Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. N

    Gezocht: SC59 voorspatbord zwart

    Mocht iemand nog een voorspatbord zwart hebben liggen voor een sc59. Laat het mij weten. Die van mij is helaas beschadigd. Alvast bedankt!
  2. N

    Investeren of nieuwe motor? Sv1000 of fz1?

    Hallo forumleden, Misschien hebben jullie al vaker voor de keuze gestaan, investeren in je motor of verkopen en wat nieuws kopen. Al 2 jaar rijd ik met plezier een sv1000n. Leuke fiets, redelijk betrouwbaar, (magneten, voortandwielrubber, koppelingscylinderrubber en dynamo vervangen). Dit...
  3. N

    relatief nieuwe accu dood op vakantie?

    hallo forumleden, 3 maanden geleden een nieuwe lithium accu geplaatst in mijn sv 1000. voor de vakantie ongeveer 1500 probleemloos mee gereden. afgelopen vrijdag 1000 kilometer gemaakt naar oosterijk waarna de dag erop de motor startproblemen laat zien. De accu lijkt niet volledig leeg te...
  4. N

    Cagiva mito met BMW f650 blok

    Een marktplaats link wordt niet gewaardeerd. In het vervolg graag een volledige advertentie plaatsen.
  5. N

    Advies gaskabel Ducati monster 600

    Beste forum leden, Hebben jullie ervaring betreft het kopen van twee nieuwe gaskabels van een Ducati monster 600. Net zoals bij elke andere carburateur fiets heeft mijn Ducati een opener met een veer die de gasklep weer sluit. Maar Ducati maakt tevens gebruik van een tweede kabel die als...
  6. N

    Ducati monster 600 neutraal lampje brand niet

    Beste forum leden, Na op vele forums te hebben mee gelezen heb ik besloten om zelf een account aan te maken. Zal me eerste even voorstellen. Ik ben Vincent van Dijk, woon in Emmen en ben zins kort in het bezit van een A2 rijbewijs. Deze winter heb ik een zwarte ducati monster 600...
Terug
Bovenaan Onderaan