Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: JSVX
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. J

    ABS Storing BMW GS1200 2006

    Heren en dames, Wellicht kunnen jullie ons adviseren. Mijn schoonvader heeft een BMW GS1200 uit april 2006. Deze geeft om de haverklap een storing op de ABS. De computer is uitgelezen, maar deze geeft verder geen storing, vreemd, want de storing blijft terugkomen. Er is wel gewoon mee te...
  2. J

    Nieuwe 29L topkoffer

    Te koop: Nieuw in de doos Prachtige topkoffer 29 liter incl bevestigingsmateriaal Wil jij rondrijden met deze mooie Boomerbox? Reaguur dan snel! Mag weg voor een belachelijk laag bod, staat in de weg.
  3. J

    Gratisch: Uitlaatbochten zzr600

    Gratis af te halen: Setje uitlaatbochten tbv Kawasaki ZZR600 Om je eigen setje slip ons te monteren. Over na opruiming garage, mogen zo opgehaald worden. Karmeliet is lekker bier overigens :9
  4. J

    Bijna volledig jaargang 2018 motoplus

    Bijna volledige jaargang Motoplus 2018 Ik heb destijds een jaarabonnement gewonnen, maar geen tijd gehad om er überhaupt aan toe te komen, vandaar dat 75% nog in de folie zit. Weggooien is zonde, hopelijk kan ik er zo iemand blij mee maken.
  5. J

    Sidi Vertigo maat 39 nieuwe motorlaarzen

    Te koop: Sidi Vertigo Motorlaarzen Maat 39 Gloednieuw! Gekocht als kadootje voor de vrouw, maar na de komst van een baby is er totaal geen oog meer voor motorrijden. Schoenen liggen ongebruikt in de kast helaas.
  6. J

    Givi topkoffer

    Verkocht!
  7. J

    Mooie Aprilia Shiver 750, 2009, weinig KM

    Te koop: Hele nette Aprilia Shiver 750cc Bouwjaar 2009 Heeft net 10.000 km gereden Is netjes onderhouden, heeft onlangs nog een beurt gehad waarbij alle vloeistoffen zijn vervangen. Banden hebben nog goed profiel. Achtervering is vervangen door een Hyperpro, dus perfecte wegligging. 2...
  8. J

    Kawasaki Vulcan VN800, zeer weinig gelopen

    Te koop: Kawasaki Vulcan VN800 Kilometerstand op moment van schrijven: 10.048 (!) Verkocht!
  9. J

    Yamaha XJ600 Naked *Verkocht*

    Te koop: Yamaha XJ600 Kmstand: 39.000 Voorzien van LED-koplamp Puig kuipje Digitale teller, Koso RX2N-immi Led knipperlichten In 2019 gekocht bij MotoPort Den Bosch, volledige beurt gehad, nieuwe banden etc. Motor loopt perfect, is in nette staat, zowel qua onderhoud als qua uiterlijk...
  10. J

    Drag bar / recht stuur VN 800

    Ik ben op zoek naar een stuur voor mijn VN800. 90 cm breed, met risers zoals op de foto. Iets liggen? Laat het me weten.
  11. J

    1inch 70cm Dragbar matzwart

    Te koop: 70cm Dragbar Diameter: 1inch Matzwart 70cm is helaas te smal voor op mijn motor, ben op zoek naar een 90cm. Vandaar mag deze voor een zacht prijsje weg. € 20,-
  12. J

    Maxim XJ700 Bobber 1985

    Te koop: Yamaha Maxim XJ700S uit 1985 Omgebouwd naar Bobber Heeft lang stilgestaan en zit werk aan. Blok loopt -verkocht-
  13. J

    1 jaar oude difi leren combi maat 52

    Te koop: Leren combi-pak van het merk Difi Vorig jaar gekocht bij MotoPort Den Bosch. Nu 2 maten te groot ivm gewichtsverlies en mag dus op zoek naar een ander pak. Het pak is nog in goede staat, niet veel kilometers mee gemaakt. Voorzien van beschermende inserts op de bekende plekken. Zowel...
  14. J

    Hele nette BMW F800S

    Te koop: BMW F 800 S Kleur: Geel Kilometerstand: 30.500 km *Verkocht*
  15. J

    Suzuki Bandit 600

    Te koop: Nette, goed lopende Suzuki Bandit 600 naked, in een heel fris zomers kleurtje. Bouwjaar: 1996 Kilometerstand: 42.000 Voorzien van Jama sportuitlaat. Staat op Bridgestone BT020's Is altijd van een oudere man geweest, welke is gestopt met motorrijden ivm leeftijd. Forumprijs...
  16. J

    TomTom Rider 410 greatest rides edition

    Te koop: TomTom Rider 410 Greatest rides edition Met wereldkaarten ipv alleen europa Net 1 jaar oud en 2 ritten gebruikt. Incl. ram mount en bekabeling Originele doos is aanwezig. Prijs: 245
  17. J

    Suzuki GSR 600 2007, weinig km's! 2999,-

    Te koop: Suzuki GSR600 in nette staat Staat altijd in verwarmde garage onderhoudsbeurt gehad in april 2019 km-stand: 24.270 Verkocht!
  18. J

    Motormover

    Aangeboden: Motormover voor motoren met zijstandaard. Gebruikt, maar nog in goede staat. Prijs: 40 euro Foto ter illustratie (geen eigen foto)
  19. J

    Motor huren in Gotenborg, Zweden

    Hallo allemaal. Deze lente zit ik een weekje in de buurt van Gotenborg, Zweden. Nou lijkt het mij leuk om daar een motor te huren. Helaas is er niet ontzettend veel info te vinden over verhuurbedrijven in die regio. Daarom richt ik mij tot jullie, heeft een van jullie toevallig ervaring met...
  20. J

    Gezocht: Beginnersmotor

    Ik ben op zoek naar een leuke motor om mee te beginnen voor mijn vriendin. Binnenkort hoopt ze haar A bij te mogen schrijven op het roze pasje. Ik wil haar verrassen met een leuke bike. Eisen: -Onder de 1000 euro -In of net om de driehoek Nijmegen-EHV-Den Bosch. -Km-stand onder de 50.000...
Terug
Bovenaan Onderaan