Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Detrexion
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. D

    Warme motor valt soms uit

    Hoi, Ik ben in het bezit van een Triumph Street Triple R uit 2013 waarmee ik de laatste tijd het probleem heb wanneer de motor warm is hij soms uitvalt wanneer ik de koppeling in trek. De motor gaat daarna wel gewoon gelijk weer aan wanneer ik hem probeer te starten. Daarnaast wanneer de...
  2. D

    Schurend geluid uit het blok?

    Hoi, Ik heb even een vraag voor advies/expertise. Ik ben in het bezit van een Street Triple uit 2013. Afgelopen 4 a 5 dagen heb ik hier niet op gereden en gister heb ik er een nieuwe uitlaat op gezet. Nadat ik deze erop had gezet wilde ik deze natuurlijk gelijk even testen. Maar nu komt...
  3. D

    Voortandwiel, ketting geluid

    Hoi, Even een vraagje waar ik zelf nu niet uitkom. Dit geluid hoorde ik na de eerste keer ketting spannen op deze motor. (heb 'm net) Aan beide kanten staan de adjusters op de millimeter gelijk vanaf de bout tot het einde van de achterbrug gemeten. Ketting is nog zo goed als nieuw...
  4. D

    Stille helm vs minder stille helm icm oordoppen

    Goedendag, Ik ben van plan een nieuwe helm aan te schaffen. Nu heb ik mezelf er al redelijk in verdiept en ik hecht veel waarde aan een enigszins stille helm. Ik heb helaas al gehoorschade en irriteer me nu al aan dat eeuwige gepiep wanneer ik me in een rustige omgeving bevind. Nu had ik...
  5. D

    Suggesties naked bikes

    Hallo, Ik heb een aantal vraagjes. Ik heb al een tijdje mijn motorrijbewijs en ben nu van plan ook echt een motor aan te schaffen. Ik ben student dus had nooit echt de financiele middelen voor een motor maar nu ik wat gespaard heb en redelijk verdien wil ik toch de knoop doorhakken...
Terug
Bovenaan Onderaan