Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: erik1
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. E

    Te koop Honda CBX750F

    Ik heb mijn Honda cbx 750 f te koop staan omdat ik over een aantal weken op mijzelf ga wonen en dan niet een auto EN een motor wil hebben die geld kosten dus heb ik besloten om mijn motor weg te doen. Het gaat om een Honda CBX750F uit 1987. 750 cc Ongeveer 95 PK. Ik ben zelf bijna 2.00 m dus...
  2. E

    Accu laadt niet op

    Ik reed gisteren met een vriend van me terug naar huis en stopt nog ff bij een tankstation, motor afgezet bla bla bla.... Wil ik wegrijden en hem dus weer starten blijkt mijn accu bijna leeg te zijn. Ik heb dit al een keer eerder gehad en na toen wat kloten ging het weer een tijd goed en laadde...
  3. E

    Versnelling blijft hangen

    Ik reed gisteren van mijn zus naar huis , sta bij het stoplicht, trek op, wil hem in zijn twee zetten en ik krijg dat ding met geen mogelijkheid in zijn twee dus. Na hem aan de kant gezet te hebben en een paar keer proberen deed hij het weer en kon ik mijn weg vervolgen. Echter toen ik thuis...
  4. E

    Vizier laat lucht door

    En dat vind ik echt vreselijk irritant als ik op de snelweg rijdt want daardoor gaan mijn ogen tranen. Zijn er meer mensen die hier last van hebben en zijn er helmen die die lucht niet doorlaten (vast wel lijkt me). Zijn er ook simpele oplossingen voor te bedenken, ik heb een vrij simpele...
  5. E

    Motor 'ratelt' tijdens het rijden

    Ik heb zaterdag een Honda CBX 750 f gekocht maar het valt me op dat als ik rijd hij een soort ratelende geluid maakt dat sneller gaat als ik gas geef en langzamer gaat als ik minder gas geef. Nu zei een collega van me dat dit met mijn nokkenas spanners te maken heeft. Nu heb ik helaas geen...
  6. E

    Mijn 1e motor gekocht

    Zojuist mijn allereerste motor gekocht Een honda cbx 750 f uit 87, blok was prima in orde, ding zag er goed uit en hij reed super. En dat voor 1500 euro bij een dealer ergens in een plattelands dorpje. Ik ga hem morgen ophalen, kan bijna niet wachten totdat hij hier voor de deur staat *D
  7. E

    Geschikte 1e motor voor lange mensen

    Ik ben afgelopen zondag op de motorbeurs geweest en heb een flink aantal motoren gezetn maar vrij veel waren nogal klein naar mijn mening. Ik zoek gewoon een leuke goedkope beginnersmotor die geschikt is voor iemand van 1,99 meter lang. Ik heb gisteren op een Yamaha Radian gezeten en die zat...
  8. E

    Yamaha Radian 600

    Ik wil binnenkort (liefst deze week nog) een proefrit maken op een Yamaha radian 600. Zijn er nog speciale puntjes waar ik op moet letten met zo'n fiets? Hij moet 1250 euro kosten, lijkt me een erg mooie prijs
  9. E

    Effe voorstellen dan maar

    Hey, hallo dan maar allemaal hier. Ik ben erik, 23 jaar heb net 4 maanden mijn rijbewijs en ben nu op zoek naar een leuk 1e motortje (vandaar mijn odertitel). Hoop in de zomer lekker te kunnen rijden en ook lekker sleutelen aan zo'n ding *D
Terug
Bovenaan Onderaan