Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. J

    Aprilia RSV Mille led verlichting problemen.

    Ik weet van het topic van in april maar blijf met dezelfde fouten zitten, hopende op een barmhartige hand aangezien ik volgende week woensdag vertrek op reis met de motor . Not to worry ik heb al een plan B(motor huren die al is gereserveerd ) maar nu to the point. Ik zit nu al even te prutsen...
  2. J

    Ducati Hypermotard 796

    hypermotard 796 van 2010, dit jaar nog op groot onderhoud bij ducati gent, factuur aanwezig. Heeft ongeveer 27500 km. Ik heb bij ducati biggelaar in nederland ook de katalysator laten verwijderen en een leo vince buis ervoor in gezet, geeft een zalig geluid, ook de ecu laten flashen en een mwr...
  3. J

    Gezocht low budget enduro project (eventueel een geconverteerde enduro naar supermoto)

    Zoals de titel zegt, op zoek naar een low budget enduro project, liefst 1 die tal van onderhoud kan gebruiken. Voorbeelden zoals een suzuki dr350, liefst jaren 90 begin 2000 als het mogelijk is met de prijs en qua cc tussen 250-450 etc. Niets boven de 1000 euro. Bedankt !
  4. J

    Ducati Hypermotard 796

    Bij deze gaat mijn bloedmooie hypermotard helaas in de verkoop wegens de nood aan een speed pedelec voor woon-werkverkeer. Volgende opties zitten op de motor: - MWR luchtfilter, - leo vince kat eliminator (zorgt voor een lekkere diepe ducati grom) - Ecu reflash (afgesteld bij De...
  5. J

    Gezocht: Aprilia rsv mille (R) track

    Op zoek naar een rsv mille of de R versie model van 1999-2003, track ready. Bied maar aan. ( foto voor de aandacht )
  6. J

    circuitdag te koop croix op 15 augustus met circuitdagen.be

    Als je op de site kijkt van "circuitdagen.be" dan is er nog plaats bij de weinig ervaring en snel groep(mijn plaats is voor bij de beginners) dus dat kan misschien nog veranderd worden. 15 augustus is ook een feestdag in België. normale prijs is €100 dus 75 lijkt me een mooie deal.
  7. J

    Suzuki gsx-r 750 1998 SRAD

    Hierbij verkoop ik mijn srad wegens helaas toch te klein, heb genoeg geprobeerd maar met mijn 1 meter lange pilaren zal het toch niet lukken. 38000 km op de teller( niet helemaal juist door de andere vertanding), heeft een 20-tal circuitdagen gedaan sinds hij is omgebouwd is voor het circuit...
  8. J

    uitlaatsysteem gsxr 750 srad 1998

    zoals de titel zegt opzoek naar een volledig systeem voor een srad, stainless steel of titanium, maakt niet echt veel uit.
  9. J

    volledig uitlaatsysteem gsxr 750 srad 1998

    zoals de titel zegt opzoek naar een volledig systeem voor een srad, stainless steel of titanium, maakt niet veel uit.
  10. J

    GIpro werkend krijgen op GSXR 1998

    kent er iemand een bedrijf die zich bezig houd met puur herbedrading van motoren etc ? Zoals dit bedrijf RACE LOOMS | maar dan hier in de benelux, krijg namelijk mijn gear indicator maar niet werkende op mijn srad 1998, de garage kreeg hem ook niet werkende en dus veronderstel ik dat het een...
  11. J

    gear indicator voor een gsxr 750 srad van 1998

    Hallo, Is er hier toevallig iemand in geslaagd om een gear indicator, of gewoon een heel nieuwe snelheidsmeter en toebehoren van een jonger model met een gear indicator, op een gsxr 750 srad van 1998 te zetten ? Alvast bedankt. Met vriendelijke groeten, Jeroen
  12. J

    circuitdag Mettet 26 juni Rookies

    circuitdag Mettet met Intertrack te koop op 26 Juni bij de rookies. Pb maar als je geïnteresseerd bent. Prijs is 70 euro.
  13. J

    Gsx-r 750 1998 SRAD te koop

    Te koop: -prijs: €1600 - banden: Nieuwe Bridgestone battlax racing r10, 1x gebruikt - K&N luchtfilter - penske achtervering - stalen remleidingen - GIPRO + ATRE versnellings indicator ( nieuw van 12/05/17) - circuitkuipen met de linkerkant een beetje geschaafd van vorige eigenaar maar...
Terug
Bovenaan Onderaan