Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. H

    Te Koop: Nieuwe Pirelli Supercorsa Pro SC2 (voor)

    Misschien is dit wel iets voor de circuitrijders onder ons? Ik heb hier een SPLINTERNIEUWE Pirelli Supercorsa Pro SC2 staan in de maat: 120/70ZR17. Vraagprijs: €125,-
  2. H

    Voorvelg Honda CBR600F PC31

    Ik ben op zoek naar de voorvelg van een PC31. Hoeft niets bij te zitten, dus een kale velg zou perfect zijn. Als de kleur dan ook nog zwart is, dan zou het helemaal top wezen. Wie o wie heeft er nog een velg liggen?
  3. H

    Honda CBR900RR Fireblade "Tiger"

    Ik bied deze Fireblade aan namens mijn neef: Merk: Honda Type: CBR900RR Fireblade Uitvoering: Tiger Bouwjaar: 1994 KM stand: +/- 44.000 km Nieuw: -Remblokken -Accu -Spanningsregelaar Extra's: -Goodridge Stalen remleidingen (Oranje) -BOS demper (Aluminium) -Carbon Hugger -Getinte kuipruit...
  4. H

    Paar vragen over Fireblade

    Hallo, Ik ben nu een weekje in het bezit van een Fireblade uit 1997, maar heb er een paar vragen over, misschien dat jullie mij kunnen helpen... 1. Nieuwprijs in 1997 2. Hoeveel km met 1 tank (ongeveer) 3. Benzinekraan open of dicht tijdens langer dan 1 uur stilstaan. Beetje lompe vraag ik...
  5. H

    New Kid In Town

    Mogguh, Laat ik mezelf even netjes voorstellen. Ik ben Wesley, en ben 21 jaartjes jong (oud, wat je wilt). Ik ben werkzaam op een car terminal en hou me aardig bezig met mijn Honda CRX. Wat doe ik dan hier op MF. Mijn vader rijdt al sinds jaar en dag op zijn eigen brommertje, en ik wordt dat...
Terug
Bovenaan Onderaan