Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: martijn76
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. martijn76

    Bridgestone slicks aangeboden

    Gebruikte, snelle banden <1:50, helaas door de vorige eigenaar geklokt 😉. 190/55 medium achter, soft voor. In ruil voor wat je ervoor over hebt, doe maar een voorstel.
  2. martijn76

    Inkratten, wat is handig?

    De eerste keer is alles spannend, in dit geval valt dat wel mee, ik wil gewoon niks vergeten. Naast de sleutel, kleding, helm, bandenwarmers, regenbanden stoel, wat gereedschap en paddockstands; wat moet mee en past er nog bij? Ik zocht een lijstje (van @Roy "R"acing ), maar niet gevonden 😊...
  3. martijn76

    Za, zo 10, 11 juni Mettet Eybis

    Wie wil er nog naar Mettet? Het wordt ook maar een klein beetje lekker weer... 200 euro voor 2 dagen. Ik ben ik D gezet omdat het de 1e keer Mettet zou worden, maar dan kan je na 3 sessies naar de juiste groep als je lekker rond komt.
  4. martijn76

    2 tickets crt as donderdag

    Wegens omstandigheden laten we 6 april schieten, groep D 2:15-2:30 en C 2:00-2:15. Last minute prijs €150 per stuk, volgens het weerbericht blijft het droog tot 1800.
  5. martijn76

    Nieuwe tank Ducati ST2, 4, 4s

    Nieuwe, ongepoten tank. €175 incl verzendkosten.
  6. martijn76

    Welke Guzzi komt in mijn garage?

    Sinds de verkoop van de SP1000 is mijn garage Guzzi-loos en dat moet gewoon weer veranderen. Een jaar of 3-4 is er van alles voorbij gekomen, tegenwoordig meestal te duur, maar over de grens staat er nog wel eens wat voor een pre-covid prijs te koop. Ik heb een top 3, allen compleet anders en...
  7. martijn76

    Damen handschoenen maat 10

    Gekocht omdat mijn handschoenen kapot waren, 3 sessies gedragen. 35 euro inclusief verzendkosten.
  8. martijn76

    'Eindelijk' een probleem met mijn Ducati, de startmotor wil niet.

    Na jaren probleemloos te hebben gereden heb ik een probleem met de 851 waar ik zelf op vastloop; hij start niet. Vorige zomer wilde de startmotor niet meer tijdens een ritje, aanduwen lukte wel dus het leek op een kapot relais of startmotor. -Accu was goed. -Relais vervangen, geen ronddraaiende...
  9. martijn76

    Stema Systema geremde motoraanhanger, 251x153, 2 oprijplaten

    Mijn Stema uit 2012 maakt plaats voor een zakbare aanhanger, vanaf eerste week maart te koop. Erg compleet, 3 Acebikes inrijklemmen, stevige hijsogen, de banden zijn nog geen 2 jaar oud, de verlichting is in orde, 7-polige stekker met verloop naar 13. Een reservewiel onder de kar net als de...
  10. martijn76

    Hazet 1/2 momentsleutel 20-120Nm

    Amper gebruikt want ik vond het geen fijn ding, ligt al jaren in een kist. 35 euro inclusief verzendkosten.
  11. martijn76

    De 2TE/RC-en in het buitenland

    Het seizoen is nog geen 24 uur voorbij en ik ben al bezig met de volgende.. 😂 Komend jaar wordt het in ieder geval Mugello en/of Portimao als vakantiebestemming. Voor mezelf is het makkelijk zoeken, maar mijn vriendin wil alleen bij een organisatie waar ze in ieder geval de eerste 3 sessies in...
  12. martijn76

    Ticket Spa Asia 18-9 te koop €175

    Ticket voor Spa Asia, ik was iets te enthousiast om deze erbij te boeken. Last minute voordeel van 110 euro, voor €175 kan je 5 sessies knallen op het mooie Spa.
  13. martijn76

    Bodis slip-on 60mm

    Komt van een Mille af, eventueel incl linkpipe. Totale lengte 56cm, inlaat 60mm +-0,1mm, op Zandvoort 93,2 gemeten. €80 ex verzending, zonder linkpipe.
  14. martijn76

    Nieuwe Termignoni dempers Ducati SSie

    Ongebruikte Termignoni carbon dempers voor diverse typen supersport vanaf 2000, 620, 750, 800, 900 en 1000, inclusief beugels. Ooit gekocht voor een aan te schaffen SS, maar aangezien ik daar niet lekker op zat is dat niet doorgegaan. Prijs €600 incl. aangetekende verzending, of ophalen in...
  15. martijn76

    PP tuning clip-ons 51mm

    Iets van 12 dagen gebruikt, maar de 10gr hoek vind ik minder prettig dan 6. Helemaal compleet met een ongebruikte reserve buis. 100 euro incl verzending.
  16. martijn76

    Spa 4 juli gezocht

    Ik heb plots een gaatje in mijn agenda, maar Spa met Bikersdays is helaas al lang uitverkocht. Als je niet kan dan wil ik nog wel een keer oefenen. Eventueel is een ruil met 25 juli Zandvoort mogelijk. *gat in de agenda is inmiddels gevuld met een Rammstein concert :t
  17. martijn76

    24h Spa

    Af en toe ff een half uurtje aan het kijken, weet ik gelijk hoe het moet vrijdag :P De rijders zijn onverdeeld enthousiast over het circuit aldus de commentatoren, volgend jaar wsbk en motogp?:t 24h Spa
  18. martijn76

    Gezocht: 19 juli Assen

    De 20e rij ik met Racecracks op Assen en zou de 19e met Trackdays4All erbij willen hebben, 2 dagen is altijd beter dan 1. Als iemand niet kan dan graag een berichtje. Tot een week vooraf maakt het niveau niet uit, dat delen ze daarna pas in.
  19. martijn76

    Knipperlicht sv650s

    Rechter knipper gezocht voor een gen1 SV650s.
  20. martijn76

    Damen sporthandschoenen maat 10

    Gekocht omdat ik mijn handschoenen niet meer kon gebruiken op Assen en het reserve set thuis lag :P. Slechts 3 sessies aangehad, maat 10=XL. Gekocht voor 119, nu voor €75 incl verzending.
  21. martijn76

    Rev'it zomer sporthandschoenen Chevron 2 XL

    Hooguit een middag gedragen, dus zgan geperforeerde handschoenen van Rev'it. Prijs incl verzending is €50,-
  22. martijn76

    Ticket WSBK zondag €30,-

    Wegens ziekte gaat er eentje minder mee, dus hebben we een kaartje over, kostte €45. Wie wil er voor 3 tientjes naar de SBK? Let op, je moet gevaccineerd/hersteld zijn of een negatieve test overhandigen om het circuit op te komen.
  23. martijn76

    Assen 12-8 Racecracks groep 1 gezocht

    Mijn vriendin kan toch mee, dus mocht iemand willen annuleren dan neemt ze graag de plek over.
  24. martijn76

    Clip-ons 51mm gezocht

    Ik mocht een setje lenen voor maandag, helaas blijken dit 52mm clipons.. Heeft iemand in de buurt van Westvoorne/Rotterdam een set liggen? Als ik morgen het spul kan monteren kan ik maandag rijden.
  25. martijn76

    Motoraanhanger

    Ik heb een fijne, geremde motoraanhanger te koop voor 450 euro.
Terug
Bovenaan Onderaan