Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Natnek3
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. N

    Topkoffer + mount voor Suzuki VX800

    zoals de titel zegt ben ik op zoek naar een bevestigingsrek of mount voor en inclusief een topkoffer voor de Suzuki vx800. Dan kan mijn vriendin wat chiller achterop zitten :)
  2. N

    verlichting aansluiten/maken voor beginners

    Hi medeleden. Onlangs een honda nighthawk 650 uit 1984 aangeschaft. Nu zaten daar onwijs kleine subtiele zwarte led verlichting op voor richtingaanwijzers. Los van het feit dat ze het volgens mij al slecht of niet deed, wilde ik ze vervangen voor.de originele omdat ik het wel belangrijk...
  3. N

    Honda Nighthawk 650SC '84 (Natnek)

    Hi Allemaal, Aangezien ik op hele korte termijn mijn rijbewijs zal halen heb ik onlangs mijn eerste motor gekocht. Zoals de titel al aangeeft is het een Nighthawk uit 1984. Naar zeggen heeft de vorige eigenaar hem helemaal uit elkaar gehad en matzwart gemaakt. Vind het ergens heel erg...
  4. N

    Natnek3

    Hi all, Ik ben Marc en ben op dit moment aan het lessen om mijn motorrijbewijs te halen. ben 28 jaar dus vrij laat begonnen. :+ Weet nog niet precies welke motor ik wil op termijn, vandaar dat ik wat kennis wil opdoen op het forum. Normaal als ik een hobby heb wil ik er zoveel mogelijk...
Terug
Bovenaan Onderaan