Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Beste MF'ers,
Sinds kort heb ik een nieuwe motorscooter. In het begin liep de schijfrem gelijkmatig aan en was goed in beweging te krijgen. 400km verder draait het voorwiel helemaal vrij op een vierde deel na. Op een bepaald punt hoor je de remblok de schijf raken en dan loopt het weer vrij...
Beste motormuizen,
Sinds dit jaar tanken de meesten van ons E5 (en/of E10). De 5 of de 10 staat voor het maximale percentage bio-ethanol in de brandstof. Er zou dus minder bio-ethanol in kunnen zitten, zelfs 0%. Op termijn gaat Euro 95 E10 worden en bevat dit dus 10% bio-ethanol en Euro 98 E5...
Beste allen,
Oliefilter vervangen en olie ververst, heb ondertussen al 100km gereden met teveel motorolie in mijn motorblok.
Als ik de motor ongeveer 5 tot 10 graden naar links kantel zie ik pas lucht onder het maximum streepje.
Ik vermoed 100 tot 200ml teveel olie. Laten zitten of...
Beste allen, na vakkundige hulp met mijn koppeling wil ik probleem twee oplossen.
Bij een warme motor draait mijn motorfiets meer toeren stationair. Koud 900tpm en warm ongeveer 1500tpm.
Heel af en toe, na nog langere ritten, bijv lange stukkken snelweg maakt de motor meer toeren, bijv 2000...
Beste allen, (EDIT 12 APRIL: PROBLEEM OPGELOST, DRUKLAGER WAS KAPOT)
Sinds kort heb ik een probleem met mijn Yamaha Diversion.
-Wanneer ik schakel gaat dit erg zwaar, dit is in elke versnelling. En nog meer merkbaar bij naar beneden schakelen dan omhoog.
-Soms hoor ik tijdens of...
Beste allen,
Ik had een probleem: zwaar terug schakelen en een happende koppeling die niet op een vast punt aangreep.
Wat heb ik gedaan:
Olie ververst
Koppelingsdeksel eraf gehaald, koppelingsplaten en tussenstukken eruit gehaald en schoongemaakt en weer terug geplaatst.
Nu heb ik een...