Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Firegirl
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Firegirl

    Yamaha Virago XV535 1995 25 Kw

    Motor van een vriendin te koop Na 15 jaar moet ik om gezondheidsredenen afscheid nemen van mijn Yamaha Virago XV535. Hij heeft 2 jaar geleden een grote beurt gehad en nieuwe banden, daarna nog 29 km mee gereden en in de garage gestaan. Bouwjaar : 1995 Km : 31920 Vermogen: 25 Kw...
  2. Firegirl

    Storm op komst... VTR 1000F (deel 9)

    Welkom in deel 9 alweer van het VTR 1000F topic! Na acht eerdere delen, is een introductie overbodig, dus laten we snel overgaan tot de orde van de dag en dit topic volkletsen met alles wat te maken heeft met de Honda VTR Firestorm. VTR meeting nog niets in de planning ;( De...
  3. Firegirl

    STORM op komst... VTR 1000F (deel 8)

    Welkom in deel 8 alweer van het VTR 1000F topic! Na zeven eerdere delen, is een introductie overbodig, dus laten we snel overgaan tot de orde van de dag en dit topic volkletsen met alles wat te maken heeft met de Honda VTR Firestorm. VTR meeting Winterstop?? De VTR werd in 1997...
  4. Firegirl

    Circuitdag 2 mei 2008 beginnersgroep

    Tegen kostprijs van 180 euro bied ik mijn plekje in de beginnersgroep op 2 mei op Assen aan. Het is niet mogelijk om dit om te zetten naar de snelle groep. Bij interesse aub mailen, adres staat in mijn profiel. Circuitdag wordt georganiseerd door http://www.circuitrijden.nl
  5. Firegirl

    MF Flevoland Topic XXXIX

    MF Flevoland Topic deel 39 Rijders Marjo Beginners Mister TXE Kawa Jaap StickerTim Snel Tyl Snel Joopstd Gevorderd Dr Wieggie Snel Meduza V-Ray Beginners Miertje SemT-X Snel Fans/Fotografen Hank Remco Voronwe SUPERFAN bientje Wie komen hier zoal Marjo Suzuki...
  6. Firegirl

    MF Flevoland Topic deel XXXVIII

    MF Flevoland Topic deel 38 Rijders Marjo Beginners Mister TXE Kawa Jaap Fire Girl StickerTim Snel Tyl Snel Joopstd Gevorderd Dr Wieggie Snel Meduza V-Ray Beginners Miertje SemT-X Snel Fans/Fotografen Hank Remco Voronwe SUPERFAN bientje Wie komen hier zoal...
  7. Firegirl

    MF - Flevoland - XXXVI

    MF Flevoland topic XXXV jaja, deeltje 36 alweer! Wat ging hier allemaal aan vooraf... Dronten, Flevoland Flevoland (Almere): Leuke routes met de motor? Flevoland topic deel 2 Flevoland topic deel 3 Flevoland topic deel 4 Flevoland Topic Deel 5 Flevoland topic Deel 6! Flevoland...
  8. Firegirl

    MF - Flevoland - Deel XXXV

    MF Flevoland topic XXXV jaja, deeltje 35 alweer! Wat ging hier allemaal aan vooraf... Dronten, Flevoland Flevoland (Almere): Leuke routes met de motor? Flevoland topic deel 2 Flevoland topic deel 3 Flevoland topic deel 4 Flevoland Topic Deel 5 Flevoland topic Deel 6! Flevoland...
  9. Firegirl

    Montageset voor Garmin Streetpilot 2610

    Ik ben op zoek naar een set om een Garmin Streetpilot 2610 op mijn motor te monteren. Heeft iemand er toevallig nog 1 in de aanbieding?
  10. Firegirl

    VTR meeting 2007

    Vanuit het VTR 1000 F topic is het idee geopperd om een VTR meeting te houden voor VTR 1000 F en SP rijders op 22 juli 2007. Startpunt: Waalkade in Nijmegen. Verzamelen vanaf 10.30 uur, 11.00 vertrekken voor rit van ongeveer 150 km Wie gaan er allemaal mee: pmugen Mystman TheStanMan...
  11. Firegirl

    MF - Flevoland - Deel XXXII

    MF Flevoland topic XXXII Sta je er niet bij en wil je in de startpost, mail ff je foto naar mij. Onze fietsen: Aprilia: - M3rcury (RS125) BMW: - igg (R80GS; F650; R1200GSA) - Motomarz (R1100RT) Ducati - Prutsovic President Ammehoela Partij (MONSTERRRRRRR met Blèèèrpijpen)...
  12. Firegirl

    T.K. 5 kaarten voor superbike a.s. zondag

    Ik heb nog 5 kaartjes voor de superbike zondag 29 april. Ze gaan weg voor 25 euro per stuk. Zijn er nog mensen die geen kaartje hebben, en niet in de rij willen staan. Ze kunnen in Almere worden afgehaald. Verkocht!!
  13. Firegirl

    Lederen broek maat 48 lang

    Te koop wegens aanschaf van een overall. Protectie op knieeen en heupen. Aan een jas te ritsen dmv een korte of lange rits. Het is een extra lange broek, merk Damen.
  14. Firegirl

    Honda VTR SP2 gestolen

    Onderstaand bericht kwam ik tegen in het gastenboek van onze club. Maar hoe meer mensen hier van op de hoogte zijn hoe groter de kans dat hij terug gevonden wordt. Tuesday 07/11/2006 Hallo, Ik ben afgelopen zondag op het circuit van Assen geweest met mijn man Henk we zijn lid van de club...
  15. Firegirl

    MF Flevoland deel XXIV

    Welkom op het enige topic van Motor Forum met eigen race team Wat ging hier allemaal aan vooraf... Dronten, Flevoland Flevoland (Almere): Leuke routes met de motor? Flevoland topic deel 2 Flevoland topic deel 3 Flevoland topic deel 4 Flevoland Topic Deel 5 Flevoland topic Deel 6! Flevoland...
  16. Firegirl

    Z.g.a.n. Leren Combi Honda Lookwell, maat 50

    Omdat ik hem met een rugprotector eronder helaas niet pas is deze te koop. Pak is slechts een paar keer gedragen en ziet er nog als nieuw uit. In de jas zit een uitneembare voering. Protectie op schouders, ellebogen, heupen en knieen. Ik zou zeggen doe een bod. Bijlage: lookwell pak.JPG
  17. Firegirl

    MF Flevoland deel XXII

    Welkom op het enige topic van Motor Forum met eigen race team Wie komen hier zoal: ademo bas ant27 *Aphrodite* Banditwoman Bien biga blackbirdt68i Blue-bird dave gsx600f Don Yoshi DR. Wieggie Ellis Firegirl funny bunny Gears Gsx-freak Ice&Frost Jethro just_a_ girl Mariejetje Marjo Minotaur...
  18. Firegirl

    MF Flevoland XXII

    Zow een nieuw deeltje alweer. En hier niet vechten aub. Startpost volgt straks
  19. Firegirl

    MF - Flevoland - Deel XIX

    Wat ging hier allemaal aan vooraf... Dronten, Flevoland Flevoland topic deel 2 Flevoland topic deel 3 Flevoland topic deel 4 Flevoland Topic Deel 5 Flevoland topic Deel 6! Flevoland topic deel 7 Flevoland topic deel 8 Flevoland topic deel 9 Het MF Flevoland Topic...Deeltje 10 MF Flevoland...Deel...
  20. Firegirl

    MF - Flevoland - Deel XVII

    Wat ging hier allemaal aan vooraf... Dronten, Flevoland Flevoland topic deel 2 Flevoland topic deel 3 Flevoland topic deel 4 Flevoland Topic Deel 5 Flevoland topic Deel 6! Flevoland topic deel 7 Flevoland topic deel 8 Flevoland topic deel 9 Het MF Flevoland Topic...Deeltje 10 MF Flevoland...Deel...
  21. Firegirl

    Ratelende Firestorm

    D'r komt een raar geluid uit mijn firestorm, klinkt als ratelende kettingen. Iemand enig idee wat dit kan zijn? Misschien de spanrollers van de distributie ketting? En als ik dan toch bezig ben... wie weet een goede monteur ergens in de buurt van Almere. Alvast bedankt!
Terug
Bovenaan Onderaan