Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Denser
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Denser

    Races Oostende

    Beetje laat om dit jaar nog heen te gaan (is vandaag en morgen), maar misschien iets voor een ander jaar. Iemand ervaring met deze races en of je hier een beetje leuk kan kijken??
  2. Denser

    Sinds dinsdag piept mijn alarm om de 30-60 seconde

    Sinds dinsdag piept mijn alarm om de 30-60 seconden.....dacht eerst dat het kwam omdat mn accu eruit lag, maar die zit er nu weer in en dat ding blijft piepen... Iemand een oplossing?
  3. Denser

    Motor-Forum Hoekse Waard (deel 3)

    Op verzoek van Nijlpaard... :W inmiddels aan Hoeksche Waarders: Rassie Ciro Yarossima Ries1 Vrieskip The Yellow TL1000R Ptèr Johndope Muisschie Snowbabe Bandit-dame HookR6 Beemertje Denser blootbird diegekmetdieguzzi Tommy R6 Jochen motorgrover Goldie Sander6 G.J. Toffie Doctor Rossi...
  4. Denser

    Ervaring met Shoei breathguard?

    Wie heeft er ervaring met een breathguard in een Shoei XR1000 eventueel in combi met een whisper strip? Ik wordt een beetje gestoord van de wervelingen in mn helm in combi met mn lenzen. Hoop dat bovenstaande extras dit tegen gaan.
  5. Denser

    Het grote "Nieuwe aankoop" topic

    Niet geheel orgineel maar wel leuk... *D Ik trap maar meteen af: Mn nieuwe laarsjes... *D Nu mn Bird nog terug....
  6. Denser

    Rijden in de Hoekse Waard

    Gewoon nieuwsgierig.....(voordat ik nu een paar zeeuwen op mn nek krijg)..... wie er van de MFers in de Hoekse Waard rondrijden...
  7. Denser

    Byebye R6...hello Super Blackbird....

    Na 2,5 jaar heb ik mn R6je ingeruild voor een Super Mereltje.... *D
  8. Denser

    Vanuit Vlissingen naar de Wheelyday

    Als het mooi weer is (lees droog en niet te koud) vertrek ik om 10:00 vanaf de boullevard? Wie van de zeeuwen gaan ermee?
  9. Denser

    Duo zit op CBR1100XX Blackbird

    Iemand hier ervaring hoe de zit voor de passagier op een Blackbird is? Heb nu een R6 (3e seizoen dat ik er op rij),maar om iemand achterop mee te nemen is echt 3 keer niks.....
  10. Denser

    Motor filmpjes uit Zeeland...

    Aangezien "we" bijna weer los gaan in Zeeland (morgen eerste grote rit) even wat filmpjes om op te warmen.. LDS Film Archief Voor de liefhebbers in de buurt van Zeeland...om 13:00 verzamelen we op de boullevard van Vlissingen ter hoogte van het standbeeld van Michiel de Ruiter...
  11. Denser

    Werkzaamheden Mods....

    Nu wil ik niet de grote eikel gaan lopen uithangen maar er zijn nu ff een paar dingen die ik kwijt wil. Ik weet dat de mods er zijn om de orde te handhaven hier op het forum maar sommige mensen streven momenteel hun taak voorbij (en ja Viccie ik doel op jou, en ja gooi dit topic maar zo snel je...
  12. Denser

    XL600R verzuipt/slaat af

    Misschien dat iemand hier dezelfde "lol" heeft gehad: Mijn XL600R van 1985 heeft de "leuke" neiging om voor geen meter meer stationair te lopen, ik moet gas blijven geven anders kapt ze er doodleuk mee. Daarnaast vind de XL het ook bijzonder geestig om bij een verkeerslicht met een luide plof...
  13. Denser

    XL600R verzuipt/slaat af

    Misschien dat iemand hier dezelfde "lol" heeft gehad: Mijn XL600R van 1985 heeft de "leuke" neiging om voor geen meter meer stationair te lopen, ik moet gas blijven geven anders kapt ze er doodleuk mee. Daarnaast vind de XL het ook bijzonder geestig om bij een verkeerslicht met een luide plof...
  14. Denser

    XL600R gekocht

    Dit is nog eens echt lachen zeg... XL600R van 1985....niks voor op de snelweg, maar voor de rest 100% lol.
  15. Denser

    FZR 600 kopen...

    Nou heb ik sinds gister een leuke FZR 600 op het oog van 1990, 40600 km. Vraagprijs is 2990 euro.... Doel van de fiets zal zijn pekel verzamelen en bepaalde niet nader te noemen handelingen op heilig asfalt te assen en zolder... Mijn vraag.....is dit een schappelijke prijs en waar moet ik op...
  16. Denser

    Well done Shakey!!!

    Fantastische race...die gast komt er wel in de superbikes en/of Motogp.. *D
  17. Denser

    1 circuitmotor..2 rijders...mag dat??

    Ik ben van plan om met mn broer 1 motor te kopen om op het circuit te gaan rijden. Maar mag je op één dag met één ingeschreven motor met 2 man (dus elke sessie wisselen) rijden? Als dit nl niet mag dan wordt het 2 motoren aanschaffen, en dan moeten we eerst nog "even" doorsparen...
  18. Denser

    Ook een nieuwe Honda gekocht...

    Lach me suf op dit ding... *D *D *D *D
  19. Denser

    Inhalen onder geel...

    ...schijnt te mogen als je Valentino Rossi heet.....slechte zaak.... :( Maarja....dan zijn die eikels van Eurosport ook weer blij.... :r :r
  20. Denser

    ONK Zolder 19 en 20 juli

    Wie gaan er naar Zolder op die dagen??
  21. Denser

    Rijden in Zeeland

    Zijn alle zeeuwse MF-ers een winterslaap aan het doen?? Vanvond ben ik op de bekende plekken, ik zie jullie wel verschijnen..... *D
  22. Denser

    Filmpje oprit

    Geen vangrail...geen lantaarnpalen...en lekker rustig... *D Oprit. En voor de liefhebbers.... Trailer Motor Madness.
  23. Denser

    Filmpje..mooie bochten Vlissingen

    Enjoy.... filmpjes verwijderd
  24. Denser

    Speelplaats Zeeland

    Vanavond weer op de bekende plekken??
  25. Denser

    Safe R´dam motormarkt, vandaag (25 mei)??

    Voordat ik 2 uur voor jan met de korte achternaam naar Rdam ga, is er nou wel of niet een motormarkt bij Safe motors Rdam?? Op Motormaniacs staat van wel, maar ik kan dit nergens anders vinden.
Terug
Bovenaan Onderaan