Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Kees Vetje
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. K

    Een Mitt motorfiets. Een watt?

    In Spanje zag ik onlangs een leuke motorfiets aan de overkant van de straat op de stoep staan. Kwam me nogal onbekend voor. Schatte de cilinderinhoud op iets van 500cc. En toen dichterbij gaan kijken zoeken naar een merkembleem, want ik verdiep me de laatste tien jaar niet meer in nieuwe...
  2. K

    Motorkleding kindermaat

    Jas en broek te koop van het merk Grand Canyon. Maat 152. Vraagprijs €20 per stuk. Advertentie staat ook op Marktplaats.
  3. K

    Honda SH 300

    Mijn scooter mag weg, geen haast bij. Bouwjaar 2009. Betrouwbaar, zuinig. Altijd binnen gestaan en goed onderhouden, maar met enige gebruikssporen. Km stand nu net de 46.000 gepasseerd. Loopt op, want er wordt bijna dagelijks mee gereden. Banden zijn Bridgestone's Hoop, profieldiepte voor is 3.5...
  4. K

    gezocht: kuipdeel Honda SC59 Fireblade

    Een collega van mij zoekt het volgende onderdeel om zijn Fireblade compleet te maken. Wie heeft hetzelfde zwarte stuk als op de foto te koop? Reacties graag mailen naar p.zuur(staartenaapje)live.nl
  5. K

    TomTom Rider 2 accukabel

    Wie heeft er een aansluitkabel met stekker voor de docking van een Tom Tom Rider 2 te koop en wil dat naar mij versturen? Graag een mail sturen naar heinkel(staartenaapje)hotmail.nl
  6. K

    voorstellen nieuw lid

    Beste mensen, Ik ben Kees Vetje. Mijn voertuig is een Honda SH 300. Er valt hier veel te lezen over deze motorscooter. Dat is de belangrijkste reden dat ik lid van het forum ben geworden.
Terug
Bovenaan Onderaan