Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Majestic7
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Majestic7

    Motor begrenzen op 35 KW

    Hallo daar MF'ers, Hebben jullie enig idee welke garages in Den Haag of omstreken motoren begrenzen met uitdraai? Ik weet zelf van KMS.
  2. Majestic7

    Hyosung dealer Zuid-Holland of überhaupt NL

    Hallo mensen, Iemand enig idee waar een Hyosung dealer zit ergens in NL, het liefst Zuid-Holland. Kom zelf uit Den Haag, ben al bij bolman langs geweest, die kunnen niet alle onderdelen bestellen. Heb inmiddels ook al contact opgenomen met de dealer in Duitsland. Maar voorkeur gaat...
  3. Majestic7

    Politie ervaringen mbt rijden zonder db-killer

    Wat zijn jullie ervaringen met de politie omtrent het rijden zonder db-killer? Ik heb begrepen dat ze in de randstad nogal een coulante houding hebben. Zelf rijd ik in het mooie Den Haag en zowat iedereen rijdt hier zonder db-killer, dus het zal wel kloppen. Nu ben ik eigenlijk best...
  4. Majestic7

    Macna Vision 4 All reflectievest motor S

    Ooit gekocht, maar mij te klein. Mag weg voor 15 euries.
  5. Majestic7

    Alpinestars scheme kevlar motorhandschoenen maar M

    Motorhandschoenen van Alpinestars met kevlar en carbon ter optimale bescherming. Ze zijn kort, zien er mooi en sportief uit. Heerlijk voor in de zomer. Op de rechter duim en wijsvinger een brandplek (zie foto's) dat kwam doordat ik met mijn hand tegen de hete uitlaat van mijn motor aan kwam...
  6. Majestic7

    Suzuki Freewind maakt een rammelend geluid, zie video aub

    Iemand enig idee wat dit is? Heb gewoon met de motor naar huis kunnen rijden, maar maak me toch een beetje zorgen. Wie kan mij helpen met een mogelijke diagnose? |(
  7. Majestic7

    Suzuki Freewind 97 Zadel gezocht!

    Zadel voor de Freewind gezocht.
  8. Majestic7

    Gezocht: Leovince X3 uitlaat

    Wie o wie kan mijn zomer compleet maken? :]
  9. Majestic7

    Demper gezocht voor de Suzuki Freewind xf650

    Opzoek naar een demper die op de Suzuki freewind past, geen origineel.
  10. Majestic7

    Macna Vision 4 All reflectievest motor S

    Een reflectie vest van het merk Macna (maat S), zijn nieuw rond de 50 euries. Van mij mag je m hebben voor 20. Past in de brievenbus dus verzendkosten zijn 3,95 met track and trace.
  11. Majestic7

    Motor ontkoppelt moeilijk!

    Hallo daar behulpzame mede motormuizen! :] Ik heb een Suzuki freewind uit 97, de motor rijdt lekker maar schakelt minder lekker. Zo krijg ik de motor niet in z'n neutraal vanuit stilstand, hij klikt ook niet door naar z'n 2 bij het uitoefenen van veel kracht.. De motor koppelt rollend...
  12. Majestic7

    Ik sluit me aan!

    Hallo, ook ik voeg me bij de motor liefhebbers op dit forum. Zelf ben ik 21 jaar, kom ik uit het mooie Den Haag en rij ik op een Suzuki Freewind uit 97 (650cc voor de niet kenners). Na dat de topics op dit forum me veel hebben geholpen met bepaalde vragen, besloot ik om me toch maar eens te...
Terug
Bovenaan Onderaan