Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Nick H
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Nick H

    gezocht: werkplaats handboek triumph speed four

    beste, ik ben op zoek naar een werkplaats handboek voor een triumph speed four. ik kom een hoop WPH's tegen maar geen een voor een speed four 2003. wat doe ik niet goed? mvg Nick
  2. Nick H

    Led knipperlicht weerstand 25W 6,8 Ohm

    ik heb 4x Led knipperlicht weerstand 25W 6,8 Ohm gebruikt, deze zijn heel erg kort gebruikt en hebben in totaal nog geen heel uur gebruikt. reden van verkoop ik dat deze overbodig zijn geworden maar voor iemand die nog 2 setjes zoekt? alles bij elkaar was het bij aanschaf nog geen €24,- en...
  3. Nick H

    weerstands onafhankelijke knipperlicht relais

    beste allemaal, ik heb mij rot gezocht naar een topic om het originele knipperlicht relais te vervangen naar een weerstands-onafhankelijke. het gaat om een honda cbr 600rr uit 2003 nu weet ik het volgende: knipperlicht relais zit op de print van het instrumentenpaneel bevestigd en is...
  4. Nick H

    Voorstel rondje

    Beste motor Forum gebruikers. Ik heb mij zojuist aangemeld en wil me hier even voorstellen. Ik ben Nick Hillenius 36 jaar, heb sinds kort mijn motorrijbewijs. Ik ben in het bezit van een Honda CBR 600RR uit 2003. Ik ben verder werkzaam bij Bavaria op de afdeling evenementen en horeca...
  5. Nick H

    Gezocht, ram-air duct cover rode variant CBR 600RR

    Beste allemaal. Ik ben opzoek naar een ram-air duct cover van een Honda CBR 600RR het gaat om de rechterkant. De kleur is italian-red met een zwart sticker accent. Bouwjaar van mijn motor is 2003. Iemand die dit onderdeel op voorraad heeft en er een paar euro's van wil maken? Graag...
Terug
Bovenaan Onderaan