Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Tommie-T
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. T

    Aangeboden Racecracks assen 11 september groep 4

    Qua tijd past het mij slecht om 11 september te rijden. Dus wie hem wil overnemen, laat het me weten Groet Tom
  2. T

    Hoger racezitje cbr600rr PC40

    Ik rij een cbr600rr en ben zelf vrij lang. 1.92. Om beter op mijn motor te kunnen zitten en mezelf beter op te kunnen vouwen, wil ik mijn zitje verhogen/zitje dikke maken. het huidige neopreen laagje is heel dun. Als je bijvoorbeeld zitjes ziet van 'Race-seats' of 'CRC' zijn deze, lijken deze...
  3. T

    Remschakelset Honda cbr600rr PC40

    Ik heb nog een remschakelset liggen die ik niet meer gebruik. De set is voorzien van carbonnen hielplaatjes. Mag wel voor €150,-(excl verzendkosten)
  4. T

    Standaard rempomp Honda CBR600RR PC40

    Hierbij aangeboden een standaard rempomp die van een Honda CBR600RR PC40 komt. Hier zit een aftermarket remhendel op. Mag weg voor €85,- (excl verzendkosten)
  5. T

    Dynojet quickshifter sensor PUSH incl PCIII CBR600rr PC40

    Vanwege overstap naar een HM quickshifter bied ik mijn PUSH sensor aan. Deze was aangesloten op een PCIII en ingnition module (Honda CBR600rr PC40) In de PCIII of ignition module zit een storing. Ik weet niet of dit de verhelpen is en ga hier zelf ook niet mee bezig. De sensor werkt naar...
  6. T

    Ohlins veer 105nm TTX36

    Hierbij een veer die ik over heb. Komt bij mij van een TTX36 achtershock van een Honda cbr600rr PC40. Prijs €50,- (excl verzenden)
  7. T

    Brembo 19x18 rempomp

    Hierbij een Brembo 19x18 rempomp met wat gebruikerssporen. Voor €100,- (excl verzenden) mag hij weg.
  8. T

    TK: AIM Mychron light MCL laptimer met baken

    Hierbij bied ik mijn AIM Mychron laptimer aan, omdat ik deze niet meer gebruik. De laptimer ziet er netjes uit en werkt naar behoren. De baken is inbegrepen. Daarnaast zitten er nog zgan nieuwe batterijen in en ik heb denk ik nog wel reserve batterijen. Er zit nog klittenband aan wat ik...
  9. T

    Help: Wielbussen passen niet CBR600rr 2018

    Hallo, Ik weet even niet zo goed waar ik er mee heen moet, maar ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik heb een setje vaste wielbussen gehaald bij TKRP. Zoals op de foto te zien is deze smaller dan de wielbus die er bij mij uit komt. De vorige eigenaar is hier waarschijnlijk ook tegen aan...
  10. T

    Gebruikte circuitbanden Metzeler Racetec RR K1 K2

    Hierbij nog 1 voorband Metzeler Racetec RR K1 Voorband: 120/70 ZR17 DOT0315 K1 €30,- Nette band, welke nog goed is voor de nodige dagen. Verzenden is mogelijk, kosten koper.
  11. T

    TK Set paddockstands

    Hierbij bied ik een nette set paddockstands aan. Voor €50,- mogen deze opgehaald worden.
  12. T

    Gezocht: Goede Pirelli of Metzeler circuitbanden

    Ik ben op zoek naar een goede set supercorsa's of racetecs. 120/70 en 180/60. Het mogen zowel profielbanden als slicks zijn. Ik ben namelijk nog eem beetje aan het proberen wat 'mijn' band is. Heb je wat liggen, laat het me dan even weten.
  13. T

    Gezocht: Foto's ZAC 3 juli 2017

    Ik heb 3 juli mijn eerste race gereden. Was een hele gave dag. Ik dacht dat er normaal gesproken altijd wel een aantal fotografen aanwezig zijn, maar ik heb niks gezien eigenlijk. Het is natuurlijk wel leuk om een en ander van je eerste racedag vast te hebben liggen. Hebben jullie enig idee...
  14. T

    Gezocht: Voortandwiel kapje honda cbr600rr 2004

    Aankomende maandag 3 juli rij ik mijn eerste ZAC race. Nu las ik in de reglementen dat een volledige afdekking van het voortandwiel verplicht is. Hier heb ik geen kapje voor zitten. Heeft iemand toevallig iets liggen? Of word hier helemaal niet op gecontroleerd?
  15. T

    Captive vaste wielbussen

    Ik heb een setje vaste wielbussen gekocht voor mijn cbr600rr 04. De bussen zelf zijn even breed als de bestaande bussen, alleen de buitenste randen zijn minder dik. Of dit kwaad kan weet ik niet. Wat mij meer irriteert, is dat de wielbussen eigenlijk niet goed blijven 'hangen' achter de rubbers...
  16. T

    Boorolie in koelwater

    Hallo, Ik heb veel gelezen over toevoegingen in het koelwater. Afgelopen weekend heb ik een flesje boorolie van het merk Rocol gehaald (duur spul). Volgens de verhalen zou het water dan wat wit uitslaan, maar bij mij werd het bruin met klonterig/drijvend laagje. Dit lijkt mij niet...
  17. T

    Gezocht: Regenbanden 600

    Heeft iemand nog een setje nette regenbanden voor onder mijn 600 liggen voor niet te veel geld? Ik hoor het graag.
Terug
Bovenaan Onderaan