Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: slimmerik
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. slimmerik

    Gezocht: Bandenwarmer voorkant

    Zoals de titel al zegt, zoek ik een bandenwarmer voor de voorzijde. Merk maakt niet zoveel uit, zolang de warmer maar goed werkt.
  2. slimmerik

    Racer inkleuren

    Om het design van mijn racemotor wat op te leuken, ben ik op zoek naar iets als plakfolie in verschillende kleuren. Het lakwerk van mijn motor ziet er erg strak uit, dus ik wil niks gaan spuiten, maar toch wat kleurrijker maken. De "plakfolie" moet in ieder geval dun en makkelijk te bewerken...
  3. slimmerik

    Help Help!! nieuwe uitlaat

    Vandaag heb ik een nieuwe demper gemonteerd op mijn Bandit 400. Uiteraard heb ik daarna een stukje gereden om naar het (ontzettend lekkere) geluid te luisteren. Aan het begin liep hij prima, maar op een gegeven moment ging hij ineens op drie cilinders lopen en naar benzine stinken... Heeft...
  4. slimmerik

    Demper monteren

    Ik heb net een nieuwe demper (slip on) binnen gekregen, alleen is de aansluiting van de bochten 51mm en de binnenkant van de demper is 54mm... hebben jullie misschien tips hoe ik deze demper heb beste kan monteren op de rest van de uitlaat?... zodat ik straks weer lekker kan rijden :]...
  5. slimmerik

    Sportdemper Bandit

    ik ben op zoek naar een fijne sportieve demper voor mijn Suzuki Bandit 400! heeft iemand tips wat voor uitlaat ik moet nemen?... en misschien heeft iemand nog wel iets liggen wat eventueel past...
  6. slimmerik

    Zonder uitlaat

    Is het eigenlijk slecht voor de motor om zonder uitlaatdemper te rijden? ik vroeg me af of dit gevolgen heeft voor het motorblok zelf...
Terug
Bovenaan Onderaan