Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: StarWing
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. StarWing

    Starlane Stealth 4 Lite

    Aangekocht 08/2016, ligt al 2j stof te happen wegens niet kunnen rijden door medische redenen. Incl doosje en accessoires. Aangekocht bij Raceline.be Unit lag opgeborgen in de kast bij niet gebruik. 210€ Op te halen in Aalst (België) of op te sturen op kosten & risico van de koper na betaling.
  2. StarWing

    Kuip en onderdelen ZX6R 2009-2012

    Verschillende kuipdelen beschikbaar door conversie naar trackbike. Tevens originele demper en originele stuurdemper Prijs op aanvraag, grote delen enkel op te halen in de buurt van Aalst (BE) Kleine delen kunnen verzonden worden op kosten en risico van de koper. Zie dropbox link voor de...
  3. StarWing

    stud verwijderen tandwielklok

    Ik ben er vandaag in geslaagd om de schroefdraad te vern****n op de klok van m'n achterwiel. (blijkbaar is de opgegeven 59Nm niet gelijk aan 59Nm op mijn momentsleutel) Nieuwe onderdelen zijn reeds besteld, maar de oude stud moet er nog uit. Vooraleer ik begin te stoken en te prutsen, volgende...
  4. StarWing

    Kuip en onderdelen ZX6R 2009-2012

    Verschillende kuipdelen beschikbaar door conversie naar trackbike. Tevens originele demper, originele stuurdemper en originele achtershock. Prijs op aanvraag, grote delen enkel op te halen in de buurt van Aalst (BE) Kleine delen kunnen verzonden worden op kosten en risico van de koper. Zie...
  5. StarWing

    getik in blok

    Gisteren een hele dag op zolder gereden, niets gemerkt qua vermogenverlies, maar bij het parkeren viel mij een naar geluid op. Ik dacht eerst dat het kleine steentjes waren die tegen de uitlaat vlogen, maar bij nader inzien blijkt het toch uit het blok te komen. Het geluid komt niet over via de...
  6. StarWing

    PCV ZX6R 2009-2011

    Voorzien van recente firmware. Weg wegens woolich tune. €150
  7. StarWing

    PCV ZX6R 2009-2011

    Overbodig wegens woolich tune. €200
  8. StarWing

    eigenbouw servo eliminator ZX6R 2009-2011

    Werkt perfect,weg wegens ECU flash. €20
  9. StarWing

    Power Commander V ZX6R 2011

    Voorzien van recente firmware. €200
  10. StarWing

    ZX6R '05-06 servo eliminator

    Gekocht op ebay, blijkt niet te werken op nieuwere modellen. UK made, met behuizing en originele connectoren. €25 excl verzendkosten.
  11. StarWing

    Gezocht 22/7 zolder

    Iemand die door omstandigheden toevallig niet kan gaan aanstaande zaterdag met MSSZ naar zolder ?
  12. StarWing

    rubber dop kogelgewricht schakelpedaal

    Blijkbaar mis ik de rubber dop van m'n schakelpedaal. Iemand nog zo een dopje liggen dat weg mag ? Komt van een ZX6R Dropbox - IMAG1060.jpg
  13. StarWing

    2x inbus RVS M10x1,25 40mm

    Mag wat langer zijn ook, dan kort ik ze wel in. Je kan ze wel vinden op iebeej, maar 4€ per bout is er wat over :)
  14. StarWing

    Racetec 180/55 K2

    dot 26/09 Niet van de nieuwste, vorig jaar gekocht bij een sale en een 4tal dagen mee gereden. Nog genoeg profiel zoals je ziet. Mag weg tegen elk aannemelijk bod, of een bak donkere Leffe :) Dropbox - Link not found Dropbox - Link not found Dropbox - Link not found
  15. StarWing

    Remklauw bouten

    Bij het nazicht van mijn remklauwen heb ik gezien dat een van de bouten waarmee de klauw ophangt, gerokken is. Mag ik deze bouten vervangen door een niet originele, verzinkte industriele 8.8 bout (dus geen bouwmarkt spul) ? De bout op de foto is een goeie, niet de opgerokken bout. Zie foto:
  16. StarWing

    gelijkrichter cbr600rr '04

    Sjah... Zie bovenstaande :)
  17. StarWing

    roestbehandeling

    Ik heb enkele bouten en schroeven indertijd gedemonteerd om ze te zandstralen. Blijkbaar was dit niet zo een goede move. De bouten zijn nadien wel heul proper, maar roesten als de neten. Buiten terug zandstralen, wat kan ik hier het best aan doen qua behandeling ? Lakken is geen optie...
  18. StarWing

    gp503 dot codes

    Zijn er mensen met positieve of negatieve ervaringen inzake de dot codes van banden besteld bij GP503.de ? Vandaag een set metzelers ontvangen waarvan de AB dot 26/09 heeft. Dit lijkt me wel heel erg oud om verkocht te worden als nieuw voor een site die zich richt op de circuit-racers. Ze...
  19. StarWing

    120/180 set metzeler K3 interact

    voorband dot 47/12 een 8tal dagen gebruikt 4mm profiel boven achterband dot 37/13 een 15-tal sessies oud. +4mm profiel rondom Af te halen omgeving Erpe-Mere €50 voor de set https://www.dropbox.com/s/81sxw9p1epcnyky/IMAG0563.jpg?dl=0...
  20. StarWing

    CBR600RR circuitbike foutmelding ?

    Verhaal: 1e sessie vandaag, alles ok. Tussen beide sessies hoor ik een plof ergens waar de motor staat, ik weet achteraf niet of dit er iets mee te maken heeft, maar ik geeft het even meer voor de volledigheid. Start 2de sessie, gear indicator werkt niet, geen aandacht aan besteed verder...
  21. StarWing

    schakelpook CBR PC37

    Aangezien op de bestaande nogal wat zijdelingse speling komt, een vervanger gezocht. Mag zonder schakelstang zijn, enkel de pook + geleidingsbus
  22. StarWing

    Welk soort filler / plamuur

    Ik ben voor het ogenblik de kuipen van de circuitracer aan het opknappen, maar het lukt niet zo goed. De lak was op verschillende plaatsen gebarsten, en er was schade van een valpartij door de vorige eigenaar. De kap zelf is er eentje van sebimoto, en is reeds verschillende malen overspoten...
  23. StarWing

    remklauw zuiger CBR600RR 04

    Een van de zuigers van m'n remklauw is te erg versleten en ik heb een andere nodig, iemand iets liggen ? Ik zoek de 30,2 mm zuiger.
  24. StarWing

    Gevraagd: achteras CBR600RR 2004

    Ben dus op zoek naar bovenstaande sinds de wielmoer vandaag besloten heeft van mij te verlaten op Mettet. Aangezien de draad ook wat beschadigd is zoek ik dus een complete achteras.
  25. StarWing

    Binnenwerk stuurgewicht CBR600RR PC37

    1 kant is voldoende.
Terug
Bovenaan Onderaan