Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Joeri999
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Joeri999

    2024: Met de Vespa GTS naar de Middellandse Zee?

    Hi allemaal, Ik ben nog niet helemaal klaar met het reisverslag van mijn trip met de Vespa GTS naar de Alpen dit jaar, maar inmiddels ben ik wel al aan het nadenken over volgend jaar. Het viel namelijk bijzonder goed in de smaak! Ik wil graag weer de bergen in. Eenzame campings op grote...
  2. Joeri999

    2023: Met de Vespa naar Zell am See

    Hi allemaal, In juni 2023 ga ik met de Vespa GTS naar Zell am See voor de Vespa Alp Days. Alleen, met het tentje en een extra jerrycan brandstof. Ik zal in dit topic de vorderingen gaan bijhouden en natuurlijk ook een reisverslag schrijven, zodra het achter de rug is! Het plan is om in 5 dagen...
  3. Joeri999

    Staat er al een écht nieuwe TomTom op de planning?

    TomTom is (lijkt?) de laatste jaren niet zo innovatief: ik zie geen heel grote verschillen van de Rider 400 t/m de Rider 550. Misschien wel qua software, maar qua hardware (met name helderheid en formaat van het scherm) heeft Garmin wel een forse inhaalslag gemaakt. Is er al iets bekend over...
  4. Joeri999

    Textielbroek die LANG valt?

    Voor de mannen lange smalle mannen onder ons: welke textielbroek past een beetje fatsoenlijk op de motor? Achtergrond: mijn spijkerbroeken zijn maat 32/36. Elke textielbroek die ik aantrek heeft te korte pijpjes: ziet er prima uit, totdat je op de motor gaat zitten. Dan zit een gemiddelde broek...
  5. Joeri999

    Winterslaap: af en toe laten draaien of juist niet?

    Hi, Zoals zo velen zet ook ik mijn motor in de winter op stal: zodra het eerste strooizout de weg op gaat tot om en nabij maart staat ie stil. Is het dan verstandig om hem he-le-maal stil te laten staan (wel aan de druppellader natuurlijk), of juist om het blok af en toe even te laten draaien...
  6. Joeri999

    VERKOCHT Zijkoffers Kawasaki Versys 1000 (en Z1000SX)

    Een mooie originele Kawasaki kofferset uit 2017. INCLUSIEF SLOTEN EN SLEUTEL. Ze hebben al mooie avonturen beleefd, maar ze zijn absoluut niet afgeragd. Wel heeft de linkerkoffer heeft een kras op de zijkant, zie foto. Ze passen in de basis zo op elke Versys 1000 (ook de laatste...
  7. Joeri999

    Welke gevorderden-training raden jullie aan?

    Hi! Ik heb sinds ik vier jaar geleden mijn motor-rijbewijs haalde zo'n 40.000 km gereden in Nederland, Schotland, Zwitserland en alles wat ertussenin zit. Kortom, ik heb inmiddels wel wat ervaring. Maar op de motor ben je wat mij betreft nooit uitgeleerd. Kortom, ik wil graag blijven leren en...
  8. Joeri999

    GESTOLEN! Zwarte Kawasaki Versys 1000

    Hi allemaal, gisteravond tussen 19:45u en 21:50u is mijn prachtige zwarte Kawasaki Versys 1000 gestolen. Het kenteken is 96-MH-LB. Hij stond geparkeerd aan de Oude Dijk in Tilburg. Mocht iemand iets gezien hebben, of merken dat iemand in zijn of haar omgeving opeens over (onderdelen voor) een...
  9. Joeri999

    Hoe droog je je motor in de winter?

    Op een dag als vandaag word ik gek: de vogeltjes fluiten, het zonnetje schijnt. Alleen de weg ligt nog vol pekel. En daar wil ik in principe niet aan. Wat ik wel wil, is lekker rijden en de motor daarna afspoelen met koud water. Alleen: hoe krijg je na dat afspoelen je motor droog bij de...
  10. Joeri999

    Op maat gemaakte oordopjes doen niks onder de helm... help?

    Ik heb oordopjes op maat laten maken van Pluggerz. Zonder helm hoor je duidelijk dat ze boel dempen: ik kan het high-perfomance geluidssysteem in mijn auto vol open zetten zonder ergens last van te hebben. Puur als test he... Maar: zodra ik op de motor klim en een helm op zet, is het over met...
Terug
Bovenaan Onderaan