Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: br210
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. br210

    verkocht

    Bandenwarmers van Biketek, 1 stand 80-85gr Past om 180-200 band Verkoop vanwege aanschaf instelbare warmers € 150,-
  2. br210

    Blipper Honda CBR1000RR 2010 SC59

    Hallo allen, Beschik nu sinds kort over een SC59 circuitmotor. Afgelopen weekend voor het eerst de baan mee op geweest in Alcarras. Zeer fijne machine, maar zou er graag een blipper op willen. QS zit er nu al wel op. De Honda beschikt nu over een Cordona Quickshifter, werkt prima. Ook zit er...
  3. br210

    Gezocht: wielbussen voorwiel SC59

    Heeft iemand toevallig nog een setje wielbussen voor ‘t voorwiel van een SC59 liggen? Bedankt
  4. br210

    Onderdelen Triumph Daytona 675 2006

    Hallo allen, Heb nog wat spulletjes liggen voor een Triumph Daytona 675 1e generatie. Gaat om: - Schokbreker. Gereviseerd door Front Row Components en daarna 1 circuitdag mee gereden. - kentekenplaathouder incl knippers en kentekenplaatverlichting. Zitten wel 2 barstjes in maar hij is nog...
  5. br210

    Te koop: TomTom Rider 420

    TomTom Rider 420 te koop Inclusief voedingsadapter, echter kabeltje voor op de accu ontbreekt. € 195,-
  6. br210

    Te koop: Richa Gotham jas textiel XL

    Hallo, Hierbij aangeboden: Richa Gotham jas textiel zwart met fl. gele strepen. Maat XL. Inclusief uitneembare binnenvoering. Weinig gedragen ivm leren pak destijds, hangt al geruime tijd in de kast. Vraagprijs 80,-
  7. br210

    Gezocht: 9 en/of 10 aug Eybis Assen

    Ben op zoek naar: 9 en/of 10 aug Assen met Eybis. Groep C of D Thanks
  8. br210

    Cardo Packtalk Slim JBL voor Shoei GT-Air

    Hierbij te koop: Packtalk Slim JBL voor Shoei GT-Air. Werkt super. Te koop wegens andere helm. Vraagprijs 150,-
  9. br210

    Standaard stuurdemper Daytona 675

    Hallo, heeft iemand ervaring met de standaard stuurdemper voor Daytona 675 2006-2008 ? Tweedehands worden ze voor weinig aangeboden. Bedankt alvast voor de reactie.
  10. br210

    XR600R voorvork in elkaar zetten

    :W Heb van 1 van mijn voorvork poten de keerring vervangen, maar nu moet het zooitje weer in elkaar. Onderin de fork slider moet de 'oil lock piece' (nr 11) komen, maar deze wordt op een of andere manier tegen gehouden waardoor die zo'n 3cm boven de onderkant blijft hangen. Nu komt de zuiger...
  11. br210

    Overzetten oliereservoir achterschokbreker XR600R

    Hallo allen, Ik ben bezig om mijn XR600R uit 1999 op te knappen en er een supermoto van te maken. Het olie reservoir van de achter schokbrekers is lek. Heb via marktplaats een complete schokbreker met olie reservoir op de kop getikt. Helaas is de bovenste aansluiting van de schokbreker te...
  12. br210

    SV650S Stotteren/inhouden bij warme motor en bulten

    Beste MF’ers, Ik heb een probleem met mijn Suzuki SV650S uit 99. Zo’n 4-5 weken geleden heb ik hem gekocht bij een particulier en is hij gelijk bij de motorzaak neergezet om teruggevoerd te worden naar 35kw. Ongeveer 1,5 week later heb ik hem opgehaald van de motorzaak. Die dag een stukje...
  13. br210

    Knipperlichten GS500 doen gek

    Hallo medeforummers, Als ik met mijn GS500 het knipperlicht aanzet, brandt eerst 1 kant en als ik rem gaan opeens beide knipperlichten branden zoals gevarenlichten. Er zit geen gevarenlichten optie op zover ik weet. Gewoon stationair is er niks aan de hand en doen de knippers het zoals het...
  14. br210

    Laser uitlaat GS500

    Hallo, In mijn zoektocht naar een uitlaat voor mijn GS500 kwam ik dit tegen: Uitlaat Laser GS400 GS500 Flink afgeprijsd zo te zien. Zou dit iets zijn?
  15. br210

    Beginnersmotor voor A2 rijbewijs

    Beste allen, Ik ben op zoek naar een leuke beginnersmotor maximaal 35kw op kenteken. Gisteren namelijk geslaagd voor mijn A2 rijbewijs *O* Heeft iemand iets staan van maximaal 1000 euro? Het liefst richting het oosten van Nederland. Woon zelf namelijk in Twente. Ik zit te denken aan een...
  16. br210

    Bijna motorrijder

    -
Terug
Bovenaan Onderaan