Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: fighterfan
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. fighterfan

    Gezocht: Supermoto regen banden.

    Ik op zoek naar een gebruikt setje regen banden voor een supermoto. 17 inch voor en achter. Ik hoor het graag.
  2. fighterfan

    Motor tafel van Aluminium.

    Mooie aluminium opvouwbare motor tafel, handig voor in de werkplaats of om mee te nemen naar het circuit. Ik doe hem weg omdat ik hem maar echt zelde gebruik. Niet de mooiste maar wel degelijk. Vraagprijs € 100,-
  3. fighterfan

    Suzuki Sv650 Supertwin racer

    Hallo allemaal, na heel lang niet meer op motor-forum meer gezeten te hebben hier dan toch maar een topic over de bouw van mijn Suzuki Sv650 supertwin. Vorig jaar met mijn Mv Agusta Brutale 910R straat motor een circuit dag gedaan en ik was gelijk om, wat is dat leuk om te doen. Ik liep al een...
  4. fighterfan

    Mv Augusta Brutale 750 910 1078 delen

    Mv Augusta Brutale 750 910 1078 delen. -Heb nog een set protectie covers voor de blok delen te beschermen van bonamici racing. Prijs 100,- (was nieuw rond de 250,-) -En heb nog een setje rem koppelings hendels over van V-trec (geen chinees spul) Zou zeggen doe een goed bod.
  5. fighterfan

    Gezocht gebruikten/ex circuit Pirelli supercorsa 180/55

    Te koop gevraagd: Ik ben zo als de titel zegt opzoek naar een 180/55 supercorsa sc/sp. Ex circuit band die op straat nog even mee kan. Ik hoor het graag.
  6. fighterfan

    Gezocht: Pirelli Supercorsa 190/55

    Ik ben op zoek naar een gebruikte circuit Pirelli Supercorsa achterband die op straat nog goed mee kan. Mijn voorkeur gaat uit naar de Supercorsa SC Bandenmaat moet een 190/55 zijn. Als je iets hebt liggen graag.
  7. fighterfan

    Gezocht: Achterschokbreker yzf thunderace 1000

    Zo als de titel al doet vermoeden ben ik opzoek naar een achter schokbreker van een yzf thunderace 1000 voor niet te veel geld. Alvast bedankt!
  8. fighterfan

    Endurance race in Nederland ?

    Ik zou graag weer eens een endurance race willen bezoeken en nu had je in het verleden wel de ek 500 endurance op Assen maar dat is volgens mij al een paar jaar niet meer. Kan iemand mij vertellen of er hier in Nederland weer eens een endurance race is en wanneer dan. Europees of nationaal...
  9. fighterfan

    Het grote 748, 916, 996 en 998 topic deel 4

    _/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/ Welkom in het het grote 748, 916, 996 en 998 topic deel 4 Post hier al je foto's, tips en ervaringen van je Ducati. Hieronder vindt je de vorige delen van dit topic. Deel 1 Deel...
  10. fighterfan

    Cbr 600 rr mal voor zitje

    Te koop, een mal om zelf een zitje van polyester of carbon te maken voor je honda cbr 600 rr van 2004 en 2005. Ideaal voor mensen die trackdays rijden of gewoon om wat bij te verdienen. De mal is deelbaar en er zit een deel bij voor op het subframe. Graag een goed bod.
  11. fighterfan

    PVM magnesium race wielen

    PVM Race wielen. Te koop PVM Race lichtgewicht race wielen van magnesium in absolute nieuwstaat en zeldzaam ! -De wielen zijn netjes geparelstraald en vervolgens gespoten in een chromaathoudende primer die speciaal voor magnesium is om het rottings proces tegen te gaan (De primer alleen...
  12. fighterfan

    Yamaha Tz250 gp zitje

    Ouderwets bankstel van een Yamaha Tz250 Doe een goed bod, het liefst een belachelijk hoog bod. :+
  13. fighterfan

    Gezocht: Motorblok Yamaha Xt500 of Sr500

    Nou zo als de titel al doet vermoeden ben ik op zoek naar een motorblokje van een Yamaha Xt500 of van een Sr500 voor een project van een maatje van me. En het moet natuurlijk zo min mogelijk kosten ! O-) Heb je wat of weet je wat hoor ik het graag. :Y Al vast bedankt !
  14. fighterfan

    Zitje van een Honda Rc211v

    Te koop: tyga Zitje van een Honda Rc211v voor een Honda NC35 RVF400 maar past waarschijnlijk ook op de NC30. Maar op een streetfighter staat het natuurlijk helemaal mooi. Zitje is gewoon nieuw en is inclusief bodem plaat(undertail), race gaas en rug steun rubber. 150,- vaste prijs. Excl...
  15. fighterfan

    Ronde Marchesini rubbers

    Zo Als de titel al zegt ik ben op zoek naar tandwiel drager rubbers voor een Marchesini 5-spaaks achterwiel (Yzr 500). Of het Engelse woord: ''Marchesini Cush drive rubbers''. Het gaat om ronder rubbers van 32mm hoog en 12mm breed. Al vast bedankt !
  16. fighterfan

    Cilinderkop Ducati 748/916/996/St4

    Ik bied aan een cilinderkop voor een Ducati 748/916/996/St4. (desmoquattro) Het gaat om de voorste cilinderkop. De kop is verder kompleet. Ophalen of verzenden. (verzendkosten koper) Bieden
  17. fighterfan

    Tyga Honda Rc211v zitje

    Te koop: Een tyga zitje voor een Honda Nc35 in de Honda Rc211v fabriek racer style. Set bestaat uit: -Rc211v Zitje (polyester) -Bodemplaat -Bij behorende race gaas -Rug rubber Verzenden kosten koper. Vraagprijs. 180,-
  18. fighterfan

    Universele clip-ons 54mm

    Hallo ik bied aan nieuwe universele clip-ons met de diameter van 54mm. De clip-ons zijn helemaal cnc gefreesd en hebben op de uiteinde van de hendels een nylon bescherming. Zo wel op halen als verzenden is mogelijk. (de verzendkosten zijn voor de koper) Vraagprijs 150,-
  19. fighterfan

    Remus Demper

    Te koop, Een remus demper. De demper heeft wat kleine gebruiks sporen en mag weg voor 130,- Edit: Ik heb wat meer info over de demper, net even wezen meten en kijken. De slip-on diameter is 60mm en er zit toch wel een E-keur merk in. De demper zelf is 510mm lang.
  20. fighterfan

    Zitje Honda Rs150

    Te Koop, Een zitje van een Honda Rs125. (handige titel :+ ) Vorig jaar gekocht voor 95,- euro en in de spuit plamuur gezet nooit mee gereden/geracet. Ik heb een ander zitje aangeschaft en mag nu weg voor 75,- Euro
  21. fighterfan

    Het Grote ONK Supermono topic deel 2

    Het Grote ONK Supermono topic deel 2 Op het vervolg van het vorige succesvolle topic Het Grote ONK Supermono topic hier het vervolg. Ook in dit topic willen we het oogpunt van het vorige topic voort zetten om de klassen meer aanzien en bekendheid te geven onder het grote publiek. Dit is...
  22. fighterfan

    Ik ben op zoek naar een plaat aluminium

    Nou zo als de titel al een beetje het verhaal doet, Ik ben op zoek naar een plaat aluminium. :cheesy: Het gaat om de volgende afmetingen. 350x250x20mm Mag eventueel wel wat groter maar niet veel kleiner zijn, het moet wel 20mm dik zijn ! (en niet te duur natuurlijk) :+ Bedankt al...
  23. fighterfan

    RC45 blok gelijk aan VFR750?

    He hallo, Ik zit met een vraagje. Is het blok van een rc45 het zelfde blok als dat van een vfr750 ? En zo niet wat zijn de grote verschillen hier tussen of zijn het echt twee compleet andere carters ? Ik kan me voorstellen dat het het zelfde blok is alleen dan met een andere kop of...
  24. fighterfan

    Cagiva Mito zij panelen

    Is er hier nog iemand die de zij panelen te koop heeft voor een nette prijs ? Ik ben op zoek naar een setje. Heb je iets mail me dan even of laat hier een reactie achter. Mvg Dennis. :)
  25. fighterfan

    acerbis stuurkuip

    Ik heb hier nog een acerbis stuurkuip te koop. Kuipje heb ik ooit eens gekocht maar nooit gemonteerd. Kuipje is compleet met montage beugels. 25,- Euro. (exl. verzend kosten)
Terug
Bovenaan Onderaan