Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: MvdB94
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. M

    Kawasaki ZXR400 voorvork keerring en glijbussen set

    De volgende onderdelen heb ik te koop na het verkeerd bestellen, het gaat om nog nieuwe onderdelen. 1 set tourmax voorvork keerring en stofring set 41x53x8/10.5 2 set (2 st per set) JMP voorvork glijbussen 43.70x20x1 Nieuwprijs 72euro, vraagprijs 50euro. Ophalen in Goes of verzenden (kosten...
  2. M

    Yamaha xt600 34L frame

    Beste mede MFer, Ik ben opzoek naar een frame (op kenteken) voor een Yamaha XT600 34L uitvoering (hier heb ik nog een blok van liggen namelijk). Als u wat heeft liggen hoor ik het graag! Met vriendelijke groet, Marc van den Bogaart
  3. M

    Dainese marktonderzoek

    Dit is niet de bedoeling
  4. M

    Naks (nokkenaskettingspanner) vraag

    Ik heb een ratel onder in mijn blok, ik verdenk als verdachte de naks (Nokkenaskettingspanner)! Nou ben ik benieuwd of het benodigd is om de gehele assembly van de naks te vervangen of dat het alleen benodigd is de rod te vervangen? Verder vervang ik natuurlijk wel de ketting en geleiders...
  5. M

    Goeie dag hierbij stel ik mij voor

    Ik heb sinds kort mijn rijbewijs A2, en heb vorige week mijn eerste motor gekocht een Kawa ZXR400! Verder ben ik behoorlijk technisch aangelegd en doe ik een opleiding engineering, en vind het dus ook erg leuk om eens wat te sleutelen. Voor binnenkort staat op de planning even een...
  6. M

    Kawasaki ZXR400 laktype

    Hallo, ik heb Kawasaki benaderd maar die wisten zelf het antwoord niet op mijn vraag of de originele lak 2k was en of deze op acryl basis is. Weet iemand van hier op het forum dit misschien? En kan ik wanneer het een acryl lak is, dit gewoon een beetje opruwen en over deze lak heen...
  7. M

    Kawasaki zxr400 werkplaatshandboek

    Hallo, Ik was benieuwd of iemand toevallig een Kawa zxr400 werkplaatshandboek heeft in pdf? Groeten Marc
  8. M

    Kawasaki zxr400 25kw frame en 25kw begrenzing set

    Hallo, Ik ben opzoek naar een 25kw of 35kw frame voor een zxr400. Groeten Marc
  9. M

    Gezocht: Kawasaki zxr400 35kw begrenzingsset + 35kw frame

    Hallo, Ik ben op zoek naar een 35kw begrenzingsset voor de zxr400, en een frame welke 35kw op kentekenen staat. Groeten Marc
  10. M

    Aankoop nieuwe motor Honda xl500sz '79

    Hallo, ik ben van plan een Honda xl500sz uit 1979 te kopen en de verkoper heeft mij enkele foto's gestuurd, echter heb ik nog geen ervaring met dit type motor. Mijn vraag was of jullie een oordeel konden geven over de staat van de nokkenas en de nokkenas zitting waarin deze draait, heb...
Terug
Bovenaan Onderaan