Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. Brakkebertje

    Elefantengangers hier?

    Wie ga ik dit jaar treffen in Thurmannsbang? Ik vertrek zondag de 26e en tref mijn andere reisgenoten ( +- 14 mede gestoorden ) dan bij Boeles, waar we de eerste en week later ook de laatste tussenstop houden.
  2. Brakkebertje

    Achterwiel van Suzuki gsx1400 2005

    Voor project gezocht een achterwiel evt complete achterbrug voor Suzuki gsx1400
  3. Brakkebertje

    Nieuw / bijgesteld plan

    Na een eerder plan om de vers gescoorde Ural/Dneppr bak aan mijn HD Nighttrain te (laten) knopen, heb ik nadat de vorige eigenaar van genoemde bak ook zijn dikke Suus GSX1400 in de verkoop deed, deze ook maar naar huis gehaald. Nu dus aan het oriënteren om bovenstaande meevallers met elkaar...
  4. Brakkebertje

    Jajaja, hier is ik dan eindelijk ook

    Voorgesteld heb ik me al op de voorstelpagina. Nu hier om mijn nieuwsgierige aard m.b.t. onze bindende passie te voeden.
  5. Brakkebertje

    Hé, ik ook hier?

    Goedemorgen allemaal Na een eerdere poging om hier actief aanwezig te zijn nu dan echt. Mijn naam is Bertje en ik heb samen met mijn lief de motorcamping de brakke zeeuw in Lewedorp Zeeland. Beiden proberen we in het zomerseizoen zoveel mogelijk met de motor onderweg te zijn, al is dat...
Terug
Bovenaan Onderaan