseerd dacht ik, dat was alweer in 2003.. Mij leek het tijd voor weer een mono meeting!!? Dus heb je een...
  17. evolver86

    moeilijk van andermans spullen blijven!

    Ik had mn motor vandaag neergezet in de stalling. Komt een maat van me naar me toe, der staan er een paar bij je motor, maar der staat wel een concierge bij. naja, ik had zoiets van, zal wel, ken die concierge wel, die zal der wle op passen. ik verder mn dag volgemaakt, kom ik in de stalling...
  18. evolver86

    Iemand foto's van Haga

    ik zag tijdens de SBK in frankrijk dat haga in plaats van de standaard kleuren aan allebei de kanten een blauwe draak had die van zijkuip naar topkuip liep.. iemand een paar mooie foto's gevonden (of genomen?) mijn dank is groot
  19. evolver86

    Bellypan szr

    Ik ben voor mijn SZR op zoek naar een Bellypan, omdat je dan net iets hebt daaronder. Misschien zit ik niet helemaal goed hierzo, maar ik ben een halflingetje.. O-) half naked, half sport.. dit moet het dan worden: ongeveer Aangezien Yamaha zelf niets heeft (niet wat ik heb kunnen vinden)...
  20. evolver86

    Een 25kw gekocht

    De club wordt weer uitgebreid. Na mn 18e verjaardag gevierd te hebben is het zondag zover. Ik ga mijn eerste motor ophalen. 30pk sterk (begrensd) staat ga ik as weekend mijn Yamaha SZR 660 ophalen. Zsm pics :) hijs nog helemala standaard, en in uitstekende stata voor een motor van 1996...
  21. evolver86

    nederlandse motor herkeuren

    Ik ben een beetje aan het zoeken voor een eerste motor. Nou kom je als 18jarig natuurlijk tegen de 25kw regeling aan. Ik heb wat rondgezocht op dit forum, en der wordt steeds over 4 opties gesproken: 1. koop een motor van na 1997 met 2 typegoedkeuringen 2. koop een motor die 25kw is 3. koop...
  22. evolver86

    wat te doen tijdens zo'n crash?

    ik was op worldsbk.com even de crash filmpjes aan het bekijken (xaus heeft zn best gedaan :X ) en ik kwam ook deze tegen: www.worldsbk.com/mostra_immagine.asp?id=1642 nou hebben we wat te doen als tankslapper enzo... en nou vroeg ik me af.. wat doe je als je dit meemaakt? een highsider...
  23. evolver86

    Suzuki T250

    Een goede kennis van mij heeft een motor gehad, maar aangezien hij een auto op gaat knappen en nog even geen rijbewijs gaat halen, doet ie hem misschien weg. Hij is uit 1971, 250cc 2cil 2takt.. en das eigenlijk het enige wat ik ervan weet... Hij loopt, en nog goed ook.. de enige dingen die er...
  24. evolver86

    RS250 terug in productie

    Aprilia RS250 weer in productie! (RS250 2004) Een toch wel verrassend persbericht van Aprilia: de RS250 wordt na vele smeekbeden van hevig teleurgestelde tweetaktfans weer in productie genomen! Er is wel een "maar": het btreft een kentekenloze circuitversie. De reden van het uit productie...
Terug
Bovenaan Onderaan