Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Bartjan
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Bartjan

    suzuki gsx400f koppelingshuis en nokkenastandwielen

    ik ben op zoek naar het koppelingshuis en de nokkenastandwielen van een suzuki gsx400f (luchtgekoelde 4 cilinder). als iemand iets heeft liggen of weet welke andere modellen dezelfde onderdelen gebruiken hoor ik dat graag.
  2. Bartjan

    150 of 160 (17") achterband gevraagd

    wie heeft er nog een niet al te dure niet-gladde achterband 150 of 160 breed liggen? omgeving amersfoort of haaksbergen
  3. Bartjan

    iemand in engeland in de buurt van Selby

    ik ben namelijk geïnteresseerd in deze uitlaat, maar de verkopen wil hem niet per post versturen. dus als iemand hem zou kunnen ophalen en opsturen zou ik dat wel waarderen :+
  4. Bartjan

    gevraagd: ducati 748/916/996/998 achterwiel

    gevraagd: ducati 748/916/996/998 achterwiel het gaat dus om een achterwiel voor enkelzijdige achterbrug. de 17" versie, welke 5,5" breed is zoek ik (6" breed dus niet; indien 5" breed ook bestaat mag dit ook) bij mijn huidige voorwiel zou de 3-spaaks versie het mooist staan, maar andere...
  5. Bartjan

    krukas (of compleet blok) van een gsxr400 '84-'88

    is er toevallig iemand die zo'n krukas heeft liggen? of een blok ervan? het gaat specifiek om de versie van '84 tot '88 die een boring en slag van 53x 45,2mm heeft, de modellen daarna hebben 56x 40,4mm
  6. Bartjan

    59mm zuigers

    weet iemand toevallig een 4klepsmotor met een boring van 58-59mm waarvan de zuigerpen/small-end 16mm is? ik zat zelf al wat te zoeken, maar de meeste 600's lijken minimaal 67mm te hebben. dan zou ik namelijk kunnen kijken of ik mijn cilinders kan opboren voor studentenbudget ;)
  7. Bartjan

    uitlaat verkorten

    nou heb ik laatst een uitlaat kunnen kopen waarvan de demper niet echt goed meer was voor een mooi bedrag. en hier wou ik wat aan verbouwen mijn brommer (bandit 400) komt namelijk veel mooier uit als er geen lelijke demper voor mijn achterwiel zit, vind ik ;) dus ik heb de originele...
  8. Bartjan

    welke motor is dit?

    kwam deze foto tegen van een prototype van een paar jaar geleden. weet iemand merk en modelnaam van deze fiets??
  9. Bartjan

    bandit gaat steeds op 3 cilinders lopen

    mijn bandit 400 liep vrij redelijk (staat wel flink stuk te rijk afgesteld en totaal niet synchroon) en donderdag liep hij ineens op 3 cilinders ipv 4 dus ik denk bougie kapot en na de bougie van de meest linker cilinder vervangen te hebben rijdt hij weer gewoon op 4 cilinders en heb ik nog...
  10. Bartjan

    vastloper Bandit

    ik reed vandaag over de snelweg en trok mijn fiets lekker door in zijn toertjes... toen merkte ik ineens dat er iets fout ging, dus trok snel de koppeling in en ging richting vluchtstrook. ik zag al dat ik veel olie verloor doordat er een grote witte rookwalm achter me aanzat. nadat ik...
  11. Bartjan

    vraag: bandit voorvork

    ik heb het met de zoekfunctie niet kunnen vinden, dus vraag ik het maar even weet iemand hoeveel en welke dikte olie er in de voorvork van mijn suzuki bandit 400 moet? en niet zeggen dat ik moet zeten hoeveel ik eruit haal, want de helft is er al uit |(
Terug
Bovenaan Onderaan