Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Paling1
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Paling1

    Suzuki GSX-750 "Inazuma" 1999

    Te koop omdat we er helaas veel te weinig mee rijden. Bouwjaar is 1999, en zoals op de foto's te zien is de kilometerstand inmiddels iets meer dan 39.000 km. Dit is een motor waar er maar weinig van verkocht zijn in NL. Het lijkt het meest op een Bandit, maar dan heeft ie stereo vering...
  2. Paling1

    [TK] Complete Marving uitlaat voor de oude Z750's

    Complete Marving uitlaat (bochten + demper + montagemateriaal) voor de oude Kawa's (K)Z750 en KZ700. Ik denk dat ie ook op Z650's past, maar dat weet ik niet zeker. De bochten passen zeker, maar misschien dat je dan een bracket moet maken om de demper op te hangen. Ik heb de uitlaat ruim...
  3. Paling1

    Injectors testen... Welke vloeistof?

    Ik heb thuis een setje injectors en een brandstofpomp liggen van een oude Kawa (1984). Ik wil over een tijdje injectie op mijn fiets gaan bouwen mbv een megasquirt, en daar heb ik die pomp en injectors voor nodig. Nu wil ik eerst testen of de pomp en de injectors wel goed werken. Ik wilde...
  4. Paling1

    Honda ST 1100 Pan European, 1994, 72.000 km

    Honda ST 1100 Pan European Bouwjaar: 1994; Kleur: bordeauxrood; Kilometerstand: 72.000 km. De motor is voorzien van een alarmsysteem (Laserline) incl. 2 afstandsbedieningen. Ook zit er een hoge ruit op. De originele ruit zit er ook bij. De motor heeft bij 61.000 km grote beurt...
  5. Paling1

    Welke bobines op een Kawasaki KZ700 ('84)

    Tijdens het klussen aan mijn Kawa kwam ik erachter dat mijn bougiekabels aan vervanging toe zijn. De verbindingen met de bougiekappen zijn niet echt geweldig meer, en ik verdenk mijn kawa ervan dat ie af en toe een klappie mist. De verbindingen met de bobines zien er nog wel redelijk ok uit. Of...
  6. Paling1

    Klussen aan mijn Kawasaki KZ700 ('84)

    Ik heb deze klik motor gekocht. :] Mooi prijsje, maar er moet nog wel wat aan de voorvork gebeuren. De keerringen zijn namelijk lek. Ik heb inmiddels een fiche gevonden waarop de voorvork met al zijn onderdeeltjes staat afgebeeld. Ik heb nu een setje keerringen (92049 op de fiche) besteld...
  7. Paling1

    Michelin Pilot Power 120/70 en 160/60

    Te koop dus. Setje vrijwel nieuwe (500 km mee gereden) Michelin Pilot Powers. Voorband: 120/70 geproduceerd in week 11-2005. Achterband: 160/60 geproduceerd in week 5-2005. Profiel is natuurlijk nog helemaal in orde!!! :] Eventueel inclusief een setje wielen, remschijven en assen van een...
  8. Paling1

    Remklauwen R6 uit 2004 op een TRX?

    Ik heb gisteren een setje remklauwen inclusief leidingen en rempomp van een R6 uit 2004 gekocht om op mijn TRX te zetten... Nu had ik op een heleboel sites gelezen dat alle R6 of R1 remklauwen op een TRX zouden passen. Nu heb ik echter even wat verder zitten zoeken, en ik kwam erachter dat een...
Terug
Bovenaan Onderaan