Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Caracalla
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Caracalla

    RCS 19

    Beste forummers Ik heb een '04 R6. Heeft dus de axiale remmen en kleine schijven. Van het remmen heb ik niet te klagen, maar ik zit toch te denken om even zo'n RCS19 pomp te kopen. Valt al bij al mee van prijs en het is een stuk die je ook kan overzetten op de volgende moto, dus niet echt...
  2. Caracalla

    Achterwiel "chatter" ZX6r 2010

    Beste forummers Circuitbuddy van me zit met een afstellingsprobleem met z'n ZX-6. Vork is origineel (volledig instelbaar) en heeft een Ohlins stuurdemper. Achterveer is een wilbers volledig instelbaar. Bij hard remmen komt het achterwiel soms omhoog. Maar de kont gaat ook aan het...
  3. Caracalla

    circuitdag mettet 27 juni

    Wegens omstandigheden op het werk kan ik niet gaan. Organisatie is circuitfun. Momenteel groep minder snel maar er zijn nog plaatsen in andere groepen. Prijs 70 euro.
  4. Caracalla

    Captive wheel spacers R6 2004

    Iemand die toevallig nog een set heeft liggen, of enig idee bij welke "courante" leverancier ik dat zou kunnen bestellen? Tot nu toe vond ik enkel http://www.captivespacers.com/ Maar volgens mij zijn er wel nog fabrikanten waar dit bestelbaar is? (heb nog 300 euro aan waardebonnen bij de...
  5. Caracalla

    Kleine mods (zoals achterremreservoir)

    Beste forummers Welke kleine mods maken toch wel wat verschil op een circuitmotor? Velen hebben ook niet echt nut, denk ik dan. Zoals dit: TKRP | achterrem reservoir set | Tenkateracingproducts.com - Tenkateracingproducts.com Hier zie ik bvb niet het voordeel van in? Van een...
  6. Caracalla

    Rempomp probleem?

    Beste forummers Mijn buurman is gevallen met z'n ER6f 2007 model. De remhendel brak af. Ik had nog een passende remhendel liggen. Na montage was er weinig druk. We zijn begonnen met ontluchten, en na drie kwartier zit er wel wat druk op. Nu zitten er dus stalen remleidingen op, en...
  7. Caracalla

    Rapidbike Easy (en Healtech quickshifter)

    Beste forummers Iemand enige ervaring met de Rapidbike Easy? Ik heb een circuitfiets gekocht. R6 2004. Daarop zit een K&N luchtfilter en nu ook al een Arrow uitlaatdemper. Er zit geen katalysator meer in, dus in feite een rechte lijn. Ik moet nog eens testbanken, maar eigenlijk vind ik...
  8. Caracalla

    Superbike Pro, CompK, Supercorsa SC, Rosso Corsa, ... bos en

    Beste forummers Ik lees al enkele jaren mee, maar nu dacht ik toch even een account te maken om een vraag te stellen. Ik zie door het bos de bomen niet meer. Volgend seizoen ga ik het circuit op met een R6 van 2004. Het betreft een R6 circuitmoto, ziet dus geen baan. Mijn rondetijd op...
Terug
Bovenaan Onderaan