Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: 32no2d
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. 3

    Rev'it! Memphis H2O W32 te koop

    1 Jaar oude Rev'it! Memphis H2O W32 te koop. De broek is waterdicht, al heb ik dit gelukkig nooit echt flink hoeven testen. - Protectoren in knieeen incl. (knox) - Wasvoorschrift krijg je erbij. :) De broek is mij te groot eigenlijk, ondanks dat toch een klein jaartje gedragen. De...
  2. 3

    Snelheidsovertredingen en flitsers

    De titel zegt het eigenlijk al.. ik heb me weer misdragen.. : ;( O-) Ik reed op een 80kmpu weg buiten de bebouwde kom 50kmpu doordat een trekker voor me zat. Tussen mij en de hypersnelle landbouw machine zaten nog 3 auto's die allemaal niet durfde in te halen. De weg is een heel lang recht...
  3. 3

    Wat neem je mee?

    Gezien ik nog nieuw ben tot motorrijden maar wel van avontuur houd heb ik me opgegeven om mee te gaan met een reis van het knmv. 3 dagen, bijna 1000km.. Die reis lijkt me hartstikke leuk, tot ik dacht: hey, maar je moet iedere 800km die ketting smeren.. Oftewel, ik heb geen idee wat ik...
  4. 3

    Alpinestars Andes Broek te koop!

    Ongebruikte Alpinestars Andes broek te koop. Komt met wintervoering en protectors in de knieën. De broek is te passen bij mij thuis. Voor een bod/afspraak om te passen stuur een PB. (Weert, Limburg) Verzenden en af te halen. 150 incl verzending Maat 32 (standaard) :X
  5. 3

    Alpinestars Gunner WP Jack te koop

    Nooit gedragen Alpinestars Gunner WP jas te koop. Inclusief platen in: schouders, ellebogen, rug protector (niet standaard, CE2) Maat M Af te halen en verzenden! 200 incl verzending
  6. 3

    Nieuwe Rev'it Stellar handschoenen te koop

    Nieuwe Rev'it Stellar handschoenen. De handschoenen zijn pas nieuw uit de winkel, nooit gedragen op de motor. - Nieuwstaat - Maat M - Met Macna doosje ter bewaring - Met bon op aanvraag
Terug
Bovenaan Onderaan