Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: harmbs
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. harmbs

    Uitlaatbochten K1300S gezocht.

    Originele bochten gezocht, K1300S uit 2013. nu full titanium Akra, ga er volgend jaar mee naar verre zuiden dus nu toch maar origineel bij elkaar schrapen. omruil bespreekbaar up
  2. harmbs

    Mijn allereerste motor

    Ik ben op zoek naar mijn allereerste fietsje. Een Honda CB350Four. Kenteken bestaat nog volgens de RDW. Wie weet er iets meer van dit fietsje of misschien is de eigenaar hier actief? Alle info is welkom. BVD Harm
  3. harmbs

    Bijna verkeerde bougies gemonteerd

    Ik weet niet of dit hier thuis hoort, dan svp verplaatsen. Ben bezig met een grote beurt en aangekomen bij plaatsen van bougies. Er worden NGK KR9CI bougies voorgeschreven, echter motorzaak werkt met DENSO. Volgens de site van Hocoparts is de cross reverence DENSO IXU24 en deze dus klaar...
  4. harmbs

    Moet het echt?

    K1200s bougies vervangen, moet die radiator nou echt leeg en weg gedraaid worden?
  5. harmbs

    Geluid telefoon via Zumo heel zacht

    Het is al vaker opgebracht maar toch even mededelen voor diegene die nog aan het puzzelen zijn. Geluid van mijn telefoon in de helm werd zacht. Alle instellingen nagelopen om uiteindelijk erachter te komen dat de Bluetooth volume in iOS11 ineens aan te passen is. Echter alleen als er een...
  6. harmbs

    Noord Brabant regio Moerdijk

    Wie O wie komen er nog meer uit deze regio?
  7. harmbs

    Conti sport attack 3

    Onder de K1200S Kom er maar in, go or No go? Harm
  8. harmbs

    Hee hallo!

    Ja ja, pakkende titel... 8-) Loop al een paar jaartjes rond op deze aardkloot en deel daarvan rijdend op 2 wieltjes. Begonnen met de step, ja wie niet eigenlijk! Fietsen, diverse verloren vernield gejat en steeds weer gekocht. Eerste motor, 18 jaar oud en geen geld: Honda CB350F, tja...
Terug
Bovenaan Onderaan