Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. F

    WTF!?!? volvermogen rbw naar 24jr, autorbw naar 16,5jr

    [calimero mode] wat ik nu toch lees, vanaf 2012 gaan de rijbewijzen op de schop. de beginnende motorrijder moet eerst 2 jaar 125cc en 2 jaar 35kw begrenst voor die volvermogen mag. en direct volvermogen rbw halen kan pas vanaf 24. koekblikkers daarintegen mogen volgend jaar op hun...
  2. F

    bmw k100 bokt/hikt bij optrekken

    ik heb een bmw k100rt uit 87, volledig orgineel, ongeveer een ton op de klok. hier rijd ik dagelijks mee naar me werk. sinds een paar weken begint de motor te stotteren/hikken als je gasgeeft/ optrekt. het voelt schokkerig en hij verliest vermogen. het doet zich alleen voor bij een warme...
  3. F

    geluk bij ongeluk - spiegel verloren en weer terug

    Vanmorgen reed ik met me nog duffe kop door de file op de John Frost brug in Arnhem. :Z Dit is dus een heel smalle brug waar je met veel moeite net tussen de 2 rijbanen door kunt en ik moet dus flink me best doen om mijn brede Bmw K100 RT buffel tussen de auto's door te wurmen. Halverwege...
  4. F

    achterrem ijzer op ijzer - schijf vervangen???

    tijdens mijn vakantie trip naar de dolomieten mijn achterrem extreem veel gebruikt in de bergen, zo veel zelfs dat de remblokken op waren en ik een tijdje ijzer op ijzer heb geremd. ik heb nieuwe remblokken gemonteerd maar er werd mij verteld dat de schijf ook vervangen moest worden. de...
  5. F

    Te koop - Suzuki 650N - 2500 euro

    bij deze te koop aangeboden : Suzuki Sv 650 N bouwjaar : 2000 KMstand : 33700 kleur : Suzuki Parelmoer rood goodies : Flyscreen, SBK stuur, Seatcover, Sportuitlaat, Exhaustbracket, RVS remleidingen, Undertail, Mini pinkers, snelgas en Hyperpro Voorvering Het betreft een...
  6. F

    RA eat your heart out : "kneedown School" !

    Ik zit net het engelse blaadje Fastbikes door te bladeren zie ik daar een advertentie staan voor en heuze Kneedown school. kneedown.org.uk :') [hr] Kneedown School consists of the following: ■10am: Arrival. Tea/Coffee ■Introduction ■Safety Presentation ■Fill in Attendance...
  7. F

    SV650 '99-'02 topic deeltje 10-Want wheelies kunnen we niet

    het deel waar : * Drinkyoghurt ons verlaat (door een nieuwe Rsv of door een bocht naar rechts) * Aoleks nog steeds niet klaar is met bouwen (ohlins jonguuh) * Requiem volvermogen mag (Maaaart) * Mandy eindelijk een relatie heeft * Lexus op de Posertoer gaat. * Er een eiffel knalritje...
  8. F

    waarom is eenrichtingverkeer ook voor motoren?

    Hier in Hilversum is het een plaag aan eenrichtingsweggetjes, het is werkelijk een doolhof. Op de heenweg is het allemaal vrij makkelijk. Maar op de terugweg raak je verdwaald omdat je een compleet andere route moet rijden, omdat je nergens inmag en om moet rijden. Terwijl de wegen niet...
  9. F

    Poll : 25kw maar toch volvermogen rijden

    in mijn omgeving merk ik dat veel jongelui die 25kw moeten toch volvermogen rondrijden, of er over nadenken om het te doen. dus mijn vraag "Wie rijd er hier illegaal volvermogen, of denkt er over na om het te doen?" omdat je wellicht dit soort info niet openbaar maakt om afzeik reacties...
  10. F

    testje

    hoi :W
  11. F

    Het vernieuwde Suzuki Sv650N topic !

    Welkom in het nieuwe gereincarneerde SV650Naked topic *O* de openingspost moet natuurlijk aangevuld worden... post hier een mooie foto van je motor of nuttige link . DE SV'S VAN DE MEMBERS: aetjansen Mods : - Bugspoiler suzuki (nu uit een stuk) - Undertail - Seatcover -...
  12. F

    Het grote SV650S '99-'02 Topic deel 7

    openingpost volgt :+
  13. F

    auto tomtom mee op de motor

    ik heb een meeting + ritje georganiseerd, maar helaas moet de voorrijder verstek laten gaan. nu ken ik de route niet uit me hoofd, maar de route is wel beschikbaar als gps route. nu heb ik enkel de beschikking over een AUTO tomtom. toch wil ik deze route kunnen leren met behulp van de tomtom...
  14. F

    oudere motor allrisk?

    ik rijd SV, uit 2001. 7 jaar oud, wa+ verzekering ik wil graag allrisk, toch een veilig gevoel. als ik onderuit ga lap ik hem zelf wel weer op, maar als ik hem total loss rijd moet ik weer opnieuw beginnen met sparen... :N maar allrisk is niet rendabel (800 euro per jaar :') ). best...
  15. F

    Suzuki SV650 meeting : 28 september - Oost nederland

    Suzuki SV650 meeting!! 28 september wie: Suzuki SV650 rijders oud EN nieuw model waar: we ontmoeten bij de Mac Donalds in Doetinchem (A18 bij afslag Doetinchem-Oost, niet te missen) hoelaat : 12 uur ontmoeten we, half 1 rijden we weg vervolgens een hele mooie toerrit door de Achterhoek...
  16. F

    Suzuki SV650 2003 - 25kw CDI

    Te Koop voor een Suzuki Sv650 03/08 (nieuw model). 25kw CDI unit, in orginele verpakking. Monteren is plug en play. Oude CDI eruit, nieuwe erin en je motor is 25kw! Er hoeft niks afgesteld te worden. Nieuwprijs is 292 euro (te zien op de foto) vraagprijs 100 euro! intresse? bel of...
  17. F

    Hét GROTE SV650S 1999-2002 Topic deel 4

    Handige Links Oude SV topic Oude SV topic 2 Oude SV topic 3 Kleppen stellen Onderdelen Catalogus Hoe raak ik de taartschep kwijt Kleurcodes SV650(S) Achterveer ZX6RR Gebruikershandleiding online passende achterveren sv650 [hr] de grote SV meeting!! klik hier [hr] Waar...
  18. F

    het 25kw topic deel 23!

    [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] Poll: Welk weekend gaan we naar DE? 1 aug - 4 aug 8 aug - 11 aug 15 aug - 18 aug 22 aug - 25 aug 29 aug - 01 sept Tussenstand: [afbeelding] [afbeelding] 25kw meeting - *Aphrodite* 25kw Meeting 2006 - M3rcury 25kw Meeting 2007 -...
  19. F

    snelheidsindex : H band goedkoper

    als ik op novarota kijk wat banden kosten, zie ik veel verschillen qua prijs. dat heeft vaak te maken met de snelheids index. sommige zijn H banden (tot 210kmh) sommige W of ZR, die mogen tot 270 kmh. en die zijn tot zon 50 euro duurder. waarom is een H band goedkoper? en heeft een H band...
  20. F

    waarom zit de vrij tussen de 1 en de 2?

    zie topic titel :)
  21. F

    stuk seat foam : 20 bij 10 cm

    ik heb een seatcover waar ik ivm beschadiging een stuk seatfoam op wil plakken wie heeft er een stuk foam over van minimaal 20 bij 10 cm? zo ja, stuur me een privé bericht of een mailtje hartelijk bedankt
  22. F

    Je mooiste (eigen) motor foto Deel III

    bij deze nummero #3
  23. F

    xr/ flat tracker seat

    ik ben op zoek naar een flat tracker zitje. ik kan wel het een en ander vinden op de amerikaanse ebay, maar dat zit zon zitje tegen de 100 euro aan, ex verzendkosten. weet iemand waar ik dichter bij huis zon zitje kan vinden? of hell mischien heeft iemand wel zoiets liggen. het is...
  24. F

    hah, lekker motor rijden....

    vanmorgen 6:45 ging de wekker... ik vraag me vloekend af waarom die wekker zo vroeg staat en bedenk me dat ik vandaag moet werken. kut! chagerijnig kom ik me graf uit. een ontzettend ochtend humeur doemt op totdat... ...ik de gordijnen open doe het zie wat dat het al licht is rond dit...
  25. F

    wat deed jij toen je 25kw af was?

    oke voor mij duurt het nog ff, maar dan heb ik iig iets om naar uit te kijken ;) wat deed jij toen je volvermogen mocht rijden? hoe ervaarde je dat? wat deed het met je rijstijl. nog brokken gemaakt? enz vier het hier *O*
Terug
Bovenaan Onderaan