Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: papflapje
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. P

    Olie in uitlaatbocht

    Ik ben een xj600 aan het opknappen. Er is flink wat rook ontwikkeling bij het starten uit de uitlaat. Uitlaatbochten eraf gehaald. toen de 3e bocht van links lostrok kwam er wat olie mee, in de bocht zat ook wat oude olie vastgekoekt. vooral op het stuk waar het de bocht weer verbind met de...
  2. P

    verschil tussen XJ en FJ 600?

    beste mensen, Vorige week een fj600 gekocht voor 100 centjes. Nu zit ik te kijken op internet en is het verschil mij tussen de XJ en FJ niet duidelijk. FJ zou voor amerikaanse markt zijn geweest met alleen wat elektronische verschillen. Maar nu zit er wel zeker een prijs verschil is...
  3. P

    Motor start niet xt600 2002

    Goeiemorgen, Ik heb een probleem met mijn XT en misschien kan iemand mij hier uit de brand helpen Ben nu ongeveer 3 weken de eigenaar van een XT 600 uit 2002. 2 weken terug stond mijn XT buiten in de flinke sneeuw storm. toen ik weg wou rijden, kreeg ik hem in ze vrij maar het vrij-lampje...
  4. P

    Aankoop eerste motor

    Goeie middag allemaal. Gister geslaagd voor mijn A2 bewijs en ben druk aan het kijken voor een mooie eerste fiets! Als student ligt het budget zo tot de 2500 euro. Mijn plan is puur te rijden voor plezier en reisjes te maken naar omliggende landen met de tent. Nu is mijn oog gevallen op...
Terug
Bovenaan Onderaan