Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. D

    Nokkenasketting Honda CB750 Nighthawk 1993

    Hi allen, ik heb een Honda CB750 Nighthawk uit 1993 gekocht. De motor rijdt prima maar heeft een ratel in het motorblok. Ik vermoed dat het de nokkenasketting is. Ik wil hem graag opspannen maar kan nergens een instructie vinden hoe het bij dit type motor werkt (wel van de gewone CB 750). Kan...
  2. D

    Yamaha XS400 compleet cafe racer project TE KOOP

    Rijdende Yamaha afgelopen winter gedemonteerd om om te bouwen naar cafe racer/tracker (zie mijn topic elders op dit forum). Ik kom er echter niet aan toe. Alle originele onderdelen van de motor zijn aanwezig (op het stuur, de spiegels en het windscherm na). Ook een hoop nieuwe onderdelen...
  3. D

    Winterproject cafe racer Yamaha XS 400 SE 1981

    Hi all, Een tijdje terug heb ik een oud brikje gekocht; Yamaha XS 400 uit 1981. In het verleden al eens een Volvo PV444 optisch gerestaureerd, nu is het de beurt aan dit ouwe beestje. De bedoeling is om deze naast een make over ook motorisch aan te pakken. Ik wil zo gezegd elk boutje vast...
  4. D

    Kabels inkorten Yamaha XS400 SE 1981

    Hi allen, Ik heb vorige week een Yamaha XS 400 SE uit 1981 aangeschaft met het idee om deze om te bouwen naar streetfighter. Het chopper-achtige stuurtje wat erop zit bevalt me niet, dus ik heb een laag stuur gekocht (geen clip-ons of M-stuur, maar gewoon redelijk recht streetfighter stuur)...
Terug
Bovenaan Onderaan